| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 05 Şubat 2018 21:50

Trabzonspor Göztepe'ye de takıldı

Trabzonspor Göztepe ile oldukça kritik bir maça çıktı. Bordo mavililer sahadan 1 puanla ayrıldı

Süper Lig'in 20. haftasının kapanış karşılaşmasında bu akşam Trabzonspor Göztepe ile sahasında karşılaştı. Karşılaşma golsüz berabere sona erdi.

Kazananın üst sıralara çıkmak adına büyük avantaj sağlayacağı mücadelede iki takım da sahadan birer puanla ayrıldı. Bu sonucun ardından iki takımda puanını 32'ye yükseltti.

Trabzonspor gelecek hafta deplasmanda Göztepe ile karşılaşacak.

MAÇIN DETAYLARI İÇİN TIKLAYIN

İlk 11'ler

Trabzonspor: Onur Recep Kıvrak, Kamil Ahmet Çörekçi, Tomas Hubocan, Uğur Demirok, Filip Novak, Okay Yokuşlu, Juraj Kucka, Jose Sosa, Abdülkadir Ömür, Olcay Şahan, Hugo Rodallega

Göztepe:
Beto, Traoure,Halil, Castro, Poko, Selçuk, Tanju, Kosanovic, Kadu, Sabri, Gouffran
 

Yorumlar (44)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Hakan S.
8 yıl önce

Şu ana kadar ben TS nin bu gibi haftalarda fırsatı değerlendirdiğine şahit olmadım. Umarım bu gidişatı bugün coşkulu bir oyunla kırar, yarışa biz de ortak oluruz.

İbrahim
8 yıl önce

Benim bildiğim trabzon spor bu fırsatı kaçırır.

B
Burhan
8 yıl önce

Son 3 maçı kazansaydık 37, üstüne bu maçı alsak 40 puan. Şampiyonluk uzak değil istenirse alınır.

Y
Yalcinx5
8 yıl önce

InsAllah kazasiz belasiz aliriz genelde boyle durumlarda nedense o esigi gecemiyoruz insAllah ben yanilirim

A
ayhan
8 yıl önce

3 Puanlı sistemde hala şampiyonluk şansımız var. Kadronun gücü var. İnanmak gerek. Geriden gelen her zaman avantajlıdır. Evimiz de rakiplerimizle oynuyoruz. Yenmemiz gerekiyor. Ben inanıyorum Bu maçı kazanacağız.

Tüm Yorumlar (44)

H
Hakan S.
8 yıl önce

Şu ana kadar ben TS nin bu gibi haftalarda fırsatı değerlendirdiğine şahit olmadım. Umarım bu gidişatı bugün coşkulu bir oyunla kırar, yarışa biz de ortak oluruz.

İbrahim
8 yıl önce

Benim bildiğim trabzon spor bu fırsatı kaçırır.

B
Burhan
8 yıl önce

Son 3 maçı kazansaydık 37, üstüne bu maçı alsak 40 puan. Şampiyonluk uzak değil istenirse alınır.

Y
Yalcinx5
8 yıl önce

InsAllah kazasiz belasiz aliriz genelde boyle durumlarda nedense o esigi gecemiyoruz insAllah ben yanilirim

A
ayhan
8 yıl önce

3 Puanlı sistemde hala şampiyonluk şansımız var. Kadronun gücü var. İnanmak gerek. Geriden gelen her zaman avantajlıdır. Evimiz de rakiplerimizle oynuyoruz. Yenmemiz gerekiyor. Ben inanıyorum Bu maçı kazanacağız.

M
Molla
8 yıl önce

2010-2011 sezonunu sonra rakiplerimizin puan kaybı yaşadığı hangi hafta kazanmış ki şimdi kazanacağız. fener galatasaray bjk puan kaybı yaşamış olurmu sen kazanırsan ayıp olur Bizde yanlış olmaz. Beraberliğe razı olalım da sinir stres sahibi olmayalım. İşimiz yine dualara kaldı.

O
Ofli
8 yıl önce

OLCAY oynamasın ya

T
Taka61
8 yıl önce

Olcay eğer oynayacaksa kendini silkelemesi lazım ben neredeyim amacım ne demesi lazım aldığı paranın hakkını vermesi icin eski Olcay olması lazım taraftarda sana saygı duysun haydi Olcay göster kendini

C
CENK
8 yıl önce

Olcay fb maçında gayet iyiydi. Olcay'ı eleştireceğinize yusuf'u eleştirin. Hiçbir şey yapmıyor sahada

S
Söğütlü
8 yıl önce

böyle önemli maçları daha önce hep kaybettik şimdi de kaybederiz diye başlayan cümleler çok yanlış. bu yararsız mantıkla hiç bir yere varılmaz.kendinize çekidüzen verin

S
Süleyman Özmen
8 yıl önce

Trabzonspor şimdiye kadar böyle kaç tane fırsatları değerlendirmiş istatistikleri bir araştırın da görelim, bugün Burak Yılmaz'da yok fırsatı değerlendirmesi çok daha zor

ŞEHZADE
8 yıl önce

Hep kaçırıyor maalesef.Bu akşam şeytanın bacağını kırsınlar artık.

I
isa
8 yıl önce

Trabzon un işi zor. Böyle fırsatları tepmek te üstüne yok.

S
Sportmen
8 yıl önce

Inanmak, kazanmağın yarısıdır.Lütfen ınanalım.Bu akşam inşAllah kazanacağız.

K
karadeniz61
8 yıl önce

stat yine bos hic yakismiyor bize o stat dolmali fenerbahce maci gibi.

K
karadeniz61
8 yıl önce

Rodallega bugün 2 gol atacak

K
karadeniz61
8 yıl önce

herzaman gibi

B
Burhan
8 yıl önce

Burak Yılmazın değeri bir kez daha ortaya çıktı

B
beceri sıfır
8 yıl önce

la yürüyün gidin, bu takım alsa alsa milka süt kupası alır. bir halt olmaz bu takımdan. şampiyon mampiyon yazanı tımarhaneye kapatmak gerek. tüpçünün maskarası bunlar...

S
Sosa ve Rodallegacilar mutlu mu?
8 yıl önce

Ne oldi Renginiz mi Soldi, Sosa ve Rodallega cilar?

B
BADEM
8 yıl önce

BADEMLERİN YÖNETTİĞİ KULÜPTEN NE BEKLİYORSUNUZ Kİ..

C
Cuneyt
8 yıl önce

Yahu bu yusuff.dene.camellll.bedava.verin gitsinnnn yuhjj

N
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önce

TS:0-H GÖÇEK: 0 Adam bütün ataklarımızda lehimize faul vererek avantajımızı kesti. Penaltıyı da yedi. MUHO hadi konuş. İnşAllah Göçek'in son maçı olur.

U
Uğur şirin
8 yıl önce

Defolun gidin hem rıza hem yonetim hemde takunyalı taraftar.trübünde çekirdek yiyorsunuz hiç tepki yok ne yönetine ne takıma birde fenere gscye bjk özeniyorsunuz hadi ordan

H
haha
8 yıl önce

Geriden ferrari gibi gelirsen moral avantajini kazanirsin, tuplu sahin gibi gelirsen 17 haftada 17 beraberlikle 10. olursun

M
Metin
8 yıl önce

Dün yazmıştım okay Olcay Abdülkadir imkansız beraberlik başı sayılır diye yorumumu tekrar yayınlayabilirsiniz

O
oflu
8 yıl önce

olcay ve rodellega topcu değil,,,,koyum 2 genç hiç olmazsa onları kazanalım bunlardan da iyi olurlar kesin.

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

Burak oynamadı mı bu takım gol adamaz eğer atarsa desatuf duran top bugün bakiyorsun ileri gitmeye korkan ceza sahasında çoğalmayan bir takım oyuna N'DOYE giriyor gidip çizgide gizleniyor bazılarına iyi gelebilir ama kanatlardan bir isabetli orta yok duran top ve kornerlerden üç dane kalecinin çıkardığı top ayakla kaleye atılan bir şut yok bu akşam tek oynayan Okay diğerleri boş

H
Hugo ve Sosacilar ses gelmiyor?
8 yıl önce

Ula Hanesunuz?

T
Tomar
8 yıl önce

Biz çok daha berabere kalırız. Önce birileri oyunculara tek oynamayı, özelliklere okaya, sıkışan oyunu boş alana taşımayı , rodelgayada defansın önüne koşmayı, en önemlisi de taç atışı ve duran topları çabuk kullanmayı öğretmenliği.

U
Uğur şirin
8 yıl önce

Ya futbolla ilğilenmemek yada fener gs bjk yi tutmaya çalışmak lazım en azından çocuklara aşılamak lazım.biz yandık siz yanmayın azap bu resmen

S
sürmeneli61
8 yıl önce

sosa kötümü oynadı.ben bu tataftarı anlayamıyorum.

S
Söğütlü
8 yıl önce

Biz yine berabere kalıp kahroluyoruz ama oyuncular maç sonrası göztepeyi kutluyor,sarmaş dolaş oluyor,şakalaşıyor vs vs. Bu tablo artık bittiğimizin göstergesidir. Trabzonsporu sıradan anadolu takımı yaptılar. Hedefsiz,basit,sıradan.. Eski Trabzonspor artık öldü,ruhuna fatiha.

R
Rıza olcayı da al git
8 yıl önce

Olcay rezil oynuyor, rıza ona 70dk katlanıyor. Oyundan çıkarken de bizim saf taraftar olcayı alkışlıyor! Böyle rezalet olmaz. Sahada hiçbir olumlu hareketi olmayan ama hakeme ve tribünlere oynayan böyle tiplere prim gösterilmemeli. Soruyorum size: kaç maçtır ne yaptı olcay? neyi alkışlıyorsunuz?

G
Gürhan
8 yıl önce

Başkan, yönetim ve hoca başarısızlıklarını kabul edip istifa etmeliler. U21 ile tamamlayalım sezonun kalanını. Göztepe yakaladıklarını atsa sen çoktannn istifa etmiştin rıza. Defol

N
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önce

Şans bizden yana değildi. Takım çok iyiydi. Hakem berbattı. Net penaltımızı yedi.

S
Serkan
8 yıl önce

Kim ne derse desin bizim takım çok kalitesiz bir takım gol atması için akisarin çıkması ve bjk nin yedeğine bel bağladık ver yana al buyana bumu büyük takım güldürmeyin insanı .

F
Fetih
8 yıl önce

Herşeye yorum yapan çıkıp konuşan Popülarite gösterileri yapan muharrem usta ve yöneticileri Nerede? Bu mu 50.yıl takımı ve hocası bu mu 50. Yıl yönetimi. Nerdeler? Taraftara istediğimizi yaparız diyerek volkan şen alan ve buna ses çıkarmayan hatta omuzlarına alan taraftarlar hiç konuşmasın. Trabzonspor SAHİPSİZDİR. hemde Sadri Şenerden beri

A
Alemdar
8 yıl önce

Ne fırsatıydı bu bizim göremediğimizi siz görebiliyorsunuz endiseye mahal yok ilk 10 garanti

V
Vakfıkebirliler
8 yıl önce

Galibiyetler sonrası konuşan USTA neredesin? Hakemler yine maçı katletti çıkıp konuşsana! İstifa seslerini daha çok duyacaksın!

A
araklıhasan
8 yıl önce

burda kaç aydır sosa forvet arkası oynasin yaza yaza parmaklarim eskidi gordünuzmü yaziciyla arasindaki farki takimi nasil oynattigini elimizde böyle cevher var ya defansin önüne onu koyup pasifize ettik ya da yedek kulubesine hapsettik. trabzonspor sezonun en guzel oyununu oynamistir rodellegaya rağmen

E
EMİR
8 yıl önce

bugün nasip olmadı ama güzel olacak

S
sungur
8 yıl önce

TS takım değil. Gol pozisyonu üretemiyor. Burak dışında da golcüsü yok. Berabere kalacağını tahmin ediyordum zaten. haftaya yine berabere yada yenilecek buradan yazıyorum. TS bundan sonra tepe takla gidecek yazın bunu bir yere. kanatlar çalışmıyor. 3 tane kanat var hiçbiri takımda değil.

E
Ercan
8 yıl önce

Takım iyi yolda hucuma dönük iki kanat oyuncusu Visca ve Babel gibi iki iyi stoper iyi bir kaleci ve hızlı bir golcü bu takımı uçurur