Trabzonspor maçında hem kırmızı hem de penaltı atlandı!
Eski hakem Gezer, Trabzonspor Göztepe maçındaki pozisyonları değerlendirdi.
Trabzonspor Göztepe maçındaki tartışmalı pozisyonları eski hakem Bünyamin Gezer değerlendirdi.
Gezer, Trabzonspor'un bir penaltısının verilmediğini ve rakibe çıkması gerekn bir kırmızı kartın es geçildiğini söyledi.
Dame N'doye'ye Tanju Kayhan'ın yaptığı sert faulü ve hakemin sarı kart vermesini değerlendiren Gezer " Net bir kırmızı kart. Hani kemiksiz derler ya. Aynen öyle." ifadelerini kullandı.
Rodallega'nın ceza sahası içinde düşürüldüğü pozisyonu da değerlendiren Gezer "Rodallega pozisyonda topa vuruyor. Defans oyuncusu ise Rodallega'ya vuruyor. Pozisyon ceza sahası içinde. Net bir penaltı. " dedi.
Tüm Yorumlar (12)
Trabzon 61
8 yıl önceHüseyin göçek adi hep aynı adam
Söğütlü
8 yıl önceEvet kırmızı ve penaltı. Hakemler bizi resmen doğruyor neredesin ey yönetim!!!! Bu arada: bünyamin gezer isimli çakma hakemi haber yapmayın. 2011de bucaspor şikebahçeye karşı 3-1 öndeyken sarı kartı olan gökhangönülün topu yere vurmasına 2. Kırmızıyı vermemiş ve sonrasında maçı şikeciler lehine 5-3 bitirtmişti. Tanımadığımız birisi değil
devran
8 yıl öncebu yönetim nerde varmi gercekten baskan nerde sus pus ya biraz konusun agzinizi acin senidemi susturdular siz bu klübe baskanliga yakismiyorsunuz ya az ses cikarin
uğur şirin
8 yıl önceherkesin bildiği gerçekleri kimse açıklıyamıyor hakem iyi niyetliydi görmedi yok yanlış gördü falan ya kardeşim gördü vermedi veremedi işte bu kadar hepsi eyyamcı hepsi skor hakemi trabzonspor 2-0 önde olsaydı verecekti veya yenik durumda olsaydı
DuRsUnTeMeL
8 yıl önceHüseyin KÖÇEĞİ ben hiç sevmedim yani göçeği ben köçek diyorum...
tarıkbuğra
8 yıl önce.bizim oyunculara verılmeyen kırmızı kartların acısını bu maçta çıkardılar
Ekrem
8 yıl önceRiza hoca iyi hoca yönetimde is yok. gol atsaydik gic öyle yok suydu oydu penalti kimse demezdi. gecin o isleri ... yönetim sosa ve kucka transferleri ile paralari tüketmeseydi simdi ne güzel iyi golcu bir kanat alinirdi burakin yaninda oynardi... ama nerde o yönetim. burak olmadimi tüm takim gol attamiyor hepsi yaramaz.
Ozgur ata
8 yıl önceSu VAR sistemi biran once uygulamaya gecse de su duduksorlerin bizi dogramasindan kurtulsak diyecem ama bu duduk makarnalari orda da hakkimizi yemenin bir yolunu bulur
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önceHüseyin Göççek'in taraflı yönetimi kulübü hedefsiz bıraktı. Aynı hataları üç büyüklere yapsa medya hakemliği bıraktırır. Bizim maçlarda hep aynı. Türkiye'de hangi kadro kurulursa kurulsun bizi şampiyon yapmazlar. Bu kirli ligin kalitesini yükseltmeye hiç gerek yok. Bundan sonra transfer yapmayalım. Altyapımızı güçlendirip oradan gelenlerle devam edelim. İstanbul'dan bize sıra gelmez.
misafir
8 yıl önceBizim başkan sarıyer'de ki spor hastanesi arazisinin peşinde.... Takım umrunda değil...
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önceB Gezer de 2011'de Fenere çalıştı.
Ercan
8 yıl önceEğer Hüseyin Göçerten bu yaptıklarını Fener aleyhinde yapsaydı şimdi ülkede tek gündem oydu.Ey yönetim nerdesiniz