| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Aralık 2020 10:27 Güncellenme tarihi: 11 Aralık 2025 11:38

Trabzonspor, Rizespor Maçıyla Kötü Gidişatı Bitirmek İstiyor

Trabzonspor'un Çaykur Rizespor maçına çıkması beklenen muhtemel 11 şu şekilde;

Ziraat Türkiye Kupası’na ilk maçında veda eden ve ligde de son iki maçından beraberlikle ayrılan Trabzonspor, sahasında Çaykur Rizespor’u mağlup ederek kötü gidişata son vermeyi ve çıkışa geçmeyi hedefliyor.

Süper Lig’in 13’üncü haftasında yarın (19.12.2020 Cumartesi) sahasında Çaykur Rizespor’u konuk edecek olan Trabzonspor’da gözler lige çevrildi.

Ziraat Türkiye Kupası’na ilk maçında veda eden ve ligde de bekleneni veremeyen bordo mavililer, Çaykur Rizespor’u mağlup ederek kötü gidişata son vermek istiyor. Medical Park Stadyumu’nda saat 16.00’da başlayacak karşılaşmada hakem Ali Şansalan düdük çalacak.

KADRODA DEĞİŞİKLİKLER BEKLENİYOR

Trabzonspor’da hasta olan Abdülkadir Ömür ile Salih Karvazlı bu maçta forma giyemeyecek. Ayrıca Diabate, Plaza ve Bilal de alınan kararla kadro dışı bırakıldı. Kupada Adana Demirspor ile oynanan karşılaşmada ideal 11’ine göre 5 değişiklik yapan teknik direktör Abdullah Avcı’nın Çaykur Rizespor karşısında ideal kadroya dönüş yapması, buna ek olarak sakatlıktan dönen Nwakaeme, Djaniny ve kupa mücadelesinde performansı beğenilen Yusuf’a da bu maçta forma vermesi bekleniyor.

MUHTEMEL KADRO

Karadeniz ekibinin muhtemel 11’i şöyle: Uğurcan - Serkan, Edgar Ie, Hugo, Marlon - Abdulkadir Parmak, Baker - Yusuf, Ekuban, Nwakaeme, Afobe

SAKAT: Abdülkadir Ömür - Salih Karvazlı (Hasta)

Yorumlar (44)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Mavi
5 yıl önce

Halen baker kadroda yaw avcı bu hayalet gibi ciddiyetsiz ,lakayıt herifi oynatma , takımı en başta bu sabote ediyor.

E
ERAY ARSLAN
5 yıl önce

BU MAÇI KAZANACAĞIZ

ŞAHİN
5 yıl önce

Bu Avcı'nın TS'u Rize'den fark yer. Gidişat çok kötü. Avcı yönetimindeki TS rezil bir futbol oynuyor.

T
Taraftar
5 yıl önce

Avcı’dan takıma fayda olmayacağını göreve getirilmeden önce defalarca bir taraftar olarak yorumlarında bulundum. Başkanı uyardım. Avcı gelirse sezon sonunda göndermek zorunda kalacaksın. Bir de tazminatını ödeyeceksin veya avcı ile birlikte gideceksiniz diye yazdım. Şimdi de görüşteyim. Avcı takıma bir şey vermiyor, veremiyor. Taraftara ve takıma yazık oluyor. Avcı TS u şampiyon yapmayacak küme düşürecektir. Avcı bütçesi kısıtlı olan yönetimden şimdi de pahalı, satın alınamayacak oyuncular isteyecektir. Bu böyle devam edecektir. Sezon sonunda avcı balonu patlayacaktır. Başkana gelince, neden Trabzonlu bir teknik adam getirmediğinin sebeplerini (ucuz olacağı için mi), neden Avcıyı getirdiğini (Yeni pahalı oyuncular alacağı için mi) ,Veya hangi amaçla getirdiğini açıklamalıdır. Birinci Liğ takımına yenilecek bir takım yaratan avcı Trabzonspor taraftarını da yok etmekte , TS sevdasını bitirmektedir

D
doğan yıldız
5 yıl önce

bilali unutmuşsunuz.onsuz ne yaparız.

Tüm Yorumlar (44)

M
Mavi
5 yıl önce

Halen baker kadroda yaw avcı bu hayalet gibi ciddiyetsiz ,lakayıt herifi oynatma , takımı en başta bu sabote ediyor.

E
ERAY ARSLAN
5 yıl önce

BU MAÇI KAZANACAĞIZ

ŞAHİN
5 yıl önce

Bu Avcı'nın TS'u Rize'den fark yer. Gidişat çok kötü. Avcı yönetimindeki TS rezil bir futbol oynuyor.

T
Taraftar
5 yıl önce

Avcı’dan takıma fayda olmayacağını göreve getirilmeden önce defalarca bir taraftar olarak yorumlarında bulundum. Başkanı uyardım. Avcı gelirse sezon sonunda göndermek zorunda kalacaksın. Bir de tazminatını ödeyeceksin veya avcı ile birlikte gideceksiniz diye yazdım. Şimdi de görüşteyim. Avcı takıma bir şey vermiyor, veremiyor. Taraftara ve takıma yazık oluyor. Avcı TS u şampiyon yapmayacak küme düşürecektir. Avcı bütçesi kısıtlı olan yönetimden şimdi de pahalı, satın alınamayacak oyuncular isteyecektir. Bu böyle devam edecektir. Sezon sonunda avcı balonu patlayacaktır. Başkana gelince, neden Trabzonlu bir teknik adam getirmediğinin sebeplerini (ucuz olacağı için mi), neden Avcıyı getirdiğini (Yeni pahalı oyuncular alacağı için mi) ,Veya hangi amaçla getirdiğini açıklamalıdır. Birinci Liğ takımına yenilecek bir takım yaratan avcı Trabzonspor taraftarını da yok etmekte , TS sevdasını bitirmektedir

D
doğan yıldız
5 yıl önce

bilali unutmuşsunuz.onsuz ne yaparız.

T
taraftar
5 yıl önce

bu doğru kadro işte yusuf çok daha kaliteli bilal den

F
Fanatik. 60
5 yıl önce

BILAL olmadan olmaz çok büyük bir yıldız. BAKER penaltı kaçırarak ve sürekli geriye oynayarak ilk onbire layık görülmüş...Ben inanıyorum ki Allah sakatlik vermezse YUSUF SARI her nekadar SOTKALI kardeşimiz her yorumun da dedikodusunu yapsa da bu takımın en büyük kozu olacak

M
mavi
5 yıl önce

Avcı oyun stili felsfesi ts a uymaz olduğunu ,isimi yazılıp çizildiğinde ,şimdi geldiği gün şuandaki durum futbol olarak ts da td lük meziyeti yok nedir bu ihsan hoca gibi takıma td degişikligi olumlu olmuş diyecek hiçbirşey yapamıyor çünkü bilmiyor...ihsan hoca düşünerek akıl kullanarak alanya kurduğu kadro oynattıgı futbol td lüktür,rakiple ortasahada mücadele eden ts vardı kadroda 2 ingiliz marlon vasatı yoktu zaten bu gidişat devam ederse kim gelirse gelsin kadro da bu vasatlar olursa garanti bunları gönderir yeni transferler ts için handikap.

N
Nadi61
5 yıl önce

Yusuf sari gecen sene en vasatlardan birisiydi su an takimda oynasada ön tarafta bir seyler yapabilsek diyorum..sayin agaoglu bak cok konusup atip tutup takimi ne Hale getirdin..faruk can kesinlikle oynatilmali Ölüsü bile marlondan iyidir..

N
Nadi61
5 yıl önce

Baker in yerine birisi marlonun yerinede faruk Van oynatilsin..ein kötü berabere kaliriz

D
DOBRA
5 yıl önce

baker ve afobe hala 11 de oluyorsa,Allah belanızı versin

T
Trabzonlu Genç#Anti öz evlat
5 yıl önce

Parmak ve Serkan kadro dışı.

H
Hurdacı
5 yıl önce

Serkan arkasına hem top hem adam kaçırıyor,bitik.Marlon,Baker,Afobe varsa demek ki 7 kişiyiz.Yusuf ayarı bozuk gibi oynuyo oda yok.Şu sahamızda boş boş pas yapmazsak 3 puan bizim.

H
Haklisin mavi nasil kimsenin aklina gelmez
5 yıl önce

CV sinde sayisiz buyuk kulup calistirmis sampiyonluga oynamis ihsan derelioglu nasil dusunulmez

B
Bay beyin
5 yıl önce

Faruk can Marlon dan kırk gömlek üstün sahip cıkılırsa milli takım değişmez olur Adanademir karşısında en iyisi di ve Kul Ahmet artık yeter acı çektirdiğin bindiği dalı kesen adam olarak tarihe geçmiştir ego ugruna şampiyonluk verdin

S
Surmeneli
5 yıl önce

Benim tahminim sadi tekelioglu ihsan derelioglunu methedenler ya akrabalari ya da bu adamlar hayatinda trabzon dan disari cikmamis hic tv den dunya futbolunu izlememis insanlar bu nedenlede onlarin gozunde dadi tekelioglu ihsan derelioglu bir mourinho bir klopp bir alex ferguson.yahu bu yorumu yapanlar bir internete girsinler ihsan derelioglu sadi tekelioglu hangi kuluplerde calismislar basarilari nedir hic baktilarmi acaba

S
Surmeneli
5 yıl önce

Ihsan derelioglu neymis be mavi.ben ihsan derelioglunu sadi tekelioglunu baba parasi yigen cocuga benzetiyorum gitsin baska kulupte calissin niye calismiyor kimse ona gorev vermez onun icin diyorumki sadi tekelioglu ihsan derelioglu baba parasi yiyen cocuk gibiler onlarda trabzonsporun parasini yiyorlar hemde 30 senedir

T
Temel Piroğlu
5 yıl önce

aynı fikirdeyim avcı daha da batağa götürecek kulübü.

B
baba
5 yıl önce

hiç fark etmez sayın avcı kardeşim,korkak,ğeri pas gereeksiiz pasla oynanacaksa mağlubiyeti kabul ettiniz demektir.cesaretli atak sert ve sağlam yürekli oyun taktığı verirseniz olur,başka asla olmaz.

A
Ali KIRKBİR
5 yıl önce

marlon un yerine genç oyuncu Faruk Can oynamalı.

O
Oflu
5 yıl önce

Rize'den 4 golde aşağı yemez ruhsuzlar.

M
maçkalı
5 yıl önce

ekubanla nwakaeme oynasın yeneriz

H
HİNT KUMAŞI
5 yıl önce

Allah aşkına istirham ediyorum.. bu sezon bitene kadar Trabzonsporla ilgili haber yapmayınız...

K
komedi
5 yıl önce

Arkadaşlar bu marlon değil Trabzonsporda bizim halısaha maçlarında bile oynayamaz..Bun bir teknik adam göremiyorsa bu işi yapmasın

Şakamisiniz siz
5 yıl önce

Arkadaş bu marlona kim para verfi bu takima getirdi açiklansin..Bide kadroya koymuslar Allahim cildiracağiz..Bu adami okul takimina almazlar ..ne oluyor Allahim

G
GÜMÜŞHANELİ
5 yıl önce

Maç izlemiyordum. Avcı damadı Bilal'i kesti belki bu maçı izlerim. Trabzon Trabzon olalı böylesi rezil bir sene yaşamadı. Adanademirspora ilk yarıda bir şutumuz yok. Reziller ordusu.

Özgür Ustaoğlu
5 yıl önce

Hayatım futbolla geçti ama trabzonspor ne yaptığını çözemedim. Futbolla uzaktan alakası yok yaptıklarının. Futbol mücadele ve koşarak yapılan bi şeydir

A
Abanoz
5 yıl önce

Avcı ya olayın vehametini anlamadı, ya da kovulmak için altyapı oluşturuyor. Baker hala kadroya giriyorsa Yusuf ilk 11 de başliyorsa tek kelimeyle yazıklar olsun.

G
Giresunlu
5 yıl önce

Yahu ne biçim taraftarsiniz siz ya kendi akrabaniz sun istersiniz yada kendi siyasi gorusunuze uygun teknik direktör istersiniz bi susun takimin hayrina birsey isteyin sizinle ayni takimi tutmaktan utaniyorum avciya laf ediyorsunuz adam ne yapsin kimi oynatsin kadro cok zayif para yoksa anca bu kadar oluyor bak şikeci takimin kadrosuna 30 isimde banko 11 oyuncusu bizden aldıkları yedek kaliyor atip tutmayin susun !!!

M
Mehmet
5 yıl önce

HOCA EZBERE OYNUYON YINE ON LIBERO KIM DEFANSIN ÖNÜNDE ORTA SAHAYA TOPU KIM AKTARACAK HOSSANIYI ORAYA KÖY AFOMEYII YEDEK BIRAK BARI BUNU YAP DEFANSLA ORTA SAHA ARASI COOKKK KOOPPUUKK ORTA SAHAYA GITMIYOORR GITMEYINCE HIZLI CIKIS YOK GERIYE PAS GERIYE PAS GERIYE PAS OYNARSAN KIM GOL ATACAK

A
Arda celik
5 yıl önce

Rezalet

A
Arda celik
5 yıl önce

Yolun sonu geldi

A
Arda celik
5 yıl önce

Diyecek birşey kalmadı

L
Laz baba
5 yıl önce

Serkan asan yerinde durmayan bir adam ilk önce bu adama sağ bekin görevini öğretsinler kusura hiç kimse bakmasın arkadaşlar alt yapıdan her çıkan topçu olsaydın Barcelona olurduk serkanlar keremler sefalar amatöre bile oynayamaz devre arasında baskında leş almayın artık bıktık

A
Aks
5 yıl önce

Ekuban tek forvet olmazsa rize bizi sabaha kadar yener

H
Hk
5 yıl önce

Nwakaeme nin sakatlığı ters yattığı için boyun ağrısı karaktersiz topçu!

S
Suleyman yesilyurt yomrali61
5 yıl önce

Arkadaslar yorum yapiyoruz ama bosa yapiyoruz.siz nerde yasiyorsunuz.Abdulah avci takimin basina gelebilecek en iyi alternatifdi bu zamanda.bosta baska kim vardida getirilmedi.ayrica o oynasin bu oynasin diyorsunuzda eldeki en iyi malzeme simdilik bu.kale belli.stoperler belli.sagbek serkan belli.solbek simdilik marlon belli.geldik orta sahaya yok baker oynamasin yok o oynamasin.zaten 3 tane adam var bu bolgede.baker parmak flavio.ee flavioyuda begenmiyorsunuz oynayinca bunu nerden aldiniz diyorsunuz.geriye kim kaliyor baker parmak.varda alternatif hocami oynatmiyor.sag kanat kim var suan elimizde yusuf.sol kana kim var elimizde nwakame.forvet arkasi ekuban.varmi baskasi yok yok yok.forvettede janini yada afobe.ikiside birbirinden beter.eee haydi ozaman simdi siz deyinki yazdiklarin yanlis.abdullah avci ne yapabilirki kadro bu.olanlar bunlar ve devre arasina kadar bunlarla idare edecek.

S
Suleyman yesilyurt yomrali 61
5 yıl önce

Elestri yaparken mantikli olun.tamam kabul kadromuz yetersiz.alinan topcular amatorde oynayamaz.ama ne yapilabilirki suan.hicbirsey.nwakame 3 mac oynamadi bilal gibi yetersiz psikolojimizi bozdu.diabete plaza keza.baker da cabasi.flavioyu hic demiyorum bile...malzeme bu arkadaslar.sabretmekten baska care yok.abdullah avci sistemine uygun futbolcu yoksa ne yapsin.devre arasi alacaklar 4 5 tane futbolcu.kuracak kadroyu.sonra bakacagiz duruma.suan destek vermkten baska birsey yok.yinede adam su kadroyla 4 mac yenilmedi 8 puan aldi.buhun fenerbahce okadar futbolcu almasina ragmen durumu ortada.

S
Suleyman yesilyurt yomrali61
5 yıl önce

haberde verilen kadro su an icin en idilidir.ha yeterlimidir tabiki degildir.bizim bu orta saha ptt liginde dahi oynamaz.deyinki elimizde su var bu var.gencleri oynatsin diyelim onlarida gorduk keremle sefayi.topa vurmaktan acizler kosmaktan acizler. Varmi sizin bilipte bizim bilmedigimiz futbolcu hocanin oynatmadigi. Yok yok yok. E bizler parmak omur ne bilim serkanida begenmiyoruz.nwakame afobe baker ida begenmiyoruz.diabate bilal plazayida begenmiyoruz.kerem sefa bilmem kimide begenmiyoruz.ahkam kesiyoruz hocaya yok o oynarmi bunun ne isi var vs diye....eee saydigim futbolcular an itibariyle elimizdeki en iyileri. Baska caresi yok adamin arkadaslar.oyuzden bos bos yazmayin.yazdiginizin farkina varin.o oynamasin bu oynamasin derken o zaman kimin oynamasi gerketiginide yazinda bizde aydinlanalim.

S
Suleyman yesilyurt yomrali 61
5 yıl önce

Kardes kim oynasin ?

C
Cavus81
5 yıl önce

Hüsseyini oynasin

İsmail
5 yıl önce

Az bunlar bize idman topcusu olamayan adamı tutmuşsun 11 de oynatıyorsun 45 dakka kaleciye geri pas verdiren adamı niye göndermiyorsun covid e du etsinler her kes düşmüş kendi derdine

K
Kaptan
5 yıl önce

Yusuf Sarı çok doğru karar yalnız bu Lewis Baker oynamiyor kendini zorlamiyor kiralık oyuncular genellikle böyle oluyor.

K
Karadenizli
5 yıl önce

Ağaoğlu başkan kaldığı müddetce biz yenilmeye mahkumuz. Ağaoğlu Trabzonsporu düşürmek için buraya atandı.