Trabzonspor: Malum çevreler...
Trabzonspor'dan önemli açıklama
Süper Lig'de pazar günü sahasında Fenerbahçe'yi ağırlayacak olan Trabzonspor'dan bu maç öncesinde açıklama yapıldı.
Özellikle Fenerbahçeli taraftarların sosyal medyadan ortamı gerecek davranışlar sergilemesi üzerine yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi;
Fenerbahçe ile kendi evimizde oynayacağımız karşılaşmaya ilişkin malum çevrelerce yaratılmak istenen gergin hava herkes tarafından fark edilmiştir. Ne yazıkki bu malum çevreler, şanlı ordumuz sınırlarımızın ötesinde bağımsızlık mücadelesi verirken ve kahramanlarımız cephede şehit düşerken bu tip suni gündemler yaratmaktan çekinmemişlerdir!
Şimdiye kadar hangi şartlar altında olursa olsun ne kamuoyunda kurgulanmaya çalışına 'imaj' ne de çeşitli sosyal medya mecralarında yapılan 'provakasyonlar' taraftarlarımızın sağduyusunun önüne geçememiştir.
Trabzonspor ve Trabzon kenti üzerine masa başı oyunları oynayanlar bilsinler ki; bu sinsi amaçlarına asla ulaşamayacaklardır. Taraftarlarımız bu tür algı operasyonlarına karşı yine en güzel cevabı takımımıza göstereceği destek ile verecektir.
Tüm Yorumlar (18)
Ağasarlıhasan
8 yıl önceEyyyy TS sevenleri ve cefakar taraftarları.2011 yılını artık bu maç için de olsa unutalım.Sadece bu maçı kazanmak içim motive olalım.Takımı motive edelim.Bundan önceki yıllarda gördük.Şike sürecini maça taşıdığımızda FB motive oluyor oyuncularımız ve seyircimiz geriliyor; kontrolden çıkabiliyor.Ne olur sadecce maça bakalım.Sesimizle ıslıkla FB yi bğğalım.
ali
8 yıl öncekale arkalarını tutun yeter
Tosunoglu
8 yıl önceKonya da maç izliyorum yanımdaki taraftar!!! N doy a sövmekten maç izlemedi...lütfen oyunculara 90 dakika destek başta tutkumuz yok yok yok
adnan
8 yıl önceyapmadiginiz transferler yuzunden takim zorlaniyor nebu istanbul kulup lerinin topcularini istiyorsunuz ya dusmandan nefayda gelir ts ye onlar bizim dusmanimiz alin bakka takimlardan oyuncu
yasar
8 yıl önceFb ye verilecek en güzel ders Onları yenmek olacaktır. Yendiğimiz takdirde şampiyonluk iddiaları da biter.
bu maç
8 yıl öncebu maçta taraftar çok büyük görevler düşüyor.takımımızı tahriklere kapılmadan 90 dakika desteklemeliyiz...
Erkan
8 yıl önceFarklı yenicez feneri Allah 'in izniyle...rölantiye almasınlar yeter bizimkiler...evirip çevirip aticaz golleri..tempoyu hiç düşürmeyelim
zafer
8 yıl önceBİZE HER YER TRABZON, BİZE HER YER KIZILELMA......... ALLAH C.C. ASLANLARIMIZI KORUSUN, VATANIMIZI KORUSUN. BU RUHUN EN NADİDE TEMSİLCİSİ OLAN BİZ TRABZONLULARA EN BÜYÜK BAŞARILARI VERSİN.
Ugur şirin
8 yıl önce1996 da o final maçında da yine aynı şekilde polis jandarma yığmışlar şehire yollar her yer sanki trabzon terorist bir şehir katil dolu imajı verilmiş malesf mesut yılmaz başbakan siyasi baskı yapmıştı.o gün şehre bunların yapılmasına musade eden hükünmet bugübde önlem adı altında kediyi fareye bogduruyor ve yine kimsenin sesi çıkmıyor nerde vekilleri trabzonun
Ugur şirin
8 yıl önceHükümet işine geldimi travzin şöyle böyle diye övüyor oy için ama bu şehre terorist muamelesi yapulmasına fenerbahçe var diye musade ediyor trabzinsporun yanında oy için tutmadıgı halde görünen şehrin akp li vekilleri nerede şike olayında oldugu gibi reisi cumhurdanmı korkuyorlar işlerine geldimi mangal partisinde trabzonlu oluyorlar bayramda seyranda yaz havasıbda fırtınada kinse yok
Ugur şirin
8 yıl önce1996 da aynı şekilde başbakan mesut yılmazın emriyle şehir ablukaya alınmış sanki işgale uğramış şehirde yaşayan herkese terorist muamelesi yapilmıştı sokakta toplu halde gezmek bike yasaktı sonucü biliyorsunuz ilahi adalet o gün intahar eden trabzonsporlu gariplerin ahı sonra mesut dan çıktı malumunuz
Taraftar61
8 yıl önceİçimden bi ses Muharrem usta ve Aziz maçı beraber izlicekler gibi geliyor iki Fenerli bak nasıl düşürdük bu takımı bu hale diye içinden gülecekler
Tik duruş
8 yıl önceTrabzon istanbul hekonmanyasına bir baş kaltırıştır bu asil yörenin asi cocuklarının horon oynayarak yürüyüşüdür feneri ywneceksek o ruha sahip olunmalı milyonlar için değil armamız için sahada olunmalı kısacası oynayan futbalculara trabzonun ne oldugu nasıl doğduğu iyi anltılmalı.
KANARYA
8 yıl önceKİMSENİM TRABZONU TAHRİK ETTİĞİ YOK, FENERBAHÇE 8 YILDIR GEREĞİNİ YAPIYOR, YİNE TRABZONA GEREKEN CEVABI SAHADA VERİRİZ, BUNDAN HİÇ ŞÜPHENİZ OLMASIN, 3 TEMMUZU İŞİNE GELDİİ GİBİ KULLANANLARDA BUNU İYİ BİLSİN. İŞTE 3 TEMMUZUN MEŞHUR FETOCÜ SAVCILARI NE DURUMDA GÖRMÜYORMUSUNUZ
Ugur şirin
8 yıl önceBak kanarya fetö nün fırsatcılıgını yapma o savcılar olmayan bir olayı oldu göstermedi o tapelerin hepsi gerçekti ve evin yolunu bulacak kadar aklı olan o konuşmaların yarısını dinlese ortada şikenin babasinın döndügünü anlar bunun için savcıyada hakimede ihtiyaç yok fb korunmuş fetö de fırsat olmuş yakayı kurtarmiştır ama camide gaz kaçıran imamın hikayesi gibi şikeci okdugu unutulmaz kanarya kuşu
Ugur şirin
8 yıl önceKanarya hadi feto cu savcılar taraflıydı uefa damı feto cuydü ceza aldınız 3 yil demirörendemi feto cüydü raporlar ortada cas a gittiniz o damı fetö cü yetmedi isviçre mahkemesine gittiniz bir aya satürne birde polat alemdara baş vurmadınız hepsimi fetöcü ne fetöymüs ya siz sutten cıkmış ak kaşık o tapeler uydurma hadi bak kanarya kaplan avına kanaryayla gidilmez unutma
Ercan
8 yıl önceSevgili Trabzonsporlular. Öfke ile kalkan zarar ile oturur derler ya! İşte bu şikecilere karşı neden kaybettiğimizin nedeni. 90 dakika küfürsüz ve her tribünün ayrı ayrı değil tek bir tezahüratta birleştiği gerekirse ıslıkla stadı bunlara dar edelim Sahaya en ufak yabancı madde atmadan küfretmeden ancak Tİ ye alarak tezahüratla takıma dedtek verelim Kendi oyuncumuza bile tahammülümüz yok ve bu da takımı bozuyor. İlk golü biz atatsak yeneriz bunları. herkes yanındakine öukayyet olalım Tff ceza verecek yer arıyor. Unutmayalım
Memati
8 yıl önceKüfür etmeyelim, takıma ceza yedirmeyelim, her maç final niteliğinde lütfen dikkat edelim, vakit destek vaktidir, köstek değil.