| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 10 Şubat 2018 17:50

Trabzonspor Gençlerbirliği'ni de yenemedi

Gençlerbirliği Trabzonspor maçında kazanan çıkmadı

Haber61 Spor Servisi

Süper Lig'in 21. haftasında Trabzonspor deplasmanda Gençlerbirliği ile karşılaştı. Son 4 maçından beraberlikle ayrılan Trabzonspor Ankara deplasmanında da sahadan golsüz beraberlikle ayrılarak bu seriyi sürdürdü.

Karşılaşmada Uğur Demirok ile bir penaltıdan da yararlanamayan bordo mavililer sahadan yine 1 puanla ayrıldı.

Bu sonucun ardından Trabzonspor puanını 32'ye yükseltti.  Bordo mavililer gelecek hafta sahasında Başakşehir ile karşılaşacak

MAÇIN DETAYLARI İÇİN TIKLAYIN

KADROLAR


EKSİKLER

Maç öncesinde iki takımda da eksikler bulunuyor. Trabzonspor'da Burak Yılmaz, Esteban ve Mustafa Akbaş sakatlıkları nedeniyle, Yusuf Yazıcı da kart cezası nedeniyle bu karşılaşmada forma giyemeyecek. Ev sahibi takımda ise sakat olan Nihat, Serdar ve Ahmet İlhan'ın yanı sıra cezası olan Kamal Issah maçta yer alamayacak.

68. RANDEVU

Trabzonspor ile Gençlerbirliği, yarın başkentte yapacakları maçla ligde 68. kez karşı karşıya gelecek. İki takım arasında geride kalan 67 maçta bordo-mavililerin galibiyetlerde 38-12 üstünlüğü bulunuyor. Taraflar, 17 karşılaşmada ise sahadan beraberlikle ayrıldı. Bordo-mavililer, söz konusu maçlarda 129 gol attı, kalesinde ise 63 gol gördü.

ANKARA'DAKİ KARŞILAŞMALAR

Trabzonspor, Gençlerbirliği  ile deplasmanda oynadığı 33 maçta 14 galibiyet, 11 beraberlik, 8 mağlubiyet yaşadı.  Karadeniz ekibi, son 4 sezondur Ankara'dan galibiyetle dönemedi. En son 2012-2013 sezonunda deplasmanda 4-0 galip gelen bordo-mavililer, daha sonra 2 beraberlik, 2 mağlubiyet aldı.  Trabzonspor ile Gençlerbirliği arasındaki maçlarda en farklı skorlu galibiyetleri bordo-mavililer elde etti. Karadeniz ekibi, sahasında 1993-1994 sezonunda 6-0, 1989-1990'da ise 6-1 gibi farklı sonuçlarla rakibini yendi.

TRABZONSPOR 4 MAÇTIR BERABERE

 Dört haftalık galibiyet özlemini deplasmanda son vererek, çıkışa geçmenin planlarını yapan Karadeniz ekibi, Kardemir Karabükspor ile 1-1, Atiker Konyaspor ile 2-2, Fenerbahçe ile 1-1 ve son olarak sahasında Göztepe ile 0-0 berabere kaldı. Son dört haftada 4 puan toplayan bordo-mavililer 8 puan kaybederek zirve yarışında önemli yara aldı.

DEPLASMANDA 5 MAÇTIR YENİLMİYOR

Trabzonspor, Teknik Direktör Rıza Çalımbay'ın takımın başına gelmesinin ardından deplasmanda oynadığı son 5 maçta yenilgi görmedi. Bordo-maviler, dış sahada en son yenilgisini Çalımbay'ın Trabzonspor ile çıktığı ilk maç olan Evkur Yeni Malatyaspor maçında 1-0'lık skor ile almıştı. Söz konusu maçın ardından bordo-mavililer, dış sahada 2 galibiyet ve 3 beraberlik elde etti. Bordo-mavililer, Gençlerbirliği karşısında 111 günlük yenilmezliğini sürdürmek istiyor.

Yorumlar (62)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

F
Faran
8 yıl önce

Rıza bu Olcay da be buldun. Taraftarı kanser ettiniz adam dökülüyor senınde başını yicek haberin olsun.

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

Kim gol atacak da maç kazanacağız Burak in attığı golleri çıkar bak ligde nerdesin birte Rıza saçmalıkları derken işlem tamam aman yenilmeyim arada şansa bir gol adarsam bal gelir geleli ayni temecleri veriyor bakın yanılmıyoruz başta bu Olcay ile maç kazanmak zor ikincisi maç kazanmak icin rakipin ceza sahasına girmek lazım hemte çok adamla biz ise oraya korkudan ya bir yada iki adamla bilemedin üç olur ama dört olmaz korner ve duran toplar hariç bir kenar atağı ve ortası yok tek ortadan gelmek şahsi bir iki futbolcunun becerisi öyle verkaç yapmak organize duvar pasları asla olmaz birte savur ileri uzun top burak olunca bazen tutuyor ama olmayınca fiyasko gerçi bunların futbolcu da transfer etmediğine seviniyorum zira alacakları aldıklarından iyi olmayacak son örneği Novak eldekilerden berbat birte övenler var trabzonda artık futboldan futbolcudan anlayan yok birte bunları avutmak için ıstanbul dan bir kaç kişi bu kadro çok iyi detimi oh bal kaymak kafayı yememek elde deyil N'DOYE gibi yaşı kırka dayanmış adamla kontrat yenilemek istiyorlar Esteban ile uzattılar bunlardan daha ne beklenir boşa kimse ne beklesin nede umitlensin bu takimdan en başta bu yalancı başkan ve yönetiminden hiç bir şey olmaz

F
Farozlar
8 yıl önce

Heee Acaipte kazanırlar zaten. 5 haftadır herkesi yeniyoruz yaa

İhsan
8 yıl önce

Maçı kazanalım. Rıza Hocayı gönderelim. Güven vermiyor. Devre arası sonrası asıl görün demişti..

E
Ekrem
8 yıl önce

Su olcay yerine baskasi oynamali. Bero veya ndoye bile kanatta ondan iyi. Hatta estebani koysan oraya olcaydan iyi oynar vAllah... olcay gönderilmeli.

Tüm Yorumlar (62)

F
Faran
8 yıl önce

Rıza bu Olcay da be buldun. Taraftarı kanser ettiniz adam dökülüyor senınde başını yicek haberin olsun.

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

Kim gol atacak da maç kazanacağız Burak in attığı golleri çıkar bak ligde nerdesin birte Rıza saçmalıkları derken işlem tamam aman yenilmeyim arada şansa bir gol adarsam bal gelir geleli ayni temecleri veriyor bakın yanılmıyoruz başta bu Olcay ile maç kazanmak zor ikincisi maç kazanmak icin rakipin ceza sahasına girmek lazım hemte çok adamla biz ise oraya korkudan ya bir yada iki adamla bilemedin üç olur ama dört olmaz korner ve duran toplar hariç bir kenar atağı ve ortası yok tek ortadan gelmek şahsi bir iki futbolcunun becerisi öyle verkaç yapmak organize duvar pasları asla olmaz birte savur ileri uzun top burak olunca bazen tutuyor ama olmayınca fiyasko gerçi bunların futbolcu da transfer etmediğine seviniyorum zira alacakları aldıklarından iyi olmayacak son örneği Novak eldekilerden berbat birte övenler var trabzonda artık futboldan futbolcudan anlayan yok birte bunları avutmak için ıstanbul dan bir kaç kişi bu kadro çok iyi detimi oh bal kaymak kafayı yememek elde deyil N'DOYE gibi yaşı kırka dayanmış adamla kontrat yenilemek istiyorlar Esteban ile uzattılar bunlardan daha ne beklenir boşa kimse ne beklesin nede umitlensin bu takimdan en başta bu yalancı başkan ve yönetiminden hiç bir şey olmaz

F
Farozlar
8 yıl önce

Heee Acaipte kazanırlar zaten. 5 haftadır herkesi yeniyoruz yaa

İhsan
8 yıl önce

Maçı kazanalım. Rıza Hocayı gönderelim. Güven vermiyor. Devre arası sonrası asıl görün demişti..

E
Ekrem
8 yıl önce

Su olcay yerine baskasi oynamali. Bero veya ndoye bile kanatta ondan iyi. Hatta estebani koysan oraya olcaydan iyi oynar vAllah... olcay gönderilmeli.

T
Taka61
8 yıl önce

Ahmet'i kazanmamız için oynaması lazım milli takıma kadar gidebilir

K
kaplan61
8 yıl önce

bence berabere bitecek !

K
KaradenizSamsun
8 yıl önce

Bu olcaydan bıktık takımın el freni yazıklar olsun koy Yusuf o tarafa ikinci yarı alıyorsun koskoca 45 dk heba oluyor sonra gol atamıyoruz yazıklar olsun beraber bitiyor maclar kacan puanlar senden hoca felan olmaz

U
Ugur şirin
8 yıl önce

Ne oldu geçen hafta evimizde kahraman yaptıgımiiz beto sahasında küme düşen osmanlı kova yaptı betoyu ha siz bir gol atamadınız şimdi de gençlerin kalecisini milli yaparsınız

U
Ugur şirin
8 yıl önce

Beto nun adınu ezberlettiniz bize vur üsrüne vur üstüne ne oldu sizin milli beto kova oldu hemde sahasında sizin atamadıginız adama küme düşen osmanlı garibi sizun gibi milyon eorolar almayan topçula 2 tane attı siz gençelrin kalecisini milli yaparsınız şimdi ilgilenmiycegim bile film seyredrcegim nasipse

S
Serkan
8 yıl önce

gol atan kazanir kisir mac olur bence berabere biter.

Y
Yalcinx5
8 yıl önce

Tutturdunuz bi olcsy alin bero oynuyo bu takim beroylami kazanacak siz nasil futbol izliyonuz ya birakin Allah askina

A
adnan
8 yıl önce

KUCKAAAAAAAAAAAAAAAAA Allah B... Versin

T
Temel Hacımuhittinoğulları
8 yıl önce

Sosa ile hangi maçı kazandık???

S
Sadullah
8 yıl önce

Rıza acilen gitmelisin 50. Dk bero 84 dk kuckayı izlettin bize Castillo ne yaptı sana çok merak ediyorum

Özer ĶILIC
8 yıl önce

Bu takimdan bir cacik olmaaaazzzz cildirtiniz bizi ulan muhoooooooo al su rizani ve milyonlar verdin kuckaya sosaya ndyonu ve basin gidin

R
Rıza istifa!!!!
8 yıl önce

YEter ulan yeter. Muharrem!!! Rıza’yı da al git!!! Böyle silik bir futbol olamaz! Rıza istifa !!!!

K
karadeniz61
8 yıl önce

bu takimda is yok hoca da cok korkak.

R
Rüstem Hacıdokuzoğulları
8 yıl önce

Sosacılar neredesiniz. Kaç maç daha bu antika için heba olacak? Nerede Trabzonspor'un paraları? Yazıklar olsun. Kulüp batağa saplandı. Çıkış yok. Kimse siyasilerden bişey beklemesin artık. Borç yiyen kesesinden yer. Yaz boyu almayın Sosa , Kucka gibi amtikaları dedikçe sokağın sesine uyup aldınız. Şimdi kimin akşına uyup aldıysanız birlikte ödeyin borcu

İstifaaaa
8 yıl önce

RIZa istifa diye haber yapılsın istiyorum!!!!!

K
karadeniz
8 yıl önce

masAllah nazar degmesin 5 mactir hep berabere bitiyor bu aralar 0:0 gitiyoruz goll da atamiyoruz aynen devam hoca

T
Trabzonli
8 yıl önce

Bizi kimse yenemez. Yenilmezlik serimizi sürdürüyoruz :)

A
aslan61
8 yıl önce

ne olacak bizim bu halimiz

ŞEHZADE
8 yıl önce

Ben bu Trabzonsporu çözemedim.

D
Dadaş
8 yıl önce

Riza dan hoca olmaz.lutfen bunu anlayin artik.niye castillo ile baslamazsin.kucka yi alanin Allah belasını versin.lutfen yayinlayin.abdal riza hani 2 yari farkli olacakti.bize alman iyi bir hoca lazim.

E
EMİR61.
8 yıl önce

NE BAŞKAN NE HOCA NE TOPCULAR DÖKÜN DENİZE DÖRT TANE HARİÇ.

M
Mehmed
8 yıl önce

Castillo varken bero neden oynar be HOCA...ilk 4 mac 4 puan aldin. Ersun bile 7 puan almıştı . Sana güvenmiştik korkak ciktin

İstifa rıza
8 yıl önce

Sakın 12maçtır yenilmiyoruz diye bu milletle dalga geçme, yazık cidden yazık. İstifa et rıza

A
Alper doğulu
8 yıl önce

Bu Rıza’dan hiç bir şey olmaz vizyonsuz adam ama bizim yönetiminde vizyonu yok bizde riza kadar hocamı yoktu sanki her sene hayal hayal

A
Albatros
8 yıl önce

Hislerimi aldın Trabzonspor duygusuz bir kişi oldum sayende şu an hissetmeye çalışıyorum da anlam ve mana yok gençliğimi yedin beni bitirdin be bitirdin

E
Erkan
8 yıl önce

2018de galibiyet yok. İstifa

O
Oflı
8 yıl önce

Rıza bey istifa lan şu takımı nasıl oynatamıyosun sen yaa bırak git

R
Ragnar
8 yıl önce

Takımın en kazması uğur’a penaltı attıran zihniyeti esefle kınıyorum

F
Fanatik Hamsi
8 yıl önce

İsyannnnnnnn!!! SOSA VARKEN HANGİ AKILSIZ UĞUR'U PENALTICI OLARAK SEÇMİŞ???

İhsan
8 yıl önce

Konya maçından beri Rıza Hoca gitsin diyorum bakalım ne zaman beni anlayan çıkacak

S
Serkan
8 yıl önce

Ula ne top oynayruk aynim varselona bu topculari cokmi aradunuz birakin bu isleri arkadaslar.

O
OFLU
8 yıl önce

bu takım yönetimden teknikdirektöründen kalecisinden sosasından kucka ,,bero uğr ,,,,acilen gitmeli, yeter kanser olduk be ,,ligin en kötü takımı ya ,,,,yabancılar beş kuruş etmez,,,

B
Bayro
8 yıl önce

Kucka ne oynuyor rıza bize anlat rıza defol istifa et artık defol rıza bero kim ne yaptı bize anlat bu takım gol çalışmaz mı bize anlat rıza

İstifa
8 yıl önce

Takım böyle rezil oynayacaksa yerliler daha fazla forma giysin. Nasıl olsa bu sezon hedef ligi ilk 15’te bitirmek. Rıza gibi çapsız ve beceriksiz biriyle bu iş olmaz. Yusuf ve abdulkadir gibilerin daima arkasında olmalıyız. Kucka,novak,olcay,castillo ise asla forma giymemeli

Z
Zorlu
8 yıl önce

Rıza Hoca eğer teknikdirektör ise bende ordinaryüs profösörüm. Rodi yi çıkarıp Dan Doy dan gol bekleyen Bero ile oyuna başlayan bir adamdan olsa olsa gazoz kspağı olur. Dan Doy ayakta duramıyor gol atacak. Rıza Hoca'nın tüm bilgi ve felsefesi beraberlik üzerine. Gol yeme, şans yaver giderse bir gol atar kazanırsın. Takım sürekli göbekten çalışıyor. Rakipte bunu bildiği için orayı kapatıyor. Kaleye doğru dürüst şut yok. Penaltı ise tam bir ilahi adalet. Penaltı olmadığı içinde hak yerini buldu. Bu adamla bu kadar. Beraberliklerle küme düşmeyiz fakat her maç böyle saç baş yolar. Maç sonu Rıza'nın saçmalıklarını dinleriz.

B
Bayro
8 yıl önce

Maça gitmeyin bu takıma para verilmez yazık paranıza batsın yok olsun bu takım artık en azından takımı kullanıp zengin olanlar olamasın yok ol trabzonspor

T
Tomar
8 yıl önce

Sahanın en kötüsü ne penaltı mı kullandırılır. Nerde bu yönetimin transferleri. Bu takım tamamı satılık densin . Bir tane oyuncuya büyük takımlardan istek olmaz. Eskiden bu takımın tamamı diğer takımların transfer listesindeydi.

Y
Yusuf aslan
8 yıl önce

Riza gunu kurtarmaya calisiyor nuhtan kalma futbol ile bu kadar olur rizanin kapasitesi bu kuckayla sosayla yusufla olmaz rodeyegayida oynatmaya oynatmaya futbolunu bitirdi bi burakla bu is gitmez sistem yok bireysel beceri ile burayakadar rizada sezon sonu gider trabzonspor da biter

D
Deniz
8 yıl önce

Gene kazanayazdik:) surekli rakiplerle ayni seviyede bir tskim çikartiyoruz, 5.de olamayiz Şampiyonluk mu hsmsiler gavağa çıkınxa

T
trabzonlu61
8 yıl önce

yahu olcay 85. dakkada oyuna girdi neyin kafasını yaşıyorsun

O
Ofli
8 yıl önce

Defans adamına penaltı attıran bi hoca bu takımın hocası olamaz ..ya bu hugo niye oyundan alıyorsun OLCAY mi gol atacak sana senden cacık olmaz

F
Fatih
8 yıl önce

Sosa ve Hugo her mac oynamali. Aglamayin hemen. Kredi verdiklerinize sayin. Sabir deponuz dibe vurmus.

T
trabzonlu
8 yıl önce

geçen haftada söyledim rıza muharrem el ele hep beraber cehenneme

Y
Yıldızlı Ts
8 yıl önce

Böyle rezil futbol olmaZ. Bedava penaltıyı bile atamayacak kadar aciz,silik,zavallı bir futbol anlayışı var.... ama sözleşme imzalarken aç kurt gibi hep daha fazlasını istiyorsunuz!!!! Profesyonel görünümlü Yetenek fakirleri

A
AA
8 yıl önce

ÇIKAR KUÇKA YI SOK NDOYU, CASTİLLO YUDA BERONUN YERİNE KOY. ÇİFT FORVETLE OYNAMAK CESARETLİ HOCALARIN İŞİ. BÖYLE KORKAKLARIN İŞİ DEĞİL. FATİH TERİMİ EN AZ ONU BEĞENMEYENLER KADAR SEVMEM. AMMMAAAA... ERSUN YANALDAN SONRA EN DOĞRU TAKIMI ATEŞLEYECEK HOCA O OLURDU.. ŞİMDİ ALIN RIZA HOCANIZI ÇOK BİLMİŞ TRABZONSPOR SEVDALILARI

6
6128
8 yıl önce

Hoca hep beraber gidin bi boy abdesti tazeleyin. Sonrada birer kurban kesin. Sizinkisi şanssızlık değil.UĞURSUZLUK.

T
Triko61
8 yıl önce

Kanser olduk kanser yeter artik. kanser kalacak yerim kalmadi bu denen hocalar hepsi cetedir biri fenevin elebasi (ersun yalan)digeride sekistasin elebasi. Trabzon trabzondan baskasi yalan. Derhal senol hocamiza takimin basa gelmesi gerek ve sabredip. butun transfer yetkileri ona verip ancak sampion boyle gelir baskasi yalan yalan yalan.

T
Triko61
8 yıl önce

Kanser olduk kanser yeter artik. kanser kalacak yerim kalmadi bu denen hocalar hepsi cetedir biri fenevin elebasi (ersun yalan)digeride sekistasin elebasi. Trabzon trabzondan baskasi yalan. Derhal senol hocamiza takimin basa gelmesi gerek ve sabredip. butun transfer yetkileri ona verip ancak sampion boyle gelir baskasi yalan yalan yalan.

M
maci izledin mi
8 yıl önce

olcay 85 te girdi oyuna

M
mulla balaban
8 yıl önce

Çapsız ve sığ yönetim yine çapsız ve sığ teknik direktörlerle içimizdeki Trabzonspor sevgisinide öldürdünüz ya helal olsun sizlere

O
Ozgur Ata
8 yıl önce

Resmen cagdisi bir futbol. Gelecege dair umit kirici

H
Hakem kurtacarakti bizi bizimkiler atamadi
8 yıl önce

Dün hakemi eleştiri yaptınız.Bugun penaltı resmen bize kıyak geçti şimdi hakemi konuşsanıza dedi siz beceremiyorsunuz bu kötü oyunla rıza hocayı ustayı kurtarayım dedim size bi kıyak geceyim dedi.Benim anlamadığım oranin en iyi oyuncu sosa varken uğur niye kullanıyor..

O
Ofli
8 yıl önce

Birdahaki macta takım yenilirse koltuklar kırılır artık yönetim noldu 50. Yıl vaaatleriniz istifa edin artık

U
Usta etme bizi Hasta
8 yıl önce

Rakip takımın kalesine şut cekmekten aciz sefil topluluğu. hepsi bir Burak ve Yusuf etmez

S
Salih
8 yıl önce

Yıllardır süren istek arzu beklenti bir taraftar olarak yoruldum artık hayal kırıklığının sonuna geldim, maç bitimiyle birlikte Digitürk ü aradım maç yayınını iptal ettim artık zarar veriyor Trabzonspor um

M
mustafa
8 yıl önce

sen hangi maçı seyrettin gardas

H
hakan
8 yıl önce

Ne sandınız böyle bir başkanla böyle bir sıradan Anadolu takımı hocasıyla şampiyon mu olacaktık