| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Mayıs 2017 10:28

Trabzonspor kaynak arıyor

Bordo mavililer sezonu borç bırakmadan bitirmeye çalışıyor.

Trabzonspor yönetimi, sezonu futbolculara borç olmadan tamamlamak istiyor.

Sezon başından itibaren oyuncuların prim alacaklarını üçer maçlık dilimlerle ödeyen yönetimin, UEFA'ya verilen sözler nedeniyle sezon sonuna da borç bırakmadan girmesi gerekiyor. Yönetimin bu kriterleri yerine getirmek için 10 milyon TL kaynak arıyor.
.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!