Trabzonspor yeni transferini resmen açıkladı. Bordo-Mavililer Rennes’den Kazeem Olaigbe’yi 5.000.000 euro ve sonraki satıştan %15 pay karşılığı kadrosuna kattığını KAP’a bildirdi.
Kulüpten yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Profesyonel futbolcu Kazeem Olaigbe’nin, kulübümüze kesin transferi konusunda Stade Rennais FC ve oyuncunun kendisi ile anlaşma sağlanmıştır."
“Bu sadece forma değil; bu şehrin alın teri, çocukların hayali, dedenin duasıdır.”
— Trabzonspor (@Trabzonspor) August 7, 2025
???????????????????????? ???????????????????????????? | #???????? pic.twitter.com/niud4FXt7T
Bordo-Mavili kulübün KAP'a yaptığı bildiride şu ifadaler yer aldı:
"Profesyonel futbolcu Kazeem Aderemi J. Olaigbe'nin, Kulübümüze kesin transferi konusunda Stade Rennais FC ile anlaşma sağlanmıştır.
Anlaşmaya göre; Stade Rennais FC'ye, sözleşme fesih bedeli olarak 5.000.000.-EUR 3 (Üç) taksit halinde ödenecektir. Ayrıca; Futbolcunun bir başka kulübe transfer olması durumunda elde edilecek transfer bedelinin, işbu anlaşma dolayısıyla söz konusu kulübe ödenen/ödenecek bedeller düşüldükten sonra kalan kısmının, %15'i ödenecektir.
Yapılan anlaşmaya göre futbolcuya;
2025-2026 futbol sezonu için 1.300.000.-EUR garanti ücret,
2026-2027 futbol sezonu için 1.350.000.-EUR garanti ücret,
2027-2028 futbol sezonu için 1.400.000.-EUR garanti ücret,
2028-2029 futbol sezonu için 1.500.000.-EUR garanti ücret,
2029-2030 futbol sezonu için 1.600.000.-EUR garanti ücret ödenecektir."
Tüm Yorumlar (11)
taraftar
10 ay önceEğer biraz çaba gösterir kendini dahada geliştirirse.Keyifle izlenecek bir futbolcu olur.Manyak paralar kazandırabilir.İnşallah sakatlık olmaz.Kıvrak uşak,maaşallah.
Özgür ata
10 ay önceRennes zaten bu topçuyu 5 milyon euroya geçen sene almış ve disiplinsiz hareketlerinden dolayı kadro dışı bırakmamış mıydı? Bu durumda bu futbolcu daha az bir paraya alınamaz mıydı? Yine pis kokular geliyor, arada kimler nasiplendi bu transferden?
Royal
10 ay önce2 gün öncesine kadar kimsenin İsmini dahi bilmediği oyunculara 5 milyon bonservis bedelinden sözleşme imzalamak bana hiç ama hiç inandırıcı gelmiyor.
Ali Altun
10 ay önceTransfer politikası 1 milyon etmeyen adama 5 milyon Euro lar dağıtarak başarı elde edilemez. Ligin ilk 5 haftası sonra her zaman gibi deriz kim aldı bu adamlar.
Taraftar61
10 ay önceyeni varis hayırlı olsun . takımında 300 bin euro maaş alan adama 1,3 veriyoruz, 5 sene imza attık, seneye bedava vereceğiz de maaşını ödemeyecek kimse bi de maaşını ödeyeceğiz görün de bakın.
hasan usta
10 ay önceErtuğrul doğan ve böyük yönetimi.desinlerki yönetim
Turgut
10 ay önceCanlı bomba bakacağız cahm içinde öyle deniyordu vitaminsiz çıktı..
grafik
10 ay önceFeyenord takımında bunun gibi 10 tane oyuncu var. Kaç tanesinin ismini biliyorsun. Tek sıkıntı verilen maaş. Bakın Mendy'e gelen tekliflerde oyuncuya önerilen maaş bizden aldığından az. O yüzden satamıyorsun. 2 yıl sonra 10 milyon teklif gelse futbolcuyu bu maaşla gitmeye ikna edemezsin. Avrupa'da 10 milyon piyasa değeri olan oyuncunun maaşı 1 milyonun altında. bizde 3 milyon
Çınar
10 ay önceOldukça çevik ve yırtıçı bir oyuncu. Geleceği var. İş Fatih Tekke de biter. iyi idare ederse müthiş katkı sağlar. Tam bir fırtına…
Yorumcu
10 ay önceBu yönetim ve bu yanlış transfer politikası olduğu müddetçe Trabzonspor’un borcu azaltması ve başarılı olması mümkün değildir. Yüksek paralar ödenerek alınan ne idüğü belirsiz futbolcular, başarısız olunca yine para verilerek gönderiliyor ve Trabzon’un öz evlatları ise orada burada harcanıyor. Yazık.
Yomralı Hacıhamzaoğlu
10 ay önceİnşallah buda diğer kazıklar gibi olmaz, hayırlısı bakalım.