| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Ekim 2017 22:56

Trabzonspor ligde en fazla gol yiyen takım

Trabzonspor ligde en fazla gol yiyen takım oldu.

Haber61 - Spor Servisi - Trabzonspor'un Süper Lig'de Akhisar Belediyespor karşısında aldığı 6-1'lik şok mağlubiyet istatistiklere de yansıdı.


Trabzonspor bu sezon Süper Lig'de ilk sekiz haftanın ardından en fazla gol yiyen takım oldu. Ligde 8 hafta sonunda 21 gol yiyen bordo mavilileri 20 golle Osmanlıspor takip etti.

Trabzonspor ayrıca Süper Lig'de kendi tarihlerinde ilk sekiz haftaların ardından en fazla gol yediği sezonunu yaşıyor.
 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!