Trabzonspor ile Kocaelispor arasında yarın oynanacak Süper Lig karşılaşmasına taraftar ilgisi yüksek olsa da, tribünler tamamen dolmuş değil. Süper Lig’de sezonun ilk maçına çıkacak bordo-mavili ekibin ev sahipliği yapacağı mücadelede tribün doluluk oranı %80,8’de kaldı.
37.775 seyirci kapasiteli stadyumda şu ana kadar 30.537 bilet satılırken, 7.238 bilet hala satışta. Sezonun ilk karşılaşması olmasına rağmen stadın tam kapasite dolmaması dikkat çekti. Yine de tribünlerde coşkulu bir atmosfer bekleniyor.
Tüm Yorumlar (11)
Gudalis
10 ay önceErtuğrul Doğan a sormak isterim: Önceki sezonlara şampiyonluk parolası ile giren Trabzonspor'un bu sezon ki hedefi ne ?
Burak
10 ay önceBu Kocaelispor taraftarı heryere gider..trabzona dahi.. göç ediyor adamlar umarsızca
Şevket
10 ay önceGünübirlik maça gitmek isteyip Pasolig+maç bileti >1000TL üzeri olduğunu görüp vazgeçen çok kisi olmuştur diye düşünüyorum.
A yzc
10 ay önceBu stadın koltuk sayısı 41461 deyilmiydi?
İSMAİL KIR
10 ay önceŞampiyon olalım olmayalım averajla kümede kallaımm biz armaya aşığız
Ömerr
10 ay önceBen söyliym senin gibi çatlak sesleri susturmak, eminim bu taraftar görünümlü takım düşmanları sustuğunda herşey çok daha güzel olacak..
avanoz
10 ay önceligde kalmak
gariban
10 ay öncehedef yalakalat tafanından savunulmak.. Başkanlık koltuğunu işgal eden zat kendi uçurduğu borçları borsada milletin parasını iç ederek ödedim diye gurur duyuyor. Bazı yalakalar da bunu başarı sayıyor..Hedef? ne hedefi...Koltukta oturmaya devam
mehmet
10 ay öncerekip takıma ayrılan deplasman biletlerini biz alamıyoruz,o yüzden sadece bizim alacağımız kapasite sayısını belirtmişler.Toplam kapasite 41.443
delifişek
10 ay öncemisafir takım trübünü unutmayalım
Taner özdemir
10 ay önceŞu yorumculara bakıyorumda sanki başka takımı tutuyorlar gibi sürekli bir istifa ,kümede kalmak başarı yok gibi kelimeler söylüyor.bu kulüpte şu konuşanlardan birisi acaba başkan olsa neler yapabilir.milyon dolarlar alan oyuncular ve yaşantıları,yetmiyor kulubün bir sürü işlemleri ve saha zeminleri,arka planda bir çok sponsor ve altyapılar.gerçekten bu kadar kolaymı bir kulübü yönetmek.biraz bursaspor u izleyin 3.üncü lig takımı iken bile 15 bin taraftara oynuyordu.