Trabzonspor 1-1 Dinamo Tiflis
Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Trabzonspor , antrenman maçında Gürcistan temsilcisi Dinamo Tiflis ile karşı karşıya geldi.
Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde oynanan karşılaşma 1-1’lik beraberlikle sonuçlandı.
Trabzonspor golünü penaltıdan Muhammed Cham kaydetti.
Trabzonspor iki günlük iznin ardından 15 Temmuz Salı günü Erzurum’da yeni sezon hazırlıklarını sürdürecek.





Tüm Yorumlar (13)
Serkan
11 ay önceAdam gibi 8 numara komutan olmazsa busenede heba olur .ya dediğim gibi tam 8 numara alin .Ne 6 nede 10 dan devşirme değil. Alamiyorsanda elde ne kadar 6 8 10 diye aldigin cop varsa hepsini yollayin. Bu sezonda Okay ozan lundstram mendy cham vs vs izlemek istemiyorum. Bunlar sahada olmayinca bak takim nasil degisecek gorun .hepsi el freni .durarak oynayan , saga sola geri pas yapan topcu gormek istemiyorum artik .dikine oynamadan seri paslasmadan bu is olmaz.bu eldekiler gitmeden ise hiç olmaz
Oflu
11 ay önceHazırlık maçında Dinamo Tiflis takımını yenemeyen kalitesiz bir takım, Süper Ligde ancak ve ancak küme düşmemeye oynayabilir.
Torullu
11 ay önceDinamo tiflisi bile yenemeyen takım söyleyecek çok şey var
Ali Altun
11 ay önceBu sene de olan taraftara olacak. Sıradan lig de orta sıralarda oynar bu takım.
Taraftar
11 ay önceBu yönetim bu t adam gidene kadar bu takımdan hiç bişey beklemeyin, yok hazırlık maçı vs vs geçin onları adamlar futbolla ezdi bizi canlı canlı izledim bu senede bu sezonda haram bize, fatih tekke bu camiada hala seviliyorken bırak git
Ercan ayyıldız
11 ay önceTakım berbattı
TS
11 ay önceGEÇEN SEZONDAN KALAN ÇAM SAVİC LUNS DRAGUS MENDY OZAN OLDUGU SÜRECE TAKTİK VE YENİ FUTBOLCU LAR İÇİN KOLAY DEGİL ÇÜNKÜ BU 5 Lİ YENİLGİLER SAHİBİ OLMAZZ FATİH
Tonyalı
11 ay önceHer zamanki gibi yani, aynı das aynı hamam
alix1461
11 ay önceHocam Salihi kalede bir denesen.oradan postalamak daha rahat olur.Aman gölgemizde ot yeşermesin.u19 un stoperlerinş de top toplayıcı yapalım.fena değil çocuklar.futbolculuğunu keyifle,hayranlıkla seyrettiğim trabzonspor öncesi hocalığını beğendiğim insan ne yapmaya çalışıyorsun.engin ol büyüt şu futbolcularını,boynuz kulağı geçsin
Borabay
11 ay önceFatih’e biri futbolun seyircisiz olmayacağını anlatsın. Başına ve tarftara kapalı maç nedir. O zaman akyazıda bizi beklemeyin. TS fatih’e maaş verme kurumu deyil…
Ts
11 ay önceSALİHİ STOPERE ALMIŞ YİNE ÇÜNKÜ SAKATLANIR VS DİYE SAVİCİ OYNATMIYOR KEYFİNE OYNAYAN SAVİC GİBİ OZANI ÇAM DRAGUS LUNS MENDY DEN BEKLENTİSİ VAR. ŞAKA GİBİ HALEN BUNLAR KADRODA SAVİC VB YERİNE SALİH ONACHU VB STOPER OYNATIR
Muzaffer
11 ay önceTrabzonspor’un iki rakibi var:1.si TFF Başkanı; ilk 2 maçımızı pazartesine koymasından bellidir. 2.ise bu gazete; daha takım kurulmadan sadece Fatih’i topa tutanların yani Takıma zarar verme gayreti içinde olanların yorumlarını yayınlayarak tarafını belli ediyor. Yorum yapanlara tek sözüm var: Siz gidin hangi takımı tutarsanız tutun ama lütfen TS dan uzak durun.
Uzaktaki TS'li
11 ay önce6.6 milyon Euro kulüp değeri olan bir takımı yenemiyorsan şampiyonluktan bahsedip umut tacirliği yapmasın kimse..