| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Şubat 2021 14:00 Güncellenme tarihi: 04 Mart 2024 10:37

Trabzonspor kasketlerinin sahtesini üretip bir de video yayınladılar

Trabzonspor'un satışa sunduğu Trabzonspor logolu kasketlerin sahtesini üretirken video çekip yaptığı sahtecilikle övündü.

Trabzonspor'da Özkan Sümer ve Ahmet Suat Özyazıcı ile tarihe kazınan, Abdullah Avcı'nın Trabzonspor'a geldikten sonra takmasıyla yeniden moda olan kasketler, Trabzonspor logosu ile TsClublarda satışa sunulmuştu.

119 TL'den satışa sunulan kasketlere taraftarlar tarafından yoğun ilgi gösterildi.

Bu ilgiyi fırsat olarak gören fırsatçılar, kasketlerin sahtesini üretip piyasaya sundular. Yaptıkları sahtecilikten çekinmeyerek bunu videoya aldılar ve sosyal medyadan paylaştılar.

Çektikleri videoda kasketin Trabzonspor'daki tarihçesiyle beraber, nasıl yaptıklarını anlatan şahıslar, Trabzonspor aşkıyla ürettiklerini iddia ettikleri sahte ürünlerin satışa ve siparişe hazır oılduklarını belirttiler.

Böyle pişkince ve korkusuz bir şekilde Trabzonspor logolu ürünleri yapıp satan kişilere bazı taraftarlar tepki gösterirken, Trabzonspor'un nasıl bir yol izleyeceği merak konusu oldu.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

F
Fuat kaplan
5 yıl önce

Vayy çakal vayy

P
Paçanlı
5 yıl önce

Kasket bir marka yada tekel halinde değil ki sahtesini yapsın.Ha eğer TS Club adı ile satıyorsa o zaman elbette bir sahtecilikten bahsedilebilir.Yoksa Trabzonspor amblemini bastı diye sahte kasket neden olsunki.(Bu arada 10 yıldır kombinesi olan ve her yıl en az bir forma alan birisiyim).Amblem bizim kültürümüze işlemiş ve her yerde her an gönül vermiş insanlar arabalarına,giysilerine,eşyalarına resimleyerek karşımıza çıkmakta.

A
Arizona Kertenkelesi
5 yıl önce

Takımın orjinal ürünu diye bu kadar pahalı satarlarsa olacağı bu. Kluplere el insaf diyorum, bir kaskete 120 lira istersen sahteciliğin önünü açarsın, bunu kim alabilir, columun cocugumun rizkindan kesip iki topa vurup trilyonlar kazanan adamin cebine para koyamam, sahteci dayı tebrikler, dinsizin hakkindan imansiz gelir

D
derman
5 yıl önce

Trabzonspor logosu lisanslıdır hiç bir üründe izinsiz kullanılamaz. Kullanılırsa sahteciliğe girer.

A
abdulselam
5 yıl önce

ne alaka sahtecilikmiş ulan piyasadaki her ürün orijinal mi o zaman çarşıda pazarda satılan ve üzerinde arma olan her ts forma ,eldiven bere vs her bir ürünü satan esnafta sahtekar olsun sizde bunu haber yapıp yayınlıyorsunuz yazık millet ekmek parası peşinde o vatandaş pazarcı ve o kulüpdeki ts liyim diyen birçok kişidende daha ts li dir bırakın bu küçük işler peşinde koşmayı trabzonlular bilir nağar elden gitti siz kırmızılı danayı arıyorsunuz.Yorumuda yayınlamazsanız o da sizin küçüklüğünüz. saygılar...

Tüm Yorumlar (6)

F
Fuat kaplan
5 yıl önce

Vayy çakal vayy

P
Paçanlı
5 yıl önce

Kasket bir marka yada tekel halinde değil ki sahtesini yapsın.Ha eğer TS Club adı ile satıyorsa o zaman elbette bir sahtecilikten bahsedilebilir.Yoksa Trabzonspor amblemini bastı diye sahte kasket neden olsunki.(Bu arada 10 yıldır kombinesi olan ve her yıl en az bir forma alan birisiyim).Amblem bizim kültürümüze işlemiş ve her yerde her an gönül vermiş insanlar arabalarına,giysilerine,eşyalarına resimleyerek karşımıza çıkmakta.

A
Arizona Kertenkelesi
5 yıl önce

Takımın orjinal ürünu diye bu kadar pahalı satarlarsa olacağı bu. Kluplere el insaf diyorum, bir kaskete 120 lira istersen sahteciliğin önünü açarsın, bunu kim alabilir, columun cocugumun rizkindan kesip iki topa vurup trilyonlar kazanan adamin cebine para koyamam, sahteci dayı tebrikler, dinsizin hakkindan imansiz gelir

D
derman
5 yıl önce

Trabzonspor logosu lisanslıdır hiç bir üründe izinsiz kullanılamaz. Kullanılırsa sahteciliğe girer.

A
abdulselam
5 yıl önce

ne alaka sahtecilikmiş ulan piyasadaki her ürün orijinal mi o zaman çarşıda pazarda satılan ve üzerinde arma olan her ts forma ,eldiven bere vs her bir ürünü satan esnafta sahtekar olsun sizde bunu haber yapıp yayınlıyorsunuz yazık millet ekmek parası peşinde o vatandaş pazarcı ve o kulüpdeki ts liyim diyen birçok kişidende daha ts li dir bırakın bu küçük işler peşinde koşmayı trabzonlular bilir nağar elden gitti siz kırmızılı danayı arıyorsunuz.Yorumuda yayınlamazsanız o da sizin küçüklüğünüz. saygılar...

Y
yakun
5 yıl önce

"Yaptıkları sahtecilikten çekinmeyerek bunu videoya aldılar ve sosyal medyadan paylaştılar." Bu işi yapan yanlış mı yaptı? Bir milletvekili mecliste kürsüye çıkıp Yerlikaya' nın sahte diplomasını göstererek; bu sahte diploma ile gurur duyduğunu söyleyebiliyorsa, bu adam da sahte şapka yapma ile gurur duyar.