| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 14 Haziran 2017 12:10

Trabzonspor kadroyu eritmek istiyor

Bordo mavili takım kadroyu 25'e indirmek istiyor

Trabzonspor’da yönetimin yeni sezona 25 kişilik oyuncu kadrosuyla başlamayı hedeflediği belirtildi.


Kiralık ya da bonservisiyle oyuncu göndererek kadro şişkinliğini azaltmayı planlayan bordo mavililerin, yapılacak transferlerle birlikte kadrodaki oyuncu sayısını 25 civarında sabitlemek istiyor. 55 sözleşmeli oyuncusu bulunan Trabzonspor’da bu noktada çalışmalara başlandığı ve 1 ay içerisinde kadro şişkinliğinin hedeflenen seviyeye indirileceği ifade edildi.

 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!