| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 02 Aralık 2018 16:47 Güncellenme tarihi: 10 Mart 2026 14:26

Trabzonspor, Sivas Belediyespor maçı için Sivas’a gitti

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası’nda oynayacağı Sivas Belediyespor karşılaşması için Sivas’a hareket etti. Bordo-mavililer Kayseri’de gerçekleştirdiği antrenmanın ardından kara yoluyla Sivas’a geçti.

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası’nda oynayacağı Sivas Belediyespor karşılaşması için Sivas’a gitti. Bordo-mavili ekip, maç öncesi hazırlıklarını tamamlayarak kampa girdi.

Edinilen bilgilere göre Trabzonspor kafilesi, öğle saatlerinde Kayseri’de yaptığı antrenmanın ardından Sivas’a hareket etti. Takımın antrenman programının ardından kara yoluyla Sivas’a geçtiği öğrenildi.

Kayseri’de antrenman yaptılar

Bordo-mavili ekip, Sivas Belediyespor maçı öncesi son çalışmalarını Kayseri’de gerçekleştirdi. Teknik heyet yönetiminde yapılan antrenmanda futbolcuların maç hazırlıklarını tamamladığı belirtildi.

Sivas’ta kampa girdiler

Trabzonspor kafilesi, antrenmanın ardından kara yoluyla Sivas’a geçerek kamp yaptığı otele yerleşti. Bordo-mavililer, Ziraat Türkiye Kupası’nda oynanacak Sivas Belediyespor karşılaşmasına burada hazırlanacak.

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Tosunoğlu
7 yıl önce

Yedek oyuncuların performansını görmek için ideal bir maç.

M
Mavi
7 yıl önce

Geçlere oynatmaliyiz saygilar