Süper Lig'in 25. haftasında Trabzonspor, sahasında konuk ettiği Gaziantep FK’yı 3-2 mağlup etti.
Bordo-Mavililere galibiyeti getiren goller Banza (2) ve Visca’dan gelirken, Gaziantep FK’nın golleri Semih ve Maxim'den geldi.
Tartışmalı Penaltı Kararı
Karşılaşmanın 84. dakikasında Lungoyi, ceza sahası içinde Malheiro ile girdiği mücadele sonrası yerde kaldı.
Pozisyon sonrası hakem Atilla Karaoğlan penaltı noktasını gösterdi. Maçın ardından eski hakem Mustafa Çulcu, canlı yayında pozisyonu değerlendirdi.
Çulcu, verilen penaltı kararına tepki göstererek, “Uydurma bir penaltı olmuş. Futbolun doğasında olan bir hadise bu. Karşılıklı bir temas var ama buradan penaltı çıkmamalıydı.” dedi.
Tüm Yorumlar (10)
Futbolsever
1 yıl önceBir futbolsever olarak Türk hakemlerine güvenmiyorum. Taraflı maç yönetiyorlar. Bütün maçları yabancı hakemler yönetmeli.
Neco
1 yıl önceMustafa Çulcu vaktiyle trabzon aleyhine çok uydurma penaltı verdi hadisin ordan
Ofluu61
1 yıl öncebence de uydurma ama Malheironun yaptırdığı bu kaçıncı penaltı??? Çok dengesiz giriyor. Hatrick yaptığı maçtan sonra da ortalıkta görünmüyor...
Çeto
1 yıl önceÇokmu zoruna gitti, penaltı gibi sende uydurmamısın
Erkan
1 yıl önceSenide taniris sayin Culcu
Erdem
1 yıl önceŞuan ekonomik olarak saçma sapan yönetilen kulüp görüyorum. Ama habire cambaza bak cambaza bak denip sanki başka şeyler örtmeye çalışır gibi hakemler. Hakem sorunu hep olacak konuşmak ise fayda vermiyor. Bunu medya malzemesi yapmayı saçma buluyorum. Takımın geliri bence giderini karşılamıyor ama hala borç bitecek vaadi devam ediyor. Nasıl bu borç bitiyor ve ben bunu niye ve nasıl anlayamıyorum birisi anlatsa elini öpecem.
Mert
1 yıl önceNet penalti Ben mi yanlis görüyorum ayana basmicaksin malheiro bazen amatörce hareketler yapiyor ,ceza sahasi icinde öyle girmeyeceksin adam önünde Dur yeter
niketre
1 yıl öncemalherio dengesiz giriyor....uyarılmalı....
Salih
1 yıl önceMustafa çulcu hakemliği zamanínda TS nın maçlarını gayet düzgün yönetmiştir.
Asıl TS lu
1 yıl önceBu çulcu da dahil bunların @%90 ı 3 büyükleri tutar TS u zaten sevmezler..hakem demek adalet haysiyet onur demek.. tarafsızlık demek .. maalesef tarafsız olmazlar.trabzon başkaülkenin takımı olsa bunlar daha iyi bakar.. yabancı hakemden vazgeçmeyinn..yada figüran olun....