| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 09 Ocak 2018 17:53

Trabzonspor Luftetari'yi yendi - Maçın golleri

Trabzonspor Luftetari ile bugün hazırlık maçında karşılaştı

İkinci yarı hazırlıklarını Antalya'da yaptığı kampla sürdüren Trabzonspor ilk hazırlık maçını bugün Arnavut ekibi Luftetari ile yaptı. Trabzonspor Luftetari'yi 2-1 mağlup etti.

Trabzonspor'a galibiyeti getiren golleri Rodallega ve Yusuf Yazıcı kaydetti

MAÇIN TEKRARI İÇİN TIKLAYIN

Rodallega'nın golü için tıklayın
Yusuf'un golü için tıklayın

İŞTE TAKIMLARIN KADROLARI 

Trabzonspor: Uğurcan Çakır, Jan Durica, Olcay Şahan, Tomas Hubocan, Abdulkadir Ömür, Onaz,, Bero, Mustafa Akbaş, Rodallega, Pereira, Yusuf Yazıcı

Yedekler:Arda Akbulut, Kamil Ahmet, Castillo, Dame N'doye, Batuhan Artarslan, Savaş Çakır, Juraj Kucka, Hüseyin Türkmen, Abdurrahim Dursun

Luftetari:  Ruci,Rapa, Zeqay,Beqiri,Rapo, Ramadani, Aleksi, Abazay, Rroca, Bregu, Lamce
Yedekler: Cekrezi, Toledo, Janku, Shkurtay, Aurelio, Minga, Puci, Ziaj, Balla, Adnand Shkurtaj

Maçı hakem Murat Erdoğan yönetti..
 

Yorumlar (13)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

C
Chemu
8 yıl önce

savaşan evet. daha önemlisi top ayağına geçtiğinde ne yapacağını bilen senkronize hucum ve savunma yapan bir takım istesen daha iyi olur. bknz barcelona

U
ugur
8 yıl önce

Sonuclar idare ediyor ama takim kesinlikle cok kötü futbol oynuyor..alan daraltip baski kurarak oynamayi beceremiyoruz..savunmayla hücum arasindaki mesafe nerdeyse 80 metre..

H
hayri
8 yıl önce

Olcay ve abdulkadir aldiklari her topu ezdiler yani kanatlar felc.

Y
Yıldızlılı
8 yıl önce

Olcay’a sezon sonu bye bye

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

Kimse boşuna heveslenmesin bu takımla bu yönetimle asla ve asla hiçbir başarı gelmez vede gelemez başta bu kadro çok yetersiz öyle iyi kadro var demekle kadro iyi olmuyor herşey sahada belli oluyor bilhasa bu başkan ve yönetim kurulu tam bir fiyaskodur bunların hiçbir bilgisi becerisi vede parasi yok hiç bir sistemi planı yok herşey tesadüflere bağlı iki buçuk yıldır millette yalan ve palavra dan başka birşey anlatmadılar her sezon şu oluyor bu geliyor derken sonunda gidip üçüncü sınıf yada emekliye ayrılmış adamları almak bu sezonda ayni devre bitti ve takım da bir sürü eksik var buna rağmen elindeki tek sol beki sat nerdeyse lig başlıyor kimsenin ne geldiği nede geleceği var buna rağmen hicbir sistem yok oynanan oyun cok berbat ne oynadığı belli deyil şansa alınan birkaç galibiyetten sonra bakıyorsunuz başkan bey hemen çıkıp saçmalıyor konuşuyor ardından hüsrana yine devam kimse boşuna beklemesin bu yönetim ve bu kadro ile hiçbir şey olmaz

Tüm Yorumlar (13)

C
Chemu
8 yıl önce

savaşan evet. daha önemlisi top ayağına geçtiğinde ne yapacağını bilen senkronize hucum ve savunma yapan bir takım istesen daha iyi olur. bknz barcelona

U
ugur
8 yıl önce

Sonuclar idare ediyor ama takim kesinlikle cok kötü futbol oynuyor..alan daraltip baski kurarak oynamayi beceremiyoruz..savunmayla hücum arasindaki mesafe nerdeyse 80 metre..

H
hayri
8 yıl önce

Olcay ve abdulkadir aldiklari her topu ezdiler yani kanatlar felc.

Y
Yıldızlılı
8 yıl önce

Olcay’a sezon sonu bye bye

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

Kimse boşuna heveslenmesin bu takımla bu yönetimle asla ve asla hiçbir başarı gelmez vede gelemez başta bu kadro çok yetersiz öyle iyi kadro var demekle kadro iyi olmuyor herşey sahada belli oluyor bilhasa bu başkan ve yönetim kurulu tam bir fiyaskodur bunların hiçbir bilgisi becerisi vede parasi yok hiç bir sistemi planı yok herşey tesadüflere bağlı iki buçuk yıldır millette yalan ve palavra dan başka birşey anlatmadılar her sezon şu oluyor bu geliyor derken sonunda gidip üçüncü sınıf yada emekliye ayrılmış adamları almak bu sezonda ayni devre bitti ve takım da bir sürü eksik var buna rağmen elindeki tek sol beki sat nerdeyse lig başlıyor kimsenin ne geldiği nede geleceği var buna rağmen hicbir sistem yok oynanan oyun cok berbat ne oynadığı belli deyil şansa alınan birkaç galibiyetten sonra bakıyorsunuz başkan bey hemen çıkıp saçmalıyor konuşuyor ardından hüsrana yine devam kimse boşuna beklemesin bu yönetim ve bu kadro ile hiçbir şey olmaz

C
ceka
8 yıl önce

N'doye ' nin on numara pozisyonundaki efsane performansını Trabzon camiası olarak görmezden gelemeyiz.

Y
Yorumlar komedi
8 yıl önce

Bu kadar eleştirmek hastalığı olunmaz tamam takım dünyanın en iyisi değil belkide Türkiye’nin bile olması gereken standartlarının altında fakat bi emek bi çaba düzelen bir defans pırıl pırıl 2 genci her takımda as oynayabilecek n doye Burak ve Rodallega gibi forvetleri var hayır bu kadar sancılı bir süreç üzerine hemen Barcelona mı olmamızı bekliyorsunuz buna hiçbir mana yoktur elbette iyiye giden bu takım zirveyi daha da zorlayacak ilk 4te rahatlıkla bitirmeye en büyük adaylardandır destek olalım artık muhalefet olmayı bırakalım güzel eleştiriler yapalım herşeyede sövmeyelim

D
devran
8 yıl önce

bu takimda olcay ve castillio ve beronun yeri yok para veren olursa hemen satilsin

A
Asaf ilbey
8 yıl önce

Orta sahada pas yapamıyor takım. Ön libero ile hucum hattı arasında derin pasları yapamıyoruz.

A
araklıhasan
8 yıl önce

zayif rakibe bile 1 tane organize atagımız yok. goller bireysel beceriden neyi kazandık keske guzel oyun olsaydida 3 farkli yenilseydik tek hücum varyasyonumuz rakip cikarken kapilan toplarla hücum etmek

A
Asaf ilbey
8 yıl önce

Araklı Hasan Beye katılıyorum. Takımın kimya sorunu var. Yusuf Yazıcı ve Abdülkadiri bu kadar göklere çıkarmak bu çocuklara zarar veriyor buda takıma zarar veriyor. Biz taraftar olarak önce mücadele sonra takım oyunu bekliyoruz. Takımın orta sahada üretken olamayışı beni ikinci devre için korkutuyor. Kuçkanın ve sosanın takıma monte edilmesi gerekiyor.

T
Temel KARA
8 yıl önce

Yaa hala sosa yı kazanmanın peşindesiniz anlayamıyorum sizi

A
Asaf ilbey
8 yıl önce

İyi bir sosaya takımın ihtiyacı var, bu tipte bir oyuncu alamayacağımıza göre kazanmaya çalışmak ve gerçek mevkiisinde oynatmak en doğru seçim olacaktır.Sosanın kapasitesi çok yüksek, Colmanın iyi dönemleri kadar oynasa yine yeterli bu takım için