Trendyol Süper Lig'in 35. haftasında Galatasaray'a 2-0 yenilen Trabzonspor, üç büyük rakibi karşısında galibiyet özlemini sonlandıramadı.
İstanbul'un üç büyük ekibi Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş'a karşı oynadığı maçlarda son galibiyetini, 4 Kasım 2023'te sarı-lacivertli takımı deplasmanda 3-2 mağlup ederek alan Karadeniz ekibi, daha sonra 3 puan sevinci yaşayamadı.
Rakipleri önünde çıktığı son 9 müsabakada 8 yenilgi ve 1 beraberlik yaşayan Trabzonspor'un galibiyet hasreti 553 güne çıktı.
Son 9 karşılaşma
Trabzonspor, üç büyük rakibinden Fenerbahçe karşısında İstanbul'da aldığı 3-2'lik galibiyetin ardından geçen sezon sahasında Galatasaray'a 5-1, deplasmanda Beşiktaş'a 2-0, kendi evinde Fenerbahçe'ye 3-2 mağlup oldu.
Bordo-mavililer, bu sezon ise sahasında Beşiktaş ile 1-1 berabere kalırken Fenerbahçe'ye evinde 3-2, İstanbul'da oynadığı maçlarda ise Galatasaray'a 4-3, Beşiktaş'a 2-1, Fenerbahçe'ye 4-1, bu akşam da sarı-kırmızılı takıma 2-0 yenildi.
Bu sezon Güneş ile 4 maçı da kazanamamıştı
Trabzonspor, teknik direktör Şenol Güneş yönetiminde üç büyük rakibine karşı bu sezon 4 karşılaşmada da galibiyet elde edemedi.
Güneş yönetiminde 1 beraberlik, 3 mağlubiyet alan bordo-mavililer, Beşiktaş ile sahasında 1-1 berabere kalırken siyah-beyazlı takıma deplasmanda 2-1 mağlup oldu, Fenerbahçe'ye 3-2 ve Galatasaray'a 4-3 yenildi.
Tekke, 2 maçta kazanamadı
Trabzonspor, teknik direktör Fatih Tekke yönetiminde üç büyük rakibi karşısındaki iki maçı da kazanamadı.
Bordo-mavililer, Tekke yönetiminde Fenerbahçe ile deplasmanda oynadığı karşılaşmada 4-1'lik yenilgi yaşayarak ilk büyük sınavında başarılı olamazken, Galatasaray'a da 2-0 mağlup olarak büyük maçlardan puan çıkaramadı.
Tüm Yorumlar (8)
surmena
1 yıl önceFutbolcuları kutluyorum yüreklerini ortaya koyup oynadılar fark yemediler :)
Akcaabatli
1 yıl önceF,tekke ertugrul dogan Istifa Istifa Istifa
Ts61
1 yıl öncebütün Trabzonspor oyuncular resmen PTT LiG de oynarlar saten yönetim Ptt lig yönetimi….. erto istifaaa
TS 61
1 yıl önceBU REZİLLİK BİR BÖLÜMÜ AVCI GÜNEŞ TEKKE VE 3 SEZONDUR BU YÖNETİME YAZAR ESERİ TS RESMEN ANADOLU KULUBUNDEN BETER ETTİLER. 3 İST TAKIMI ALAY EDEREK RAHAT KOLAY ŞEKİLDE KAZANIYOR ÜSTÜNE TFF BAŞKANI DA HAKEMLERİYLE TS U DOGRATIYOR YETERR BIKTIKKK ÇÖZÜM YOK. BU KULUBE ŞENER AGAOGLU KARAMAN GİBİ İSİMLER ŞART.
Bordo
1 yıl önceTS DAN DEGİL AMA BU BERBAT TRANSFERLER YAPAN VE 3 SEZONDUR İST TAKIMLARINA RAHAT YENİLEN VE ROTASYON DİYE 11 DE U19 DAN FUTBOLCU OYNATMAYI DÜŞÜNMEYEN KUPAYI KAZANSADA BU HOCA FUTBOLCU YÖNETİM İLGİLENDİRMİYOR ARTIK. HER İST 3 TAKIMINA REZL OLMAK ZORUNDAMIYIZ 3 SEZONDUR.
Trabzonsporlu
1 yıl önceKalitesiz takımlar hiç bir hasreti sona erdiremezler.
Metin Can
1 yıl önceAdanademirspor dahil bu ligin en kötü futbol oynayan en ruhsuz takımı Trabzonspordur.
Trabzonsporlu
1 yıl önceKatılıyorum renktaş ve bizim takımı kutlayıp ayakta alkışlıyorum. 6 golden az gol yediği her sonuç bizim kalitesiz takım için çok büyük başarı sayılır.