| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Ağustos 2025 18:47

Trabzonspor maçına 3 gün kaldı! İşte tribünlerin doluluk oranı

Süper Lig’in 2025-2026 sezon açılışında oynanacak Trabzonspor – Kocaelispor karşılaşması öncesinde stadyumun doluluk oranı %63,2 olarak açıklandı.

Süper Lig’de 2025-2026 sezonunun açılış mücadelesi olan Trabzonspor – Kocaelispor karşılaşması öncesinde bilet satışlarında beklenen seviyeye henüz ulaşılamadı.

Toplam kapasitesi 37.775 olan stadyumda şu ana kadar 23.886 bilet satıldı ve tribün doluluk oranı %63,2’de kaldı. Maça yalnızca 3 gün kala satışta hâlâ 13.889 bilet bulunuyor.

Bordo-mavili taraftarlar, sezonun ilk maçına ilgi gösterse de tribünlerdeki boşluklar dikkat çekiyor.

Kocaelispor’a ayrılan deplasman tribününde ise şu ana kadar 318 bilet satıldığı bildirildi.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
Osman
10 ay önce

Seyirci neye gelsin.saviç wakayeme ozan mendy visca okay bunlaramı gelsin.

Y
Yasin
10 ay önce

3 yıldan fazladır bir 8 numara alamayan beceriksiz başkan olduğu sürece o stadyum doğal olarak dolmaz. Takımda ve camiada ruh bırakmadı. Her fırsatta tribünden geldiğini söylüyor ama tam aksi şeyler yapıyor. Bu karakter bana başka birini hatırlatıyor. Söylediği herşeyin tersini yapan şahıs ...

T
Taraftar
10 ay önce

Maça gitmek zorlastirildi.Yok efendim Paso lig.Uzatacaksin bittimi ücretli.Kimligin yaninda olacak.Birde pasa pasa ödeyeceksin.Bunlar bizim Maç izlememizi zorlastiriyor.Duyunca bunlari Giseden geri döndüm.

D
Dayı
10 ay önce

Gurbetçiyiz Birde paskılig şu bu coluk cocuk onlanmı ugrsim Çözüm olursa 5 kişi macdayız yoksa evde

T
Tüh size
10 ay önce

Ertoş un takımı getirdiği son nokta bu maalesef. İlk maçta bile stadı dolduramıyorsunuz. Neden diye hiç kendinize sordunuz mu. Ben söyleyeyim, taraftar bir heyecan bekledi ama ayda bir uyduruk transfer haberi olunca kimse heyecanlanamadı. Veee insanları bilet almaya yönlendirecek bir etkinliginiz bir söyleminiz olmadı.

Tüm Yorumlar (6)

O
Osman
10 ay önce

Seyirci neye gelsin.saviç wakayeme ozan mendy visca okay bunlaramı gelsin.

Y
Yasin
10 ay önce

3 yıldan fazladır bir 8 numara alamayan beceriksiz başkan olduğu sürece o stadyum doğal olarak dolmaz. Takımda ve camiada ruh bırakmadı. Her fırsatta tribünden geldiğini söylüyor ama tam aksi şeyler yapıyor. Bu karakter bana başka birini hatırlatıyor. Söylediği herşeyin tersini yapan şahıs ...

T
Taraftar
10 ay önce

Maça gitmek zorlastirildi.Yok efendim Paso lig.Uzatacaksin bittimi ücretli.Kimligin yaninda olacak.Birde pasa pasa ödeyeceksin.Bunlar bizim Maç izlememizi zorlastiriyor.Duyunca bunlari Giseden geri döndüm.

D
Dayı
10 ay önce

Gurbetçiyiz Birde paskılig şu bu coluk cocuk onlanmı ugrsim Çözüm olursa 5 kişi macdayız yoksa evde

T
Tüh size
10 ay önce

Ertoş un takımı getirdiği son nokta bu maalesef. İlk maçta bile stadı dolduramıyorsunuz. Neden diye hiç kendinize sordunuz mu. Ben söyleyeyim, taraftar bir heyecan bekledi ama ayda bir uyduruk transfer haberi olunca kimse heyecanlanamadı. Veee insanları bilet almaya yönlendirecek bir etkinliginiz bir söyleminiz olmadı.

E
Ercan Arslan
10 ay önce

Türkiye’de Sporsever az. Skorsever çok. Takım aşkı yollar diyemem ama germek taraftar takıma yönetime hocaya passolig kartı çıkartma sorununa bakmaz. Avrupa’nın en az seyirci ortalaması bizde. Bu Herşeyi açıklıyor. Yıldız ve transfer manyağı oldu çoğu taraftar , geçin bu işleri.