Yeni sezon hazırlıklarına Erzurum’da devam eden Trabzonspor, kampın 2’nci gününde günü çift antrenmanla tamamladı.
Trabzonspor, Erzurum Yüksek İrtifa Kamp Merkezi’nde devam eden yeni sezon hazırlıklarında bu akşam saat 17.00’de ikinci antrenmanınla devam etti.
Teknik direktör Fatih Tekke yönetiminde Erzurum Yüksek İrtifa Kamp Tesisleri’nde yapılan idmanda oyuncular, ısınmanın ardından pas çalışması yaptı.
Geniş alanda oyun ile devam eden antrenman, taktik çalışmasıyla sona erdi.
Bordo-mavililer, yeni sezon hazırlıklarını yarın saat 17.00’de İran temsilcisi Zob Ahan Esfahan ile oynayacağı hazırlık maçıyla sürdürecek.


Tüm Yorumlar (8)
Boş
11 ay önceBoşuna taktik çalisiyorlar, 8 ve 10 yok. Forvetin sakat. Tum oyun kurgusu bunlar uzerine kurulur. Ne calisiyorsunuz? Duran top nasil uzaklastirilir bu mu? Yonetim yine sinifta kaldi. Karneler kirik dolu
TRABZON61
11 ay öncekendileri çalıp kendileri oynuyor...
Oflu
11 ay önceBizim kalitesiz ve zayıf takım için yarın büyük gün. Kendinden 4 kat güçlü bir takım olan Edfahan'dan 3 golden az gol yediği her sonuç, çok büyük başarı sayılır.
Taraftar
11 ay önceYarın büyük gün Reaal Madrid le maç hapicaklar sanki İran Azerbaycan takımlarını bile yenemeyen 6 numara 6 tane oyuncusu olan takımımız onachu sakatlandi 5 milyon Euro verdiğiniİ gorucez Sikan keza aynı Enis de.bu yaşta müzmin sakat olma yolunda Uğurcan sana diyecek birşey yok feneri kullanmana gerek yoktu zam Alman için zaten herkese sağolsun 3 milyon Euro yu sakata uasli nekame visca dağıtıyoruz bravo takım bizi resmen sezon başlamadan ümitsiz biraktiniz
Abuzer
11 ay önceYarın o kadar büyük bir gün olacak ki biz içinde kaybolacağız :))) çöp konteyneri gibi takım maşallah
Sonat kaynar
11 ay önceBir cacık olmaz ligi 5. Sırada birerecekelr hersey ayarlandı
Kugar
11 ay önceavantacılar içinde büyük kar günü .1e alıp 5 e aldığını ilan et menajerle malı götür
Hamdi bey
11 ay önceBu başkan ve yönetim dahi rezil divan kurulu gidene kadar Trabzonspor konuşmak bize zulüm dur.