| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 07 Mayıs 2017 20:18

Trabzonspor o maçtan sonra...

Trabzonspor o maçtan sonra düşüşe geçti.

İkinci yarıda fırtına gibi esen Trabzonspor, Medical Park Arena'da oynadığı Beşiktaş maçıyla düşüşe geçti.


Lider rakibi karşısında sahadan 4-3 mağlubiyetle ayrılan Karadeniz ekibi, hem ikinci yarıda hem de yeni stadında ilk yenilgisini alırken, kalesinde de ilk golleri gördü.

Bordo-mavililer, evinde daha sonra Gençlerbirliği ile 0-0 berabere kalırken, Kayserispor'a da 3-2 mağlup olmaktan kurtulamadı.

Trabzonspor, sahasındaki son 3 karşılaşmada galip gelemedi, 2 mağlubiyet, 1 beraberlikle sadece 1 puan çıkardı, Avrupa yolunda 8 puan kaybetti. Evindeki ilk 4 maçta kalesinde geçit vermeyen bordo-mavililer, son 3 müsabakada ise 7 gol yedi.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!