| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 07 Nisan 2025 12:55 Güncellenme tarihi: 07 Nisan 2025 13:17

Trabzonspor maçındaki penaltıya canlı yayında isyan etti "VAR, Fenerbahçe Tarafından Baktı"

Trabzonspor maçında Fenerbahçe lehine verilen penaltıya canlı yayında isyan etti.

Süper Lig’in 30. haftasında Trabzonspor, deplasmanda karşılaştığı Fenerbahçe’ye 4-1 mağlup oldu. Mücadelede Fenerbahçe lehine verilen penaltı kararı ise bordo-mavili camiada büyük tepkiye yol açtı.

Maç sonrası Haber61 ekranlarında yayınlanan değerlendirme programında, Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot ile birlikte maçı yorumlayan Trabzonspor muhabiri Gökmen Şahin, tartışmalı penaltı pozisyonuna sert tepki gösterdi. Şahin, VAR hakemlerinin pozisyonu tarafsız bir şekilde değerlendirmediğini iddia etti.

"VAR, Penaltı Pozisyonuna Fenerbahçe Cephesinden Baktı"

Gökmen Şahin, açıklamasında şu ifadeleri kullandı:

“Trabzonspor’un birçok puanı sezon başından beri elinden alındı. Fenerbahçe ile oynanan karşılaşmada verilen penaltıya bakın; Mustafa Eskihellaç’ın pozisyonunda, önce Samuel’in Mustafa’nın ayağına bastığını görüyoruz. Evet, Mustafa’nın pozisyonu bir penaltı olabilir ama ondan önce bir detay var. Samuel, Mustafa’nın ayağına basıyor.

VAR’da neye bakıyor bu hakemler? İyi niyetli bir insan olsa pozisyonun tamamını izler, sadece Fenerbahçe cephesinden değerlendirmez. VAR’daki hakem pozisyona Fenerbahçe açısından baktı. Oysa tarafsız bir gözle izlenmiş olsaydı, pozisyon öncesindeki faulü görmek için gözlük takmaya gerek yoktu.

Neden görmüyorsun Samuel’in yaptığı faulü? Senin işin o detayı görmek. Ben de Mustafa’nın hareketini görüyorum ama senin görevin Samuel’in hareketini de görmek. Hakemlere büyüteç mi takmak lazım?”

Yorumlar (24)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

6
61 TS
1 yıl önce

YAZIKLAR OLSUN BIKTIKKK YETERR. BIKTIKK BU TFF MHK DEN BIKTIKKK HAK YENİYOR TS UN HER HAFTA ÇÖZÜM YOKK.

H
Hüseyin Akyüz,almanya
1 yıl önce

Neyi tartışıyoruz,buz gibi penaltı, aynı pozisyonda bizim oyuncu olsaydı, yüzde yüz milyon penaltı diye bağrirdiniz!!!o pozisyonu konuşana kadar, takımın niye bu kadar açız bir oyun ortaya koyduğunu konuşun !!! Mendy,savic, örneğin,böyle önemli bir maçta,niye bu kadar kötü bir performans sergilediler,bunu konuşun,!!!! Bırakın boş boş hakem palavrasını,hakem dün iyi maç yönetti !!

M
musuğli
1 yıl önce

büyüteci nereye takalım sayın gökmen bey

F
Fanatik
1 yıl önce

TFF Baskaninda ne bicim gurur var bukadarinada pes. benim en büyük üzüntüm bu Ibrahim Haci osman oglunun Trabzon Spor baskani olmasi bence bu Sahsi Trabzon Tarihinden silmek lazim

A
AşkınCan
1 yıl önce

Sen birdaha futbol izleme. Çünkü futbol bilgin yetersiz. O pozisyona penaltı diyen adamla futbol konuşmaya bile gerek yok ! Uzatma daha. Git voleybol izle yada basketbol belki o sporlar hakkında bir fikir edinirsin !

Tüm Yorumlar (24)

6
61 TS
1 yıl önce

YAZIKLAR OLSUN BIKTIKKK YETERR. BIKTIKK BU TFF MHK DEN BIKTIKKK HAK YENİYOR TS UN HER HAFTA ÇÖZÜM YOKK.

H
Hüseyin Akyüz,almanya
1 yıl önce

Neyi tartışıyoruz,buz gibi penaltı, aynı pozisyonda bizim oyuncu olsaydı, yüzde yüz milyon penaltı diye bağrirdiniz!!!o pozisyonu konuşana kadar, takımın niye bu kadar açız bir oyun ortaya koyduğunu konuşun !!! Mendy,savic, örneğin,böyle önemli bir maçta,niye bu kadar kötü bir performans sergilediler,bunu konuşun,!!!! Bırakın boş boş hakem palavrasını,hakem dün iyi maç yönetti !!

M
musuğli
1 yıl önce

büyüteci nereye takalım sayın gökmen bey

F
Fanatik
1 yıl önce

TFF Baskaninda ne bicim gurur var bukadarinada pes. benim en büyük üzüntüm bu Ibrahim Haci osman oglunun Trabzon Spor baskani olmasi bence bu Sahsi Trabzon Tarihinden silmek lazim

A
AşkınCan
1 yıl önce

Sen birdaha futbol izleme. Çünkü futbol bilgin yetersiz. O pozisyona penaltı diyen adamla futbol konuşmaya bile gerek yok ! Uzatma daha. Git voleybol izle yada basketbol belki o sporlar hakkında bir fikir edinirsin !

F
Fanatik
1 yıl önce

Ibrahim Bey zamaninda Ali Koc gibi zengin züpelere Terbiye verdigini söylüyordu. ama görünen o ki Ali Kocun parasi ile bu sahisa Tasma Takmis

6
61TS
1 yıl önce

Biz kanıksadık artık bu durumu maalesef. Fakat Biz takım olarak bişey yapıyor muyuz ki!! Bodrum maçı da öyle değil miydi? 1-0 öndeyken 10 dk içinde 2 gol yemedik mi? Bu orta sahanın ve forvetin topu saklayabilmesi, bunu yaparken takımı dinlendirmesi mümkün mü? Maalesef değil!! Takımda topu tutup oyuna akıl koyabilen bir oyuncu var; O da gönderip iki yaş daha almış ve sakatlık geçirmiş haliyle geri aldığımız Wakaeme!! Maç 3-1 oyuna stoper alıp sol bekte görevlendirdik, kaptırdı gol oldu.

6
61 ts
1 yıl önce

fb li oyuncu faul yapıyor penaltıymış bu uyduruk penaltıların amacı rakibi yani ts un gardını düşürüp morali çöksün hep aynı hikaye geçen zorbay fb maçında iki penaltı verdi maç bitti yoksa 3 4 verirdi zaten ts u sahada degil ancak böyle tff mhk rakip bir olur yenerler başka türlü ts paf takımla yener gs fb bjk yı

V
VAKFIKEBİRLİ BOZKURT ((A-POLİTİK))
1 yıl önce

Sanırım siz başka aynaya bakıyorsunuz.Bende penaltı pozisyonunda hakemlerin F.bahçe gözlüğü ile olaya baktığını düşünüyorum.Önce Mustafanın ayağının uç tarafına rakip basıyor.Dengesi bozulurken sağ ayağı ile Mustafa rakibine penaltı yapıyor.Görmek istediğiniz açıdan olaya bakmayın.Önce Mustafa ya faul var.Sonra Mustafa penaltı yapıyor.Ben kötü oynayabilirim.Kaldıki ilk devre genellikle başabaş oyun oldu.O penaltı 4. Golü getirseydi siz haklıydınız.Ama o penaltı ile F.bahçe beraberliği yakaladı.

O
Oktay
1 yıl önce

Hadi Penaltı uyduruk diyelim. Sen Trabzonsporsun, golü yedikten sonra hangi reaksiyonu gösterdi Takım? Adamlar 15 dakika da kevgire çevirdi bizi. 2 golün Asistini de bizim defans yaptı.Kadıköy de öne geçiyorsun, sonra Takımı defansa çekip intihar ediyorsun. Senin kontra atak oynayacak Atletik, süratli, Tekniği ve oyun zekãsı olan oyuncun yok. İkinci yarı 1 tane Gol pozisyonumuz yok, kalktın Hakem diye feryad ediyorsun.

Şef
1 yıl önce

...Rize maçında da bir numara yapılırsa Trabzon ayağa kalkmalı ve bir Anadolu gigi kurup, İstanbul kendi arasında oynasın.

A
Alp Arda
1 yıl önce

Aynı pozisyonda hakem bizim lehimize penaltı çalar ve VAR dan geri dönerdi. Yönetim ve başkanın bir ağırlığı ve saygınlığı olmayınca kimse seni ciddiye almıyor.

A
ADALI
1 yıl önce

BUZ GİBİ PENALTI, ZUBKOVUN POZİSYONUNADA PENALTI VERİLEBİLİR Dİ,HAKEM DEYİP KIVIRMAYALIM,İLK DEVRE TS KOŞTU BASTI BİR DE GOL ATTI,İKİNCİ YARI PİL BİTİNCE TESLİM BAYRAĞI ÇEKİLDİ, TS NİN KADROSU İSTANBUL TAKIMLARI İLE YARIŞAMAZ, EN İYİ İKİNCİ OYUNCUNU İSTANBULA SAT ÜZERİNE BİR O KADAR DAHA KOY GİT SİKAN I AL,SONRADA YOK PENALTI YOK ŞU YOK BU, BIRAKIN BU İŞLERİ, BİR ROMULO TS DE YOK, TS ARTIK SIRADAN BİR ANADOLU TAKIMIDIR, GERÇEKÇİ OLALIM,,,

T
taraftar
1 yıl önce

Golü attığımızda bile içimde tereddütler vardı.Şampiyonluk yarışı devam etsin seyirciyi sahaya çekmek için.Fenerin bu maçı alacağını biliyordum.Masa başındaki senaryolar devam ediyor.Malesef Türkiyede futbol masa başı senaryolarıyla belirleniyor diye düşünüyorum.Hakemler bu senaryolara göre hazırlanıyor.

T
Trabzonlu
1 yıl önce

Penaltı var yada yok bizim bu takım bir bir birden sonra güclü olsaydı maca yine ortak ola bilirdi eğer güclü kadro olsaydı başarısızlığın faturasını hakemlere keserek ört bas edemeyiz.evet ilk yarı fena değildik ama ikinci devre iyice dağıltık buna fatih hocada mütahele edemedi yanlış oyuncular değişdirdi.

H
Hasan
1 yıl önce

Trabzonspor elınde ki sol bek oyuncu gönderdiler sağ ayaklı adamı sol bek oynatılıyor

R
Reis
1 yıl önce

Ts tarihin en mal ve aptal kadrosunu kuran yönetim hala o koltukta oturuyorsa ben büyük ts taraftarının yerinde olsam maclara gitmem takimin hakkında sovunamiyor zavallı yönetim iho şerefsizi dogratiyor ts u

S
Sayup Yürük
1 yıl önce

Kimse kusura bakmasin ama dört yiyen takim iyi bir takim olamaz. Ligimizde son siradaki takimlar bile anca dört yiyor Fenerden. Senol hoca daha cesaretli futbol oynatiyord. Fatih hoca skor icin oynadi. Fatih hic olmazsa beraberlik dedi. Bence Senol hoca duracakdi ve Fatih yaninda pisecekdi. Maalesef kibir insani rezilde yapiyor vezirde. Dün Fatih hoca Fener en mahkum macini oynadi evde diyor. Galatasaray macini seyretmedi zannederim. Bizimde gözümüz var ve bizde görüyoruz. Zügürt tesellisi bu.

O
Oflu Türk
1 yıl önce

TRABZONUN BAŞARISIZLIĞI HEP FEDERASYON VE HAKEMLER YÜZÜNDEN!!!!!!!!AH FEDERASYON VAH HAKEMLER YAKTINIZ BİZİ!!!!!!!!! YÖNETİMİN HATASI YOK TAKIMDA SANKİ ÇOK KALİTELİ BIRAKIN BU İŞLERİ YAHU YETER

T
TS 61
1 yıl önce

5 ÜZERİNDEN PUANLAMA OLSA FB 3 BJK 2.5 GS 4 TS O.5 TÜM KADRO OLARAK BU BERBATLIKLA GELEN HOCALAR BOYACI OLSA MİSAL GELEN HOCA NAPIYOR ALIYOR FIRÇAYI SAGINI SOLUNU BOYUYOR VS AMA TUTMIYOR MACUN YOK(KALİTELİ OYUNCU YOK) ALTDA ZIMPARA YOK(DRAGUS LUNS CHAM OZAN VB KADRODA GİTMELİ)PAS SOKUCU YOK(ÇOK YETENEKSİZ OYUNCU VAR VASAT) NE OLUYOR BOYA ATIYOR OLMUYOR 3 SEZONDUR BÖYLE TEK 1 DÖNEM PEPE MEUNİER ONACHU İSİMLERİ VARKEN BİRAZ FARKLIYDI.SKAN CHAM LUNS OZANA ÇOK PARA VERDİN BATTI KULUP

A
Adem Dursun
1 yıl önce

Ah ah Trabzonspor a ve taraftara zehir ettiler bu ligi

P
Poyraz
1 yıl önce

Hakem iyi yönetti boş verin siz sahaya 1 sıfırı nasıl kurtarırız diye çıkan takımdan 4 yemek kolay silinmez sağolun

Özgür ata
1 yıl önce

Nasıl hakkını savunamıyor? Emoji (3 maymun) yolladı ya?

K
KİREÇHANELİ
1 yıl önce

Öncelikle kümede kalmak için tam destek verelim...Küme düşmeme garanti olunca maçlara gitmeyelim...Gereken yapılana kadar boykot edelim .....