Haber61 - Spor Servisi - Trabzonspor Solbek Filip Novak'ın transferini bitirdi.
Bordo Mavililerin Danimarka'nın Midtjylland takımında forma giyen 25 yaşındaki solbek Filip Novak'ın transferini bitirdiği öğrenildi.
Oyuncunun önümüzdeki günlerde Trabzon'a gelmesi bekleniyor.
İŞTE MALİYETİ
Haber61'in edindiği bilgiye göre Trabzonspor kurmayları oyuncu ile 1.5 kiralık olarak anlaşmaya varırken sözleşmede satınalma opsiyonu maddesi bulunuyor. Transferin 2 Milyon Euro'ya malolacağı öğrenildi.
Tüm Yorumlar (9)
Baris
8 yıl önceTrabzonspor'a geçmiş olsun. Mas ile ancak ödenen parası kıyaslanabilir.
Ekrem
8 yıl önceDümdüz sol bek ne adam geçme özelliği var nede ortaları iyi bekten ziyade stoper oynaması daha uygun yani sol bek işimizi kesinlikle görmeyecek
Bayro
8 yıl önceBeklenen gelişme kupaya veda transfer is işten geçtikten sonra
Savatanica
8 yıl önceHmmm.50 yil sampiyonluk hedefine giden yolda onemli bir adim.Buyuk vizyonun bir tezahürü.Piyasa degeri 700 bin euro,buyuk takimlarin kesfedemedigi gizli bir yetenek.Arda transferine nazire niteliginde! Şaka la şaka,karabukspor topçusu,gecmis olsun;)
Horyanlı kazim
8 yıl önceYazık verilen paralara bir başarısızlık arkasından bir futbolcu alınıyor gün kurtarma operasyonu yapılıyor bizim TS miz bu borçlanma karşısında Avrupa da olması imkansız çünkü ekonomik olarak tam bir kaos bunu TS yönetenler iyi biliyor taraftarımızın büyük bölümü bin biliyor sonunda Gine yetmiş 5ve6ciyiz lütfen bunu haber sayfası yayınlayıniz şimdiden teşekkürler sagilarimla Kazım
Hans
8 yıl önceFiyasko!
Davut kazancı
8 yıl önceYahu Başkan Muharrem usta gercekten şirket yöneticisi veya sahibimi inanması güç.
ugur
8 yıl önceAdamin degeri zaten 700 bin euro.2019 da serbest kaliyor.siradan bir oyuncu.soyuluyoruz arkadaslar.bu yöneticiler hepimizi salak yerine koyuyor.trabzonspor bunlarin kazanc kapisi olmus.ne kadar cok oyuncu el degistirirse o kadar cok kazaniyorlar.
Deniz çakır
8 yıl önceMaalesef başımıza ne geldiyse şehrin Küçük takımın büyük olmasından geldi , başkan şeytanlıkla para kazanmış ama futbol da yöneticilik öyle olmuyor , onsan önceki farklı versiyon du , bilelim ki kulüp iflas etti ,, ve bu son seyrettiğimiz maçlar , ister İnan’ın ister bekleyin görün