| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 09 Mart 2025 16:01

Trabzonspor - Hatayspor maçı için flaş sözler! "Sezonun en büyük VAR hatalarından..."

Eski hakemler, Trabzonspor - Hatayspor maçındaki tartışmalı VAR kararlarına dair değerlendirmede bulundular.

Süper Lig’in 27. haftasında Trabzonspor, sahasında Hatayspor’a 2-1 mağlup oldu. Mücadelede hakemin verdiği ve ardından VAR incelemesiyle iptal edilen penaltı kararları büyük tartışmalara neden oldu.

Özellikle 29. dakikada yaşanan pozisyon, maçın en çok konuşulan anlarından biri oldu. Hatayspor savunma oyuncusu Kilama, topu uzaklaştırmak isterken meşin yuvarlak eline çarptı. Hakem Alper Akarsu, tereddütsüz penaltı noktasını gösterdi. Ancak VAR’ın devreye girmesiyle pozisyonu tekrar izleyen hakem, kararını değiştirerek penaltıyı iptal etti.

Bu durum, futbol kamuoyunda geniş yankı uyandırırken, yayıncı kuruluşun Trio programında yorumculuk yapan eski hakemler Deniz Çoban, Bahattin Duran ve Bülent Yıldırım, hem maçın hakemini hem de VAR’daki Sandi Putros’u sert sözlerle eleştirdi.

Deniz Çoban, “Bu her açıdan penaltı. Hakemin ilk kararı doğruydu. Eğer hakem penaltıyı vermemiş olsaydı bile VAR’ın devreye girerek vermesi gerekirdi. Ancak burada tam tersi bir durum yaşandı, mantıklı bir açıklaması yok” ifadelerini kullandı.

Bahattin Duran, pozisyonun sezonun en büyük VAR hatalarından biri olduğunu belirterek, “Bu pozisyon, ilk üçe girer. El açık bir şekilde temas ediyor. Yüz hakeme sorsanız tamamı penaltı der” dedi.

Bülent Yıldırım ise kararın hatalı olduğunu vurgulayarak, “Bu pozisyon dünyanın her yerinde net penaltı. VAR’ın böyle bir müdahalede bulunması anlaşılır gibi değil. Hakemin kararını değiştirmesi ise tam bir skandal” şeklinde konuştu.

Karşılaşmada Trabzonspor’un lehine verilen iki penaltının da VAR incelemesiyle iptal edilmesi, bordo-mavili taraftarların tepkisine yol açtı.

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Trabzonsporlu_61
1 yıl önce

Artık öyle bir konuma geldik ki, bize yapılan haksızlığa karşı ses veremiyoruz , çünkü sahadaki takım ruhsuz. Haksızlığı da kabullenmek zorunda kalıyoruz.

A
Alperen 6061
1 yıl önce

Biz alıştık hacı ttf geldi geleli adet oldu tsyi ezmek.inşaAllah yolun yine Trabzona düşer .Bu Trabzonu ekmeği sen ve senin gibilerine haram zehir zıkkım olsun inşaAllah. Geldin yalı çocuğu dediğin kişi eli beraber oldun.insan ancak bu fırıldak olur vesselam.

S
ST pauli
1 yıl önce

Bardaki ıraklı bilerek kasıtlı bir şekilde Trabzonsporu doğradı,Danimarkalı deyil ırak asıllı

İbo can
1 yıl önce

VAR hakemi ve hakem hatası ! penaltılara karşı düşmana devam

G
Grafik
1 yıl önce

Hiçbir Trabzonspor'lu buna itiraz etmedi. Ancak kendi oyuncusunu eleştiriyor bizimkiler. Şu oynadı bu çıktı. Şu sağda bu solda oynadı diye. Bu ligde bir sıfır kazandık mi eyvallah diyeceksin. Kaçıncı gasp edilen puan belli değil. Bu penaltı gol olsa devreye önde girerdik

Tüm Yorumlar (11)

T
Trabzonsporlu_61
1 yıl önce

Artık öyle bir konuma geldik ki, bize yapılan haksızlığa karşı ses veremiyoruz , çünkü sahadaki takım ruhsuz. Haksızlığı da kabullenmek zorunda kalıyoruz.

A
Alperen 6061
1 yıl önce

Biz alıştık hacı ttf geldi geleli adet oldu tsyi ezmek.inşaAllah yolun yine Trabzona düşer .Bu Trabzonu ekmeği sen ve senin gibilerine haram zehir zıkkım olsun inşaAllah. Geldin yalı çocuğu dediğin kişi eli beraber oldun.insan ancak bu fırıldak olur vesselam.

S
ST pauli
1 yıl önce

Bardaki ıraklı bilerek kasıtlı bir şekilde Trabzonsporu doğradı,Danimarkalı deyil ırak asıllı

İbo can
1 yıl önce

VAR hakemi ve hakem hatası ! penaltılara karşı düşmana devam

G
Grafik
1 yıl önce

Hiçbir Trabzonspor'lu buna itiraz etmedi. Ancak kendi oyuncusunu eleştiriyor bizimkiler. Şu oynadı bu çıktı. Şu sağda bu solda oynadı diye. Bu ligde bir sıfır kazandık mi eyvallah diyeceksin. Kaçıncı gasp edilen puan belli değil. Bu penaltı gol olsa devreye önde girerdik

E
Ertan Yılmaz
1 yıl önce

Var Trabzon'un aleyhine var, Şenol Güneş artık , takımın en iyi oynayan oyuncusunu çıkarmak nasıl bir mantık. Takip antrenörün TS den bir oyuncu çıkarma hakkı olsa Zubkovu çıkarırdı

O
Oflu
1 yıl önce

Pozisyonu devam ettirse çünkü tıp hala Tdabzonsporda atak bitince penaltıyı çal .pozisyonu kesti penaltıyı verdi sonra iptal etti eee top gol pozisyonunda atağı kestin maçın içine ettin rezil

A
ali kurt
1 yıl önce

netice de katledilen,her hafta olduğu gibi TRABZONSPOR.... KAÇ PUAN ÇALINDI GÜME GİTTİ.KİM SORUMLU BU İŞTEN? KİM YAPIYOR BU KÖTÜLÜĞÜ TRABZON A.KESİN İB.ENİN BİRİDİR TRABZONLU TARAFINDAN İĞFAL EDİLEN...

C
Cengiz
1 yıl önce

Hacıdönekoğlu o golleri iptal ettirdi evine götürecekmiş o golleri

O
Orbay Göncüoğlu
1 yıl önce

TFF istifa, Merkez Hakem Komitesi istifa Futbol Disiplin Kurulu istifa. Gene lafımdayım TFF Başkanı Hacıosmanoğlu değil de Aziz Yıldırım olsa TRABZONSPOR'umuzun hakkı bu kadar yenmezdi...

D
DUYARLI
1 yıl önce

Bahis denen herif mi var acaba!!!!!!!