| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 10 Mart 2025 09:54

Trabzonspor rekor kırdı! UEFA'dan özel tebrik geldi

UEFA'dan, Trabzonspor U19 takımının Atalanta'yı konuk ettiği maça dair özel tebrik geldi.

Trabzonspor U19 Takımı, Atalanta'yı penaltı atışlarında 5-3 mağlup ederek çeyrek finale yükseldi. Bu önemli karşılaşmayı tribünde yaklaşık 20 bin taraftar takip etti. UEFA, resmi internet sitesinden yaptığı açıklamada, Gençlik Ligi’nde seyirci rekorunun kırıldığını duyurdu.

Daha önceki seyirci rekorunun da Trabzonspor’a ait olduğunu ve Juventus ile oynanan maçta kırıldığını hatırlatan UEFA, bordo-mavili kulübe bir kez daha teşekkür mektubu gönderdi.

Atalanta Akademi Direktörü Roberto Samadan ise Trabzon’da kendilerine gösterilen ilgi ve sağlanan imkanlar için teşekkürlerini iletti.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
Yılmaz
1 yıl önce

UEFA tebrikler yağdırırken TFF Trabzonspor'u doğruyor. İHO sana da tebrikler; iyi ki varsın, iyi ki Trabzolu ve Trabzonsporlusun

H
Hatice sabah
1 yıl önce

Hatayspor u yenemiyorsan kümedesin bu ligde kalman HAKSIZLIK ait olduğun hakettiğin yer 1.lig

E
Erdem
1 yıl önce

Bu Yönetim, Ağaoğlunu sırtından bıçaklamıştı. Yapılana herkes sessiz kaldı. Yok kaçarak gitmiş Ağaoğlu. Bunlar niye kaçmıyor anlamak mümkün değil. Ağaoğlu kaçtı ama bunlar gemisini kurtaran kaptan. Masallar masallar. Mantık kuramayan insanlarla bu ülke bu kadar olur. İnanmak istediğine hikaye uydurup, ona inanan ama gerçekleri reddeden. Mesela adam siyaseti çok seviyor, kafadan hikaye uydurup ona inanıyor. Mesela biz çoktan küme düşecektik de bizi bilmem kim kurtardı,kendi uydurup kendi inanıyor

Z
Zekeriya
1 yıl önce

Futbol cahili, aptal. Trabzonspor her hafta katlediliyor 19 puanı çalındı bugüne kadar. Hatay maçında da penaltısı verilmedi ki o kırılma anı idi. Siz futbol katilisiniz.

T
TRABZONSPOR TRABZONLULARINDIR
1 yıl önce

İNSANLARA CAHİL DİYE YAZIYORSUNUZ AMA CAHİLCE KONUŞAN SİZSİNİZ BENCE. BİZ TRABZONSPORUZ TRABZONNNNNN HATAYI YENMEMİZ İÇİN BİZE PENALTI LAZIM OLMAMALI. BAHANELERİN ARKASINA SIĞINARAK BAŞARISIZLIKLARIMIZ ÖRTÜLEMEZ.

Tüm Yorumlar (6)

Y
Yılmaz
1 yıl önce

UEFA tebrikler yağdırırken TFF Trabzonspor'u doğruyor. İHO sana da tebrikler; iyi ki varsın, iyi ki Trabzolu ve Trabzonsporlusun

H
Hatice sabah
1 yıl önce

Hatayspor u yenemiyorsan kümedesin bu ligde kalman HAKSIZLIK ait olduğun hakettiğin yer 1.lig

E
Erdem
1 yıl önce

Bu Yönetim, Ağaoğlunu sırtından bıçaklamıştı. Yapılana herkes sessiz kaldı. Yok kaçarak gitmiş Ağaoğlu. Bunlar niye kaçmıyor anlamak mümkün değil. Ağaoğlu kaçtı ama bunlar gemisini kurtaran kaptan. Masallar masallar. Mantık kuramayan insanlarla bu ülke bu kadar olur. İnanmak istediğine hikaye uydurup, ona inanan ama gerçekleri reddeden. Mesela adam siyaseti çok seviyor, kafadan hikaye uydurup ona inanıyor. Mesela biz çoktan küme düşecektik de bizi bilmem kim kurtardı,kendi uydurup kendi inanıyor

Z
Zekeriya
1 yıl önce

Futbol cahili, aptal. Trabzonspor her hafta katlediliyor 19 puanı çalındı bugüne kadar. Hatay maçında da penaltısı verilmedi ki o kırılma anı idi. Siz futbol katilisiniz.

T
TRABZONSPOR TRABZONLULARINDIR
1 yıl önce

İNSANLARA CAHİL DİYE YAZIYORSUNUZ AMA CAHİLCE KONUŞAN SİZSİNİZ BENCE. BİZ TRABZONSPORUZ TRABZONNNNNN HATAYI YENMEMİZ İÇİN BİZE PENALTI LAZIM OLMAMALI. BAHANELERİN ARKASINA SIĞINARAK BAŞARISIZLIKLARIMIZ ÖRTÜLEMEZ.

D
Dede
1 yıl önce

Orta sahaya bir yıldız şap forveti de niye almıyorsun onu koyu bu sene alınmalı