| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 26 Mayıs 2025 12:05

Trabzonspor son maçında da başaramadı!

Süper Lig’in 37. haftasında Samsunspor'la 2-2 berabere kalan Trabzonspor, sahasındaki son maçta galibiyet sevinci yaşatamadı.

Trabzonspor, bu sezon sahasındaki son maçında Samsunspor ile berabere kalırken, taraftarlarına galibiyetle veda edemedi.

Süper Lig’in 37’nci haftasında Samsunspor’la 2-2 berabere kalan Trabzonspor puanını 48’e çıkartarak haftayı 7’nci sırada tamamladı. Son 4 haftada 3 beraberlik ve 1 mağlubiyet elde eden bordo-mavililer sahasındaki son maçında taraftarlarına galibiyet hediye edemedi. 

Bu sezon Süper Lig’de beklentilerin altında kalan, Türkiye Kupası finalinde de Galatasaray’a karşı kaybeden bordo-mavililer geçtiğimiz hafta Bodrumspor karşısında aldığı beraberlikle de Avrupa defterini kapatmıştı. Bordo-mavililer sezonun son maçında Antalyaspor’un konuğu olacak.

Kaynak: DHA

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

V
VAKFIKEBİRLİ BOZKURT (( A-POLİTİK ))
1 yıl önce

SON SÖZ….Trabzonspor geçmiş yıllarda da başarısız sezonlar geçirmiştir.Ama soruyorum ŞAMPİYONLUK AMACIYLA SEZON AÇIP BU DENLİ BAŞARISIZ OLDUĞU YIL OLDUMU..Ey Yetkililer hala orada kalmayımı düşünüyorsunuz ?

E
Erdem
1 yıl önce

Her oyuncunun verimli olduğu mevki var fakat birbirine yakın futbolculardan fazla sayıda alırsan sonra kendi mevkisinde oynatamazsın diğer mevkiler de eksik kalır. Orta sahaya 6 numara doldurduk, 8 numara alınmadı bi de 10 verimsiz olunca sonuç bu. Bu sezon fazla sayıda transfer gerekli görünse de nokta atışı 3 transfer bizi şampiyon yapmaz ama takımı iyi hale getirir. Seneye de üzerine koyup yavaş yavaş yapılanma gerçekleştirilmeli. Eldeki futbolculardan verim alınmalı, alt yapıdan da.

O
Oflu
1 yıl önce

Kalitesiz takımlar hiç bir şeyi başaramazlar.