| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 09 Ekim 2017 14:24

Trabzonspor o takımı kardeş kulüp ilan etti

Muharrem Usta resmen açıkladı : "Artık kardeş kulübüz"

Trabzonspor Al Sadd kulübü ile dostluk maçı yapmak için gittiği Katar'da temaslarını  sürdürüyor. Trabzonspor'un Al Sadd'a verdiği yemekte konuşan Muharrem Usta, Katar'da çok iyi ağırlandıklarını belirtip, stat açılışına gelen Katar Emir'ini de hatırlattı ve "Bizim için Katar ile Türkiye arasındaki dostluk çok önemli. Türkiye adına sevgi ve saygılarımızı iletiyoruz. Trabzonspor ile Al Sadd kulüplerini kardeş takım olarak ilan ediyoruz. Bu işbirliğinin hayırlı uğurlu olmasını diliyoruz" dedi
 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!