Trabzonspor yönetimi, sezonu futbolculara borç olmadan tamamlamak istiyor.
Sezon başından itibaren oyuncuların prim alacaklarını üçer maçlık dilimlerle ödeyen yönetimin, UEFA'ya verilen sözler nedeniyle sezon sonuna da borç bırakmadan girmesi gerekiyor. Yönetimin bu kriterleri yerine getirmek için 10 milyon TL kaynak arıyor.
.
Trabzonspor
Yayın tarihi:
18 Mayıs 2017
10:28
Trabzonspor kaynak arıyor
Bordo mavililer sezonu borç bırakmadan bitirmeye çalışıyor.