| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 23 Temmuz 2025 18:26 Güncellenme tarihi: 23 Temmuz 2025 18:27

Trabzonspor ilk yarıda gol bulamadı!

Erzurum kampındaki 4. hazırlık maçına çıkan Trabzonspor, İran ekibi Persepolis karşısında ilk yarıyı 0-0 eşitlikle tamamladı.

Yeni sezon hazırlıklarını Erzurum Yüksek İrtifa Kamp Merkezi’nde sürdüren Trabzonspor, kamp programı kapsamındaki 4. hazırlık maçında İran temsilcisi Persepolis ile karşı karşıya geliyor. Mücadelenin ilk yarısı 0-0 eşitlikle sona erdi.

Bordo-mavililer, teknik direktör Fatih Tekke yönetiminde çıktığı karşılaşmada zaman zaman etkili ataklar geliştirse de gol yollarında başarılı olamadı.

1.jpg

3.jpg

2.jpg

4.jpg

 

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

F
Fikret Donsuzbakan
10 ay önce

Golcü şart kesinlikle bir on numara alınmalı lafla peynir gemisi yürümez

A
Ali veli.
10 ay önce

Bu sene de lig başlamadan bitti.

H
Haydar Öztürk
10 ay önce

8 defans futbolcusuyla sahaya çıkıyor koskoca Trabzonspor daha fazla konuşmaya gerek yok utanç verici sadece

O
Oflu
10 ay önce

Bizim takım o kadar kalitesiz bir takım ki, Süper ve 1 Ligde yenebileceği takım yok. Ancak ve ancak 2. Ligde mücadele edebilecek bir takım kalitesinde.

T
Trabzonsporlu
10 ay önce

Fatih hocam, bu takım ancak 1461 Trabzon ile aynı ligde mücadele edebilecek kalitede bir takım.

Tüm Yorumlar (6)

F
Fikret Donsuzbakan
10 ay önce

Golcü şart kesinlikle bir on numara alınmalı lafla peynir gemisi yürümez

A
Ali veli.
10 ay önce

Bu sene de lig başlamadan bitti.

H
Haydar Öztürk
10 ay önce

8 defans futbolcusuyla sahaya çıkıyor koskoca Trabzonspor daha fazla konuşmaya gerek yok utanç verici sadece

O
Oflu
10 ay önce

Bizim takım o kadar kalitesiz bir takım ki, Süper ve 1 Ligde yenebileceği takım yok. Ancak ve ancak 2. Ligde mücadele edebilecek bir takım kalitesinde.

T
Trabzonsporlu
10 ay önce

Fatih hocam, bu takım ancak 1461 Trabzon ile aynı ligde mücadele edebilecek kalitede bir takım.

V
Vfore
10 ay önce

Son 30 dak izledim. Sıfır pozisyon. Ozan lunstram bu adamlara hic top yakışmıyor. Hala neyi bekliyorsunuz bunlari göndermek için. Orta saha folcarelli Salih birlikte denenmeli. Gerisi çöp. Öne düzgün top giderse forvetleri de değerlendiririz ama adamlara top geçmiyor. Tekkenin sistem de nedir acaba anlamadim