Süper Lig'de Trabzonspor'un Göztepe'ye 1-0 mağlup olduğu karşılaşmada yaşanan hakem skandalı Türkiye Büyük Millet Meclisi'ne taşındı. CHP Trabzon Milletvekili Ahmet Kaya konuyu TBMM'de dile getirerek Türkiye Futbol Federasyonunu göreve çağırdı.
Kaya mecliste yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı;
Süper Lig'te cumartesi akşamı oynanan Trabzonspor-Göztepe maçı tam bir hakem rezaletine sahne olmuştur. Maçın hakemi Trabzonspor'umuzu resmen katletmiş, göz göre göre emeğimizi ve 3 puanımızı çalmıştır. Oyuncumuz Sörloth'a yapılan net penaltıyı vermemiş, kaptan Sosa'ya yapılan kırmızı kartlık hareketi görmezden gelmiştir. Sörloth'un pozisyonunda VAR hakemine ısrarla "Orta hakemi çağıralım." dendiği, VAR hakeminin de bu çağrıya "Sorumluluk bende, kes sesini!" şeklinde cevap verdiği için de hakemler arasında tartışma çıktığı konuşulmaktadır. VAR odasında konuşulanların açıklanmasını istiyoruz.
Trabzonspor taraftarları olarak, adalet ve şeffaflık istiyoruz. Terimizin çalınmasından ve haksızlıklardan bıktık, usandık. Bu Merkez Hakem Kurulu ve hakemlerle ligimizin sağlıklı yönetilmesinin mümkün olmadığını düşünüyoruz.
Türk futbolunda Anadolu devrimini yapmış Trabzonsporlular olarak temiz futbol istiyoruz, futbolumuzun içine yuvalanmış kirli yapılara ve bozuk düzene engel olunmasını istiyor, Türkiye Futbol Federasyonunu göreve çağırıyoruz.
Tüm Yorumlar (13)
ÇORUMLU
6 yıl öncebu alçak sürüleri bu hafta alanyayı ve kasımpaşayı yiyecekler yazın bi yere..
5561
6 yıl önceEger siz bizim hakkimizi savunu ve cozume ulastirin oyum sizedir
Ts612828.
6 yıl önceHelal olsun . Yapılması gerekeni yapmışlar. Geç bile kalındı. Alanya ya da Kasımpasayı ve diğer takımları yaksınlar istemiyoruz . Gördüklerini görmeyecek kadar kör olmalarını istemiyoruz sadece. Haksızlığa uğradığını düşünen hiç kimse susmasın ki bu adiler istediklerini yapamasınlar. Ağlamazsan kimse ağzına mama vermez . Anladiniz insAllah
şenol
6 yıl önceÇorumlu Kasımpaşa ne alaka anlamadım. Kimse hakkını aramıyacak mı , Konuşmayacak mı.
54
6 yıl önceNe oyu hic birine oy yok
Semih Atik
6 yıl önceReise %60 oy verdik ama bizi savunan chp li. Reis fb kongre üyesi olmakla meşgul
mahmuTS
6 yıl öncetaraflı olan siyasetçinin asıl amacı oy toplayabilmektir.ahmet kaya nın genel başkanı metriste aziz yıldırımı ziyaret ederken neden sesi çıkmadı?
Uyy61aha
6 yıl önceSusmuyor kimse güzel ama degisen birsey var mi???????? Degismeyen ve degismeyecek olan sadece istanbul erleklerinden baska sampiyon olamaz kimse. Biz üzülmekle..ceza almakla..kaliriz sadece. Yarin o erkekler konusulur yine şikeli sampiyonluklariyla.
Bordo
6 yıl önce1984 yolundan beri ts şampiyon olmadı değil bu adi kepaze yi yöneten ist semt takımlarının ayakçılıgını yapıp ts un şampiyonluklarını çalmıştır resmi olarak ts şampiyonluğu yoktur diye geçer ama 2005 ve 2011 sezonu kapı gibi şampiyon ts dur...şimdi bu hafta bu ts bunların ayağına bastı baktılar kazın ayağı öyle değil şaşırdılar zannettiler öyle basit bir iki açılama yapacak başkan bunlar yoluna bakacak,ağaoğlu meydanı bunlara bırakmaz ama bu tff mhk kepazelerinin rezillikleri bitmez.
Ersin
6 yıl önceEee zurnanın zart dediği yere geldik şimdi akpartili olupta trabzonu tutan taraftarlar ulan size az bile yapıyorlar az siz tarihi bir araştırın bakalım sizin altı şampiyonluğunuzda hangi parti iktidardaymış bir bakın hepinizin evinde internet telefon var hadi bakın 17 yıldır akparti iktidarda her defasında yüzde yetmiş oy vermesini bilirsiniz pekala adelet ve kalkınma diyor 17 yıldır nerde adalet ben şimdi soruyorum sevgili trabzonlu kardeşlerim nerde geçin bunları kardeşim birbirimizi kandırmayalım insanları aptal cahil yerine koymayın bazı şeyleri görün artık uyanın uyanın daha çooook şampiyonluk beklersiniz a haberde reisinizin fenere kupa verişini izlersiniz anca k kendinizi avutursunuz
Erkan göz göz
6 yıl önceAslanlanlar gibi top oynayıp kazandılar hiç size yakışıyomu ağlamak biraz dik durun ağlamayın
Ers61
6 yıl önceMeclise intikal etse ne olur, şike devlet eliyle örtbas edilmedi mi? Kurtu, kurta şikayet etme misâli...
Ali Faruk Terzi
6 yıl önceKör kuyuya bağırmak gibi . Yarım asırlık ömrümde koyduğum teşhistir. Adalet öbür dünyada tek futbolda değil her alanda Adalet öbür dünyada...