Trabzonspor, 24 yaşındaki kalecisi Muhammet Taha Tepe ile karşılıklı anlaşarak yollarını ayırdı. Bordo-Mavili kulüpten yapılan açıklamada, oyuncunun sözleşmesinin feshedildiği bildirildi.
Kulüp tarafından KAP'a yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Kulübümüz ile profesyonel futbolcumuz Muhammet Taha Tepe arasındaki 01.06.2025 başlangıç ve 31.05.2027 bitiş tarihli profesyonel futbolcu sözleşmesi karşılıklı olarak feshedilmiştir."
Tüm Yorumlar (15)
TRABZON61
11 ay önceGünaydın...
TRABZON61
11 ay önceİşin ilginç yanı 1 ay önce 2 yıllık sözleşme imzalamışlar. şimdi sözleşme iptal ediyorlar.. Fazladan fesih parası verilmesi için mi böyle bir yol izleniyor... merak konusu...
SOTKALI
11 ay önce1 ay önce sözleşme yapıp şimdi iptal etmek. bizi mi yiyorsunuz ? arkadaş bunca şeyin hesabı sorulmayacak mı bu yönetime anlamış değilim.
Ağresi61
11 ay önceSakın azda olsa satıp para kazanırsınız aman ha sakın
Oflu
11 ay önceBedavaya ve üzerine para vererek oyuncu göndermek cahillik tir. Madem bir oyuncuyu üzerine para vererek gönderecektiniz, niye transfer ettiniz?
Ali
11 ay önceCehalete gerek yok az araştırınız. Sözleşmesi bu yönetimden önce 22-23 te uzatıldı 2027 ye kadar. Her sene yeniden başlar gibi olduğu için haberde başlangıç tarihini 2025 olarak yazmış. 1 ay önce uzatıp neden iptal etsin? Herkes aptal biz mi zekiyiz
TS 61
11 ay önce1 ay önce kontrst yenile sonra fesih et tesislerde hazine mi var böyle savurganlık olmaz
Sakaryalı Ts li
11 ay önceŞahsen ben sevindim çünkü beceremiyodu pratik değildi yakışmıyodu Ts nin kalesine kaleci gibi değildi zayıf kalıyofu kalede bide berce öyleydi yani bi uğurcan gibi fizikli değil bana göre çok iyi olmuş fesih
Mehmet
11 ay önceBiz ozaniinda sozlesmesinin fesh edin, yoksa gelecek senede yerlerde surunuruz, bizim taktiklerimizi rakip nasıl biliyor anlamadığım nizmi hala takımı sabite ediyor resmen
Tolga
11 ay önceZaten yeteneği yoktu, takımda durması sacmaydı bugün gıbı çok var ama sorun nıye 1ay evvel sözleşme uzattın;))
Ertan
11 ay önce3 senedir kendini 1 mm geliştiremeyen kaleciyi 3 sene bile tutmak Hataydı zaten
Ortahisarlı
11 ay önceADAMA YENİ SÖZLEŞME YAPIP SONRA SÖZLEŞMEYİ FES EDİYORSUN BENCE HOŞ OLMADI, HANGİMİZ BUNU HOŞ KARŞILAR. İNŞAALLAH KALECİ ONORE EDİLEREK İPTAL EDİLMİŞTİR.
ben hakan
11 ay önceHELE ŞÜKÜR ADAM YATARAK PARA KAZANDI ZATEN KALECİLİKLE ALAKASI YOKTU
Elveda Trabzon
11 ay önceAltınordu altyapısında yetişti kendini isteyen bir çok kulüp varken TS’yi seçti çünkü dayısı Trabzonspor taraftarıydı. Yıllarca yatmadı başka takımlara kiralık yollandı gitmem demedi. Turgutluspor da kiralıkken TS’nin kendine sözleşmesi gereği ödemesi gereken ücret farkını kiralığım diye almadı. Transfer teklifi aldı kulüp yollamadı. TS ile 1 ay önce sözleşme imzaladı bi ay sonra git dediler tamam dedi istese kulübede bekler parasını alırdı. Aşağıdaki yorumları yapanlar ile sahada görüşürüz.
ozgur ata
11 ay öncealin size şaibeli bir islem daha. TS'da neler oluyor? Arkadaslar bunlar gozumuzun icine soka soka alangirli isler yapmaktan beis duymuyor.