| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Ocak 2018 20:58

Trabzonspor Konyaspor maçında kaç bilet satıldı?

Trabzonspor’un Ziraat Türkiye Kupası’nda zorlu virajı yarın.

Haber61 / Spor Servisi

Trabzonspor, yarın Ziraat Türkiye Kupası’nda Atiker Konyaspor’u ağırlayacak. İlk maç 1-0 Konyaspor’un galibiyetiyle tamamlanmıştı.


Akyazı Stadı’nda 18.00’de oynanacak olan müsabakanın ardından çeyrek finale yükselmek isteyen Trabzonspor’da tüm hesaplar galibiyet üzerine yapılıyor. Trabzonspor – Atiker Konyaspor karşılaşması için an itibarıyle 7 bin civarında bilet satıldı.

Yaklaşık14 bin kombine sahibi bulunan Trabzonspor’da yarınki karşılaşmaya taraftarın büyük ilgi göstermesi bekleniyor.

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
aydin zengin
8 yıl önce

yuruyun stada. Allah yardimcimiz olsun. insAllah guzel gunler bizi bekliyor

D
Doktor TS
8 yıl önce

İnşAllah kardeşim..

S
Savaş
8 yıl önce

Az satılmış ama kızamıyorsun kimseye, öyle bir yere yapılmış ki gitmeyene neden gitmedin diyemiyorsun.

S
Savaşa cevap
8 yıl önce

Kardeşim okuyanda dağın başına yapılmış diyecek dakka başı dolmuş var oraya türkiyenin hiçbir yerinde ulaşımı bu kadar kolay olan stad yoktudur

A
Ağasarlı
8 yıl önce

Ts 3 gonya 0

Tüm Yorumlar (8)

A
aydin zengin
8 yıl önce

yuruyun stada. Allah yardimcimiz olsun. insAllah guzel gunler bizi bekliyor

D
Doktor TS
8 yıl önce

İnşAllah kardeşim..

S
Savaş
8 yıl önce

Az satılmış ama kızamıyorsun kimseye, öyle bir yere yapılmış ki gitmeyene neden gitmedin diyemiyorsun.

S
Savaşa cevap
8 yıl önce

Kardeşim okuyanda dağın başına yapılmış diyecek dakka başı dolmuş var oraya türkiyenin hiçbir yerinde ulaşımı bu kadar kolay olan stad yoktudur

A
Ağasarlı
8 yıl önce

Ts 3 gonya 0

O
Ozgur ata
8 yıl önce

Cok zor bir mac, Konya 1-0'in ustune yatmaya calisabilir, umarim turu geceriz, basarilar firtina

T
Ts
8 yıl önce

Biz ve bizim gibi birçok kişi o saatte çalışıyor maalesef bu saatte niye oynatiliyor ki kupadaki en önemli maç suan

Q
qonyalı
8 yıl önce

trabzon şampiyonluğa odaklanmalı, bırakın kupa ile uğraşmayın