| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Mart 2025 20:53 Güncellenme tarihi: 08 Mart 2025 21:07

Trabzonspor maça kötü başladı! Hatayspor'un Trabzonlu futbolcusu golü attı

Trabzonspor'un rakibi Hatayspor, Trabzonlu oyuncusu Görkem Sağlam'ın golüyle 1-0 öne geçti.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 27. hafta mücadelesinde Hatayspor'u konuk ediyor.

Konuk ekip, müsabakanın 22. dakikasında, aslen Trabzonlu olan Görkem Sağlam'ın kaydettiği golle 1-0 öne geçti.

26 yaşındaki orta alan oyuncusu, attığı bu golle bu sezonki gol sayısını 3'e çıkarmış oldu. 

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
Yorgun fırtına
1 yıl önce

Kendi sahasında iyi olan takıma bakar mısınız?

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

İlk yarıdaki maçta da atmisti. Bu her Hatay Trabzon maçında mutlaka golü var

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Kesinlikle Mendye gol yazar .Kale ile top arasında olacağına oyuncunun arkasında olursan gelir vurur gol olur. Mendy satılmalı yeni sezona .Trabzon kötü bile değil

T
Taraftar
1 yıl önce

Ahmet Ağaoğlu göreve gelmeli Arda Turan' yada Fatih Tekke hoca ile

A
Abuzer
1 yıl önce

TFF istifa diye bağıran beleşçiler delikanlı gibi oynamayan takıma ve oynatamayan yönetime bağırın! Bu takım sanki top oynayıp mağdur oluyormuş gibi hep bır bahane ile başarısızlığın üstünü örtmek için birilerini suçluyor sizide maşa yapıyor.

Tüm Yorumlar (10)

Y
Yorgun fırtına
1 yıl önce

Kendi sahasında iyi olan takıma bakar mısınız?

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

İlk yarıdaki maçta da atmisti. Bu her Hatay Trabzon maçında mutlaka golü var

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Kesinlikle Mendye gol yazar .Kale ile top arasında olacağına oyuncunun arkasında olursan gelir vurur gol olur. Mendy satılmalı yeni sezona .Trabzon kötü bile değil

T
Taraftar
1 yıl önce

Ahmet Ağaoğlu göreve gelmeli Arda Turan' yada Fatih Tekke hoca ile

A
Abuzer
1 yıl önce

TFF istifa diye bağıran beleşçiler delikanlı gibi oynamayan takıma ve oynatamayan yönetime bağırın! Bu takım sanki top oynayıp mağdur oluyormuş gibi hep bır bahane ile başarısızlığın üstünü örtmek için birilerini suçluyor sizide maşa yapıyor.

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Her sezon bu oyuncudan her maçta gol yemek büyük iş????

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Trabzonlular oyuncuların ya da Trabzondan gidenlerin ejstre motivasyon olduğu bir gerçek. Bu görkem her maç gol atıyor. Ben teknik direktör olsam önlem alirdim .Tarih yine tekerrür etti. Ama bunların ki öğrenilmiş çaresizlik umutsuz vaka

O
Oflu Türk
1 yıl önce

Tebrik ediyorum kendi insanına değer vermeyen bir camia çoğu takımda Trabzonlu topçu var hepside Enis destanı cebinden çıkarır.ama öz evlatlarımıza değer vermiyoruz

T
tt
1 yıl önce

helal olsun. zaten bize bizden gidenler veya trabzonsporlular atıyor hep. sorun yok.

Y
Yaşar OCAK
1 yıl önce

Bu görkem dallaması hep bizim maçta kendini parçalıyo. İlk maçtada bize gol atmıştı. Yine attı ne olacak Trabzon alsın diye yırtınıyor. Abdulkadir parmak aynen öyle diğer maçlarda ikiside bitasada yok. Bizim oyuncularımız başka takımlara gidince amaçları bize çelme takmak. Bi baksınlar fenerden gidenler, galatasaraydan ve beşiktaştan gidenler aynısını yapıyor mu? Yazık sizin Trabzonlulupunuza