| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 02 Nisan 2026 20:59

Trabzonspor Galatasaray derbisinde Hakem Cihan Aydın üst üste 4. kez görevli

Süper Lig'in 28. haftasında Trabzonspor ile Galatasaray arasında oynanacak dev derbinin hakemi belli oldu. TFF, kritik müsabakada Cihan Aydın’ı görevlendirdi.

Trendyol Süper Lig 2025-2026 sezonunun 28. hafta mücadelesinde Trabzonspor, sahasında Galatasaray’ı konuk ediyor. 4 Nisan 2026 Cumartesi günü saat 20.00’de Şenol Güneş Spor Kompleksi’nde başlayacak olan bu dev randevuda hakem Cihan Aydın düdük çalacak.

Derbilerin Değişmez İsmi Oldu

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) tarafından yapılan atama, futbol kamuoyunda dikkat çekti. Cihan Aydın, bordo-mavili ekip ile sarı-kırmızılı takım arasında oynanan son dönemdeki karşılaşmaların müdavimi haline geldi. Aydın, bu atamayla birlikte iki dev takımın üst üste oynadığı maçlarda dördüncü kez orta hakem olarak görev yapacak.

Son 4 Maçta Aynı Karar

Hakem Cihan Aydın, daha önce 14 Mayıs 2025, 1 Kasım 2025 ve 5 Ocak 2026 tarihlerinde oynanan Galatasaray - Trabzonspor karşılaşmalarını da yönetmişti. 4 Nisan’da Trabzon’da oynanacak bu son müsabaka ile birlikte, iki takım arasındaki son 4 randevunun tamamında aynı ismin görevlendirilmiş olması istatistiklere yansıdı.

Kritik Randevu Cumartesi Günü

Zirve yarışını yakından ilgilendiren müsabaka öncesinde her iki takımın hazırlıkları sürerken, hakem yönetiminin oyun üzerindeki etkisi merakla bekleniyor. 

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
serkan
2 ay önce

Hadi geçmiş olsun gs kaptı puanı TFF uyuma buna dur de... Yönetim uyuma buna dur deee

A
Ali
2 ay önce

şaka gibi

E
ERRRTOO
2 ay önce

Malum camianın kadrolu elemanı desek uygun olur mu? Ben öyle olduğunu düşünüyorum. Her şey ayarli başkan diyorlar. Aslı var gibi duruyor. Bizim sözde başkan ve ekibi otoritesiz olduğu için Ts'yi istedikleri gibi meze yaptıklarını düşünüyorum. Maç adil yönetilirse maçı kazanma şansımız var, aksi halde kazanmamız imkansız. İlk maçta 6eseye verilmeyen sarı ve kırmızı kartları unutmadık. Yine aynısı olacak ve malum kesimleri yine üzmeyecekler gibi duruyor.

B
Burhan
2 ay önce

Bu maç yarım kalır, hakem gs ın yenileceğini anlar, ters kararlar ile seyirciyi çileden çıkaracak maçıda tatil edecek.

Z
ZORLU
2 ay önce

GS ın galibiyeti için MHK saha dışı bütün önlemleri aldı. Olai'nın hikâyeden bir sarı kart ile devre dışı bırakılması, GS olduğunu saklamayan bir hakemin maça verilmesi maçın kaderini doğrudan etkileyecek önlemler. Bunların yanına VAR'a da uygun birini atadılar mı sonuç kesin. Geçmiş olsun TS. Gündoğdu MHK başkanı olduğu sürece GS'ın şampiyonluğunu kimse engelleyemez

Tüm Yorumlar (10)

S
serkan
2 ay önce

Hadi geçmiş olsun gs kaptı puanı TFF uyuma buna dur de... Yönetim uyuma buna dur deee

A
Ali
2 ay önce

şaka gibi

E
ERRRTOO
2 ay önce

Malum camianın kadrolu elemanı desek uygun olur mu? Ben öyle olduğunu düşünüyorum. Her şey ayarli başkan diyorlar. Aslı var gibi duruyor. Bizim sözde başkan ve ekibi otoritesiz olduğu için Ts'yi istedikleri gibi meze yaptıklarını düşünüyorum. Maç adil yönetilirse maçı kazanma şansımız var, aksi halde kazanmamız imkansız. İlk maçta 6eseye verilmeyen sarı ve kırmızı kartları unutmadık. Yine aynısı olacak ve malum kesimleri yine üzmeyecekler gibi duruyor.

B
Burhan
2 ay önce

Bu maç yarım kalır, hakem gs ın yenileceğini anlar, ters kararlar ile seyirciyi çileden çıkaracak maçıda tatil edecek.

Z
ZORLU
2 ay önce

GS ın galibiyeti için MHK saha dışı bütün önlemleri aldı. Olai'nın hikâyeden bir sarı kart ile devre dışı bırakılması, GS olduğunu saklamayan bir hakemin maça verilmesi maçın kaderini doğrudan etkileyecek önlemler. Bunların yanına VAR'a da uygun birini atadılar mı sonuç kesin. Geçmiş olsun TS. Gündoğdu MHK başkanı olduğu sürece GS'ın şampiyonluğunu kimse engelleyemez

ÖZŞİMŞİR
2 ay önce

BAŞKAN BU ATAMAYI DURDURMALI,,KOSOVA TÜRKİYE MAÇINDAKİ GİBİ HAKEMLE BU MAÇ OYNANMALI,,

T
Trabzonlu
2 ay önce

Baskan uyursa her Maca ayni hakemi verirler, yarin macdan sonra aglar.

E
Erkan
2 ay önce

Hakeme düdük astırılsa nolacak cebi zaten dıldurulmustur sonrada bı tvde yorumcu yapılır tamamdır asıl konu biz buna neden önlem alamıyoruz maç başlamadan

T
Taraftar
2 ay önce

Yönetim seyrediyor. Akıl alır gibi değil.

A
ahmet
2 ay önce

eski başkanlarımızı arar olduk.