Trabzonspor liderin 11 puan gerisinde kaldı
Trabzonspor, gelecek hafta ligde devam ya da tamam maçına çıkacak
GÖZTEPE MAÇIYLA BİRLİKTE YA TAMAM YA DEVAM
Ziraat Türkiye Kupası'na Son 16 turunda veda eden Trabzonspor, çok değerli gördüğü 50'nci kuruluş yılını da kupasız kapatabilir. Trabzonspor, 20'nci hafta mücadelesinde Göztepe ile oynayacağı karşılaşmada olası puan kaybıyla birlikte üst sırlarla olan puan farkı iyice açılmış olacak.
EN ÇOK GOL ATAN VE GOL YİYEN TAKIMLARDAN BİRİSİ
Bu sezon ev sahibi olduğu maçlarda Aytemiz Alanyaspor ve Teleset Mobilya Akhisarspor'a karşı iki ağır yenilgi alan Trabzonspor evinde sadece 6 kez kazanabildi. Ayrıca evindeki ilk beraberliği de Fenerbahçe maçında yaşamış oldu. Karadeniz ekibi deplasmanlarda ise 10 maçta sadece 2 galibiyet alabildi. 6 beraberliği bulunan bordo mavililerin 2 de mağlubiyeti bulunmakta. Süper Lig'de Galatasaray ve Fenerbahçe'den sonra en çok gol atan takım olan Trabzonspor, ayrıca ligin en çok gol yiyen 8'inci takımı.
Tüm Yorumlar (10)
ömür
8 yıl öncene tamamı ne devamı anlamadım.bu takım 5.oynar......
Şevket
8 yıl önceBu takım en iyi ihtimalle 5. Olur. Göz var nizam var fener maçının ilk yarısındaki gibi oynayan takım şampiyonluk mu!
numan
8 yıl öncekupa mı kaldı da "kupasız kapatabilir" diyorsunuz!
Sinan saruhan
8 yıl önceBence rıza hoca sezon başında gelseydi çok daha farklı olurdu. Bu kadar saçma puan kaybı yasamazdık.en az 9 puan fark ederdi
x 5461
8 yıl önce5 oyuncu haric hepsini yollayin.gelecek sezona hazirlik yapin.onur burak okay abdulkadir yusuf.ve sadece yerlilerden bir zakim kurun ve alt yapidan
Takım taraftarı
8 yıl önceNe hedef vardı ki uzaklaştık bu BAŞKAN bu yönetim ve bu futbolcular ve bu hoca larla ne hedefinden bahsediyorsunuz bu oynadığınız futbolla hiçbir hedef olmaz bu takım da Burak olmasın kümeye oynar vede düşer bile bu defans bu kanatlar kısacası bir bölge yok ki tam olsun üç yıl oldu bir maç rahat seyredelim birye utanmadan bizim kadromuz iyi diyor YALANCI BAŞKAN
Metin ÖZTÜRK
8 yıl önceRıza hocayla çok şaşar daha. Bu sezon iki hoca yüzünden mahvoldu Trabzon spor bir an önce bir dahaki yıl için otoriter bir hoca arayışına başlamalı. Aksi taktirde çok üzülürüz.
Söğütlü
8 yıl önceFutbolcular aldıkları parayı az bulup basın toplantısı düzenlemeyi iyi biliyorlar ama henüz 19.hafta olmasına rağmen puan farkı 11’e çıktı. Türkiye kupasından elenmek ise cabası. Yine de her şey bitmiş değil, henüz oynanmamış 15 maç var ve bunların 8’i kendi sahamızda. Özellike bjk,başakşehir,Göztepe,kayseri,vs takımlarıyla Trabzon’da oynayacağız.bu maçlarda kayıp yaşamazsak ilk 3 için şansımız gayet mevcut
Laz
8 yıl önceFutbol nasıl oynanır basakaşehir den öğrenin ey topçu mongolllar vede yönetim kurulu
Ofli
8 yıl önceYönetim verdiği hiçbir sözü yapmadı resmen fiyasko ..hani 50. Yılda şampiyonluk nolsu