Trabzonspor Al Sadd kulübü ile dostluk maçı yapmak için gittiği Katar'da temaslarını sürdürüyor. Trabzonspor'un Al Sadd'a verdiği yemekte konuşan Muharrem Usta, Katar'da çok iyi ağırlandıklarını belirtip, stat açılışına gelen Katar Emir'ini de hatırlattı ve "Bizim için Katar ile Türkiye arasındaki dostluk çok önemli. Türkiye adına sevgi ve saygılarımızı iletiyoruz. Trabzonspor ile Al Sadd kulüplerini kardeş takım olarak ilan ediyoruz. Bu işbirliğinin hayırlı uğurlu olmasını diliyoruz" dedi
Trabzonspor
Yayın tarihi:
09 Ekim 2017
14:24
Trabzonspor o takımı kardeş kulüp ilan etti
Muharrem Usta resmen açıkladı : "Artık kardeş kulübüz"