| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 16 Ocak 2018 11:06

Trabzonspor Konyaspor maçı için kaç bilet satıldı?

Trabzonspor Konyaspor maçı için satılan bilet sayısı belli oldu.

Haber61 - Spor Servisi - Ziraat Türkiye Kupası son 16 turu rövanş maçında bugün saat 18:00'de Trabzonspor ile Konyaspor karşı karşıya gelecek.


Medicalpark Stadyumunda oynanacak karşılaşmaya saatler kala yaklaşık olarak 8 Bin biletin satıldığı öğrenildi.

Kombinelerle birlikte yaklaşık olarak 22 bin tarafatarın statta olması bekleniyor.

 

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
BEDAVA BİLETE HAYIRRRR
8 yıl önce

VAllah yazıkya bugün sırada duruyorum taraftar grubundan adam gelip davetiye kağıt bilet satıyor 15 tlye bilet satıyorlar. Külüpden bedavaya biletleri alıyorlar parayla satıp ranta çeviriyorlar.ben kulübümü secdiğim için 175 tl verip vıp platıumdan aldım..vAllah yazık kulüp nasıl kalkınacak böyle bedava bilet dağıratarak birinleri ceplerini dolduruyor..parayla bilet alan taraftarımıza vAllah yazık oluyor…

H
Horyanlı kazim
8 yıl önce

Çok az

A
asi
8 yıl önce

haftaiçi normal ilçelerden adam gelemiyor fazla birde kamuda çalışanlar 5 te çıkıyor derken sonuç bu ..yinede 22 bin fena değil

Y
Yalcinx5
8 yıl önce

Bizim taraftarda is yok yeminle ya zoraki maca geliyolar gelmeyin ya gelmeyin isiniz gucunuz bos muhalefet

O
Orhan
8 yıl önce

Bİletler bedavadan dağıttılar. Yani biletler kesilmiş gözüküyor ama ortada alan taraftar yok, güney kale arkalarısı kulüp almış hep

Tüm Yorumlar (7)

B
BEDAVA BİLETE HAYIRRRR
8 yıl önce

VAllah yazıkya bugün sırada duruyorum taraftar grubundan adam gelip davetiye kağıt bilet satıyor 15 tlye bilet satıyorlar. Külüpden bedavaya biletleri alıyorlar parayla satıp ranta çeviriyorlar.ben kulübümü secdiğim için 175 tl verip vıp platıumdan aldım..vAllah yazık kulüp nasıl kalkınacak böyle bedava bilet dağıratarak birinleri ceplerini dolduruyor..parayla bilet alan taraftarımıza vAllah yazık oluyor…

H
Horyanlı kazim
8 yıl önce

Çok az

A
asi
8 yıl önce

haftaiçi normal ilçelerden adam gelemiyor fazla birde kamuda çalışanlar 5 te çıkıyor derken sonuç bu ..yinede 22 bin fena değil

Y
Yalcinx5
8 yıl önce

Bizim taraftarda is yok yeminle ya zoraki maca geliyolar gelmeyin ya gelmeyin isiniz gucunuz bos muhalefet

O
Orhan
8 yıl önce

Bİletler bedavadan dağıttılar. Yani biletler kesilmiş gözüküyor ama ortada alan taraftar yok, güney kale arkalarısı kulüp almış hep

B
biz ofluyuz
8 yıl önce

tamamda kardeşim ne zaman kapalı gişe oynadıkki?çok nadir.umarım fener maçına biter biletler

ŞEHZADE
8 yıl önce

kupaya veda ettik bu taraftar ne yapsın daha.