Trabzonspor Sportif Yatırım ve Futbol İşletmeciliği Ticaret AŞ, Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) 1 Haziran 2025 ile 28 Şubat 2026 dönemine ait mali tablolarını bildirdi. Şirketin resmi sosyal medya hesabı üzerinden yapılan "Kamuoyuna Duyuru" başlıklı açıklamada, kulübün güncel borç durumu hakkında detaylı bilgilere yer verildi.
Yapılan açıklamada, mali tabloların incelenmesiyle birlikte ortaya çıkan net borç rakamı kamuoyu ile paylaşıldı. Bordo-mavili kulübün kısa ve uzun vadeli borç toplamından dönen varlıklar ve enflasyon muhasebesi kaynaklı kalemler düşüldüğünde oluşan net borç tutarı netleştirildi.
Konuyla ilgili yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: "Söz konusu mali tablolarımız incelendiğinde, kısa ve uzun vadeli borçlar toplamından, 2,2 milyar TL tutarındaki dönen varlıklar, enflasyon muhasebesi kaynaklı herhangi bir nakit çıkışı gerektirmeyecek olan 2,4 milyar TL ve yine ilişkili taraf işlemlerimiz netleştiğinde, şirketimizin 28 Şubat 2026 tarihi itibari net borcunun 5.027 milyar TL olduğu görülecektir."
Tüm Yorumlar (9)
AhMeT
1 ay önce3 ay önce borç 75 Milyon Euro di. Şimdi borç 95 Milyon Euro oldu. Ara transferde topcuda alınmadı,borç nasıl arttı. Başkan 2 icinde bütün borçları ödücez,borçsuz başkan olmak bize nasip olacak dedi. Borç silineceğine 20 milyon arttı. Biri bana izah etsin
Osman Yıldız
1 ay önceTrabzonspor un 5 milyar borcu vardı güya yarısını ödemişti nereden çıktı bu 5 milyar?
Kayıkçı
1 ay önce4 büyükler arasında en az borcu olan klüp biziz.Ve buna rağmen ligi ilk 4 te bitirebiliyorsak bu başarıdır
Volkan kaplan
1 ay önceHani yılbaşında borç bitiyordu aksine borç 3 milyardi 5 milyar olmus
Ersan G
1 ay önceBüyük para hala. IST takımlarının bordu bunun 5 katı olsa da bizim borç bizi ilgilendirir ve bunu indirmeyi değil sıfırlamayı artıya geçmeyi düşünmeliyiz. Gelişigüzel oyuncu transferi sonlanıp altyapıdan mutlaka her yıl en az 2-3 oyuncuyu satılabilir hale getirip oynatmalıyız.
Engin Şahin
1 ay önceHani borç bitmişti sıfıra inmişti ? Anlayan biri açıklayabilir mi ?
CNN
1 ay önceOyuncu Alınmadı Sponsor Gelirleri Erimiş Borç Yükselmiş Başarı Yok Ondan Sonra Biz Başarılı Yönetimiz Cakaları Yüksek Seviyede Demekki İnsanlar Resmen Kandırılıyor .
Erol
1 ay önceDoğan istifa, çelişki dolusun, güven vermiyorsun.
Camoka61
1 ay önceŞimdi Başkan Denilen Bu şahıs geldiğinde borç 4 milyar civarıydı 3 yıl zaman istedi bu arada Trabzonspor'un elindeki para eden bütün topçuları sattı 2 kere sermaye artırımı yaptı milyarlık sponsorluk anlaşmaları yaptı emlak projeleri borç bitti ayakları yaptı genel kurulda 10 15 milyar borca ödedik Gelinler noktada ortada para yok başarı yok durmadan ağlayan bir başkan ve 5 milyar Bunlar sadece Trabzonspor üzerinden prim yapan insanlar bunların dönemi incelenen Sen neler çıkar ya neyse