| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 16 Kasım 2020 08:34 Güncellenme tarihi: 12 Aralık 2025 11:27

Trabzonspor Kötü Seriyi Üç Maçta Bitirmek İstiyor

Trabzonspor’da ilk hedef 3’te 3 yapmak.

Trabzonspor geçtiğimiz sezon şampiyonluğu kovaladığı Süper Lig'de bu yıl istediği sonuçları alamıyor. Tam 5 maçtır kazanamıyorlar. Bu dönemde 3 mağlubiyet, 2 beraberlik alan bordo-mavililer kötü seriye son vermek istiyor.

Abdullah Avcı ve öğrencilerinin ilk hedefi bir seri yakalamak. Trabzonspor önündeki 3 karşılaşmasında BB Erzurumspor, Ankaragücü ve Sivasspor ile mücadele edecek. Fırtına bu maçlardan 9 puan toplayarak önüne daha rahat şekilde bakmak istiyor.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

G
Gkansss
5 yıl önce

sayın Abdullah Avci 3 te 3 yapmak ne demek.bak es kaza şampiyonluk potasına girersin ünal gibi postalarlar seni de.bizim başkan alışık şampiyonluk satmaya

E
Emre Özkan
5 yıl önce

Ya hu hep aynı boş yorumlar. Hemen laf sokma eleştiri gereksiz komplolar

T
Türk
5 yıl önce

hedefler: Katar'da başakşehirle oynanacak süper kupa maçında kesinlikle galip gelmek, bu sezon Türkiye Kupasını alıp sezon sonu avrupa kupalarına gitmek, ligi ilk 5 içerisinde bitirmek