Trabzonspor'un, Trendyol Süper Lig Şamil Ekinci Sezonu’nun 27. haftasında Atakaş Hatayspor ile oynayacağı maçın biletleri satışa çıktı.
8 Mart Cumartesi saat 20.30'da Papara Park'ta oynanacak maçın bilet fiyatları şöyle:
VIP Platinum - B: ₺3.500
VIP Platinum - A/C: ₺3.000
VIP Gold: ₺2.000
VIP Silver: ₺1.500
Batı Tribünler: ₺250
Doğu Tribünler: ₺200
Fırtına: ₺150
Güney - Kuzey Kale Arkası: ₺100
Misafir Tribün : ₺100
Tüm Yorumlar (13)
Kadir
1 yıl önceSiz seyredin zahmete değmez otur evde film seyret daha iyi
Ali Başkan
1 yıl önceTakımı ne hale düşürdüler 100 tl ve taraftar grupları ve kadın taraftarlar bedava fakat stad yine bomboş bu senin eser'in Ertuğrul Doğan, bu senin eserin Şenol Güneş istifa...
Bayro
1 yıl önceGitmesin kimse maça bedava bile izlenmez bu futbol yönetim istifa
Oflu
1 yıl önceBütün taraftarlar maça gelmeli, yoksa bizim kalitesiz takımın küme düşme hattındaki en büyük rakiplerinden birisi olan Hataysor'u taraftar olmadan yenebilecek gücü yok.
Alperen 6061
1 yıl önceKim gelecek bu emekliler cüruhuna yazıklar olsun zihniyetinize insan futboldan soğuttunuz. U19 takımını çıkartın bunlardan daha iyi oynar.bırakın gidin daha fazla zarar vermeden.
ERDEM
1 yıl öncePara veripte maç izliyeceğim artık özetlere bile bakmıyorum.
Özgür ata
1 yıl önceYılın fıkrası.
Ofluu61
1 yıl önceGitmeyin gitmeyin. Sonrasında bir alt lig maçlarında gidersiniz. Asıl şimdi takıma destek zamanı. Nasıl Türkün Türkten başka dostu yoksa Trabzonun da Trabzondan başka dostu yoktur. Şimdiden Rize, Samsun sevinç çığlıkları atmaya başladı. Hep destek full destek. Seyirciyi görmeyen futbolcu oynamaz. Laçkalaşır. Zamanında her maçı 30-35 bin kişiye oynasaydık en az 15 puan yukarda olurduk.
Akcaabatli
1 yıl önceIki seyirci yeder E.dogan ve S.günes
Ali Kemal Kaya
1 yıl önceBir şampiyonluk yaşadık burnumuzdan getirdiler…ne fb yi ne gs yi ne bjk yi bırak yenmeyi artık beraberlik oranı bile çok az..arkadaşlar en kötüsü de artık sıradan bir takım olduk yazıklar olsun bu takımı bu hallere getirene…
61-TS
1 yıl önceGitsen olmuyor, gitmesen olmuyor. Kızsan deyişmiyor, kime ne anlatsak. Halimiz çok vahim. Denizde değil, derede değil artık bir kaşık suya bile sığmıyoruruz, okadar başımızı eğdi bu takım.
lazon
1 yıl önceniye çıktı ki? çıkmasaydı. şenol hem seyirci hem hoca hem oyuncu hepsi olur ya.
Poyraz
1 yıl önceKim gidecek ne işe yarayacak