| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 30 Ocak 2018 12:01

Trabzonspor liderin 11 puan gerisinde kaldı

Trabzonspor, gelecek hafta ligde devam ya da tamam maçına çıkacak

Süper Lig'in 2017-2018 sezonuna '50'nci yılda şampiyonluğa' sloganıyla giren Trabzonspor, ligin19'uncu haftasının tamamlanmasıyla birlikte lider Medipol Başakşehir'in 11 puan gerisinde kaldı ve ligde 5'nci sırada yer aldı.

GÖZTEPE MAÇIYLA BİRLİKTE YA TAMAM YA DEVAM 

Ziraat Türkiye Kupası'na Son 16 turunda veda eden Trabzonspor, çok değerli gördüğü 50'nci kuruluş yılını da kupasız kapatabilir. Trabzonspor, 20'nci hafta mücadelesinde Göztepe ile oynayacağı karşılaşmada olası puan kaybıyla birlikte üst sırlarla olan puan farkı iyice açılmış olacak.

EN ÇOK GOL ATAN VE GOL YİYEN TAKIMLARDAN BİRİSİ

Bu sezon ev sahibi olduğu maçlarda Aytemiz Alanyaspor ve Teleset Mobilya Akhisarspor'a karşı iki ağır yenilgi alan Trabzonspor evinde sadece 6 kez kazanabildi. Ayrıca evindeki ilk beraberliği de Fenerbahçe maçında yaşamış oldu. Karadeniz ekibi deplasmanlarda ise 10 maçta sadece 2 galibiyet alabildi. 6 beraberliği bulunan bordo mavililerin 2 de mağlubiyeti bulunmakta. Süper Lig'de Galatasaray ve Fenerbahçe'den sonra en çok gol atan takım olan Trabzonspor, ayrıca ligin en çok gol yiyen 8'inci takımı. 

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

ömür
8 yıl önce

ne tamamı ne devamı anlamadım.bu takım 5.oynar......

Şevket
8 yıl önce

Bu takım en iyi ihtimalle 5. Olur. Göz var nizam var fener maçının ilk yarısındaki gibi oynayan takım şampiyonluk mu!

N
numan
8 yıl önce

kupa mı kaldı da "kupasız kapatabilir" diyorsunuz!

S
Sinan saruhan
8 yıl önce

Bence rıza hoca sezon başında gelseydi çok daha farklı olurdu. Bu kadar saçma puan kaybı yasamazdık.en az 9 puan fark ederdi

X
x 5461
8 yıl önce

5 oyuncu haric hepsini yollayin.gelecek sezona hazirlik yapin.onur burak okay abdulkadir yusuf.ve sadece yerlilerden bir zakim kurun ve alt yapidan

Tüm Yorumlar (10)

ömür
8 yıl önce

ne tamamı ne devamı anlamadım.bu takım 5.oynar......

Şevket
8 yıl önce

Bu takım en iyi ihtimalle 5. Olur. Göz var nizam var fener maçının ilk yarısındaki gibi oynayan takım şampiyonluk mu!

N
numan
8 yıl önce

kupa mı kaldı da "kupasız kapatabilir" diyorsunuz!

S
Sinan saruhan
8 yıl önce

Bence rıza hoca sezon başında gelseydi çok daha farklı olurdu. Bu kadar saçma puan kaybı yasamazdık.en az 9 puan fark ederdi

X
x 5461
8 yıl önce

5 oyuncu haric hepsini yollayin.gelecek sezona hazirlik yapin.onur burak okay abdulkadir yusuf.ve sadece yerlilerden bir zakim kurun ve alt yapidan

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

Ne hedef vardı ki uzaklaştık bu BAŞKAN bu yönetim ve bu futbolcular ve bu hoca larla ne hedefinden bahsediyorsunuz bu oynadığınız futbolla hiçbir hedef olmaz bu takım da Burak olmasın kümeye oynar vede düşer bile bu defans bu kanatlar kısacası bir bölge yok ki tam olsun üç yıl oldu bir maç rahat seyredelim birye utanmadan bizim kadromuz iyi diyor YALANCI BAŞKAN

M
Metin ÖZTÜRK
8 yıl önce

Rıza hocayla çok şaşar daha. Bu sezon iki hoca yüzünden mahvoldu Trabzon spor bir an önce bir dahaki yıl için otoriter bir hoca arayışına başlamalı. Aksi taktirde çok üzülürüz.

S
Söğütlü
8 yıl önce

Futbolcular aldıkları parayı az bulup basın toplantısı düzenlemeyi iyi biliyorlar ama henüz 19.hafta olmasına rağmen puan farkı 11’e çıktı. Türkiye kupasından elenmek ise cabası. Yine de her şey bitmiş değil, henüz oynanmamış 15 maç var ve bunların 8’i kendi sahamızda. Özellike bjk,başakşehir,Göztepe,kayseri,vs takımlarıyla Trabzon’da oynayacağız.bu maçlarda kayıp yaşamazsak ilk 3 için şansımız gayet mevcut

L
Laz
8 yıl önce

Futbol nasıl oynanır basakaşehir den öğrenin ey topçu mongolllar vede yönetim kurulu

O
Ofli
8 yıl önce

Yönetim verdiği hiçbir sözü yapmadı resmen fiyasko ..hani 50. Yılda şampiyonluk nolsu