| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 16 Mayıs 2026 15:52

Trabzonspor komşuya gol oldu yağdı!

Trabzonspor ligin bitimine bir hafta kala konuk ettiği Giresun Sanayispor’u 10-0 gibi net skorla yenerek bu sezon taraftarı önündeki son maçını kazanmasını bildi.

Trabzonspor Kadın Futbol Takımı, Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi’nin 29. haftasında kendi sahasında Prolift Giresun Sanayispor ile karşılaştı. Kadir Özcan Tesisleri’nde oynanan karşılaşma Trabzonspor’un 10-0’lık galibiyetiyle noktalandı.

Bordo-Mavililere galibiyeti getiren goller 6, 13, 62, 63 ve 88. dakikalarda Donjeta Halilaj, 39 ve 41. dakikalarda Azra Ardos, 60, 82 ve 83. dakikalarda Natalia Olekszkiewicz kaydetti. Bordo-Mavililer puanını 73’e yükseltti ve 2.sıradaki yerinde kaldı. Ayrıca Bordo-Mavililer 24 Mayıs tarihinde Çekmeköy deplasmanında oynayacağı müsabakayla ligi tamamlayacak.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!