Trabzonspor, Pedro Malheiro'nun Birleşik Arap Emirlikleri temsilcisi Alwasl FC'ye transfer olduğunu KAP'a bildirdi.
Bordo mavililer, 24 yaşındaki Portekizli oyuncunun satışından 7 milyon Dolar bonservis bedeli alacak. İmzalanan sözleşmede, şartlara bağlı olarak 1 milyon Dolar da bonus bulunuyor.
Öte yandan Trabzonspor, Pedro'nun bir başka kulübe satışından elde edilecek net transfer ücretinden yüzde 15 pay alacak.
Trabzonspor'dan KAP'a yapılan açıklama şu şekilde:
Profesyonel futbolcumuz Pedro Jorge Gonçalves Malheiro'nun, Alwasl FC'ye kesin transferi konusunda anlaşma sağlanmıştır.
Anlaşmaya göre; Alwasl FC, Kulübümüze, sözleşme fesih bedeli olarak 7.000.000.-USD ödeme yapacaktır. Ayrıca Alwasl FC, Kulübümüze, şarta bağlı bonus olarak 1.000.000.-USD ile futbolcunun bir başka kulübe transferinin gerçekleşmesi halinde elde edilecek net transfer bedelinin %15'ini ödeyecektir.
Kamuoyuna duyurulur. Saygılarımızla.
Tüm Yorumlar (12)
sadık yardım
1 yıl önceDikine oynayabilen karakterli futbolcu idi. Yolu açık olsun..
Ali trabzonsporlu
1 yıl önceİşte böyle futbolcudan böyle kazanacaksin para veripte gondermeyeceksin işte kulüpler bu yüzden borç bataginda
mustafa
1 yıl öncesatarken öyle kolay satıyorki Trabzonspor..
Ağresif61
1 yıl önceYönetim yeminle şaka gibisiniz iyileri satın seneye kümeye oynarız
Muhammet
1 yıl önceHemen gidin kayserinin sağ bekini alın on tane petro eder hiç boşuna vakit gecirmeyin
Ali Altun
1 yıl önceMarhelino yu gönderip para kazanacağına Savic, Serdar, Nwageme ve Ozan i göndersen daha çok kar elde ederdin. Bu adamların garanti sözleşmelerinde milyon Euro lar havada uçuyor . Takıma da 33 yaş üstü faydaları yok
niketre
1 yıl önceiyi ki satıldı. illeri çıktığında sağ açık gibi oynuyordu fakat defansta acemiydi. penaltı yaptırıyor, adam kaçırıyor. oyuncu tutamıyordu....
niketre
1 yıl öncekayseriden gökhan sazdağı sağ beke alınmalı...
Loyda
1 yıl önceEldeki çöplere milyon eurolar verirler, iyi oyuncuları satarlar bakalım seneye ne nane yiyecekler
Tr61
1 yıl önceCafu var boşta tam aradığınız kriterde 35 yaş üstü 50 yaşında falan
Oflu
1 yıl önceÇok ucuza gitmiş. Bizim futbol dehaları gerçekten bu işi bilmiyorlar.
Ordulu-Trabzonsporlu
1 yıl önceVisca 1 yıl daha kalırsa sağ bek koyun idare eder,yabancı kontenjanını iyi kullanın. Yüksek para vermeden oyuncu bulun,çok para demek kaliteli topçu demek değildir