| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 22 Temmuz 2025 21:41 Güncellenme tarihi: 22 Temmuz 2025 21:42

Trabzonspor iki genç oyuncuyu kadrosuna kattı!

Bordo-mavililer, U19 takımı için Altınordu’dan iki genç oyuncuyu kadrosuna katarak altyapıya önemli bir takviye gerçekleştirdi.

Trabzonspor U19 takımı için Altınordu forması giyen Bilal ve Mustafa ile anlaşma sağlandığı öğrenildi.

Trabzonspor, genç oyuncu havuzunu genişletmek için altyapı transferlerine hız verdi. Altınordu’nun U19 kadrosunda forma giyen Bilal ve Mustafa isimli iki yetenekli futbolcu ile anlaşma sağlandığı bildirildi.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Haydar Öztürk
11 ay önce

Tamamen saçmalık 10 senede 50 tane genç aldılar 1 tanesinemi şans verilmez aynıları bizde fazlasıyla onlara birazcık şans verin yeter artık adam gibi bir profesyonel futbol kulübü olmazmı ya yeter artık

A
Ali Fuat Gün
11 ay önce

Sanırım Altınordu kulübünün gönüllü sponsoruyuz. Ve sormak istiyorum, bu kadar oyuncu alındı, kaç tanesi başarılı olup A takımda görev yapıyor??

H
hakan
11 ay önce

Anladığım kadarıyla Altınordusporun sponsoru Trabzonspor oldu