Süper Lig’de şampiyonluk yarışının kaderini belirleyecek kritik haftalara girilirken,Takımlar üst üste puan kayıpları yaşadı. Haftanın en önemli sonuçlarından biri İstanbul'da alındı; lider Galatasaray, kendi sahasında konuk ettiği Kocaelispor ile 1-1 berabere kalarak şampiyonluk yolunda yara aldı. Dün Fenerbahçe'nin kazanmasının ardından liderin yaşadığı bu kayıp, zirvedeki hesapları tamamen değiştirdi.
Penaltı Golü Planları Bozdu
Trabzonspor ise Alanya deplasmanından istediği sonucu alamadan dönmüştü. Bordo-mavililer, rakibi karşısında oyun üstünlüğünü eline almaya çalışsa da Alanyaspor'un penaltıdan bulduğu gole engel olamadı. Sahadan 1-1'lik beraberlikle ayrılan Trabzonspor, rakiplerinin puan kaybettiği haftada aradaki farkı eritme ve liderliğe bir adım daha yaklaşma şansını kullanamadı.
Yarış İyice Kızıştı
Bu sonuçlarla birlikte Süper Lig’in ilk üç sırasındaki puan farkı iyice kapandı. Hata payının kalmadığı haftalara girilirken, takımlar arasındaki çekişme taraftarları heyecanlandırsa da Trabzonspor cephesinde kaçan fırsatın üzüntüsü hakim.
Güncel Süper Lig puan tablosu şu şekilde:
1- Galatasaray: 68
2- Fenerbahçe: 66
3- Trabzonspor: 64
Tüm Yorumlar (23)
Real Gutbetçi
2 ay önceYazık oldu diyeceğiz ama ben hala yedekte dişe dokunur tek bir oyuncusu olmayan, oynayan oyuncuların günlük performansına fazlasıyla bağlı kalan bir takımın bu puan tablosunda bulunduğu yer başarılıdır, alabileceği üst puanı almış bence takım kimse kusura bakmasın...
Niyazi bayrampğlu
2 ay önceFatih tekke Alanya macında resmen uyudu,tıpkı Agusto gibi tıpkı Zobkow gibi
Oflu
2 ay önceİnsan yetersiz olursa olacağı bu.
Sürmeneli
2 ay önceBizim takımdan bir halt olacağı yok.
Ders alan
2 ay önceoyuncular otursun düşün boşa giden ilk 45 dakkalar. isteksiz halleri . hala şampiyonluğa inanmayanlar. maçtan sonra ağzında sakızla dolaşanlar. yazık fırsat ayağımıza gelmişti.
Kemal kurt
2 ay önceAllah büyüktür cincon hayde fırtına haydeeeee
Hasan
2 ay önceTrabzonspor ikinci bile olamaz. O fırsat Alanya'da değil devre arası itildi. Hiç olmazsa kiralık iki oyunccu alınırdı. Umut ile Lovik bırak şampiyon yapmayı ligde bile tutamaz.
Mesut
2 ay önceProblem oyuncularda değil Tekkenin kendisinde. Hedefi şampiyonluk olmayan bir antrenörle olmuyor. Puan cetveli yanıltmasın. Tekke efendiyi başarılı görenler desteklemeye devam etsinler. Trabzonspor'un forması bile ilk dörde oynar. Trabzonspor'un başındaki antrenör şartlar ne olursa olsun ben şampiyonluğa oynarım demeli. Yoksa boşuna Trabzonspor'un zamanını çalmasın. Yoksa çok ahlar çekersiniz.
recep5
2 ay önceOnachuyu acil iyileştirin, onsuz olmuyor. Bence şampiyon olabiliriz.
Karşıyaka
2 ay önceBu sene olmaz diyenler düşünsün
Trabzonsporlu
2 ay önceBir taraftar olarak çok üzüntülü ve öfkeliyim. Koskoca bir kulüpte azıcık düşünebilen 1 tane insan yok mu diye. Galatasaray'ı yemişsin, sonra gidip Alanyaspor'la berabere kalıyorsun. İnsan Alanyaspor maçında canını dişine takarak oynar. Bizim oyuncular rezil bir bezginlik içinde sahada 90 dakika uyudular. Sizden bu kulüp için ne köy olur nede kasaba. Hepinize yazıklar olsun.
Serko61
2 ay önceGolü yedik 65 de 85 e kadar Alanya kalesine gitmedik ver sağa ver sola dön geri,puan kaybetmek deyilde elimize fırsat geçmişken bukadar ruhsuz olmak bizi daha çok üzüyor maalesef…
Sevil nuray
2 ay önceGalibiyeti haketmedik. Nokta.
BORDOS
2 ay önceAlanya maçına bakıyorum nirde Gs maçına bakıyorum .yshu bu takıma ne oldu nir haftada?afyon yutmuş giniydiler.çok yazık oldu çok.Şsmpiyonluğa inanç böylemi olmalı?.Mentor yokmu nerde bu takına inancı aşılayacak camianın büyükleri profesyoneller eski futbolcular..inancınız yokmu ?3 milyon primi alıp yatmak olmaz yazık gerçekten yazık
Polidoğlu
2 ay önceFırsat tepmek buna denir.3 milyon prim alınca akıllarına tatil geldi.hepsi uyudu.teknik ekip dahil
serkan
2 ay önceHakem maçı aldı eliyle Almanya'ya verdi..penaltı kararaı çok komik karardı hiçbir dayanağı yok elle müdahale yok ama hakem sağolsun ben varım merak etmeyin dedi penaltıyı verdi ..yazık çok yazık Trabzonspor un emeğine yazık ...
Oflu
2 ay önceMuci bu maçta oynanazmıydı .o kadar kötümüyfü sakatlığı.okayı iüneyle oynattığını söylüyorsun Muci yede bi iğne yapsaydınya
Ertug
2 ay önceTaraftar bugünleri daha önceden gördüğünden devre arasında ısrarla transfer istedi kanatlara ,almayanlar yada aldırmayanların derdi şampiyonluk olmadığından devre arası boş geçti.Bizde her zaman bu takımla bu başarı iyidir Fatih hoca başarılıdır dedik ama bugünleri göremeyen babamızın oğlu olsa da başarısızdır,gitti yine bir sene diye üzüntüden kahrolan taraftarı önemli olan şampiyonluk değil kulübü borçsuz bırakmak diyenler anlamadı anlamayamaz...
Erdem
2 ay önceMustafa’ya yapılan bariz faul sonrası hakemin göz göre göre, bile isteye saçma sapan bir şekilde ilk yarıyı bitirdiğini kimse konuşmuyor… Rakip kalecinin topa çıkarken kendi arkadaşlarına temas edince yine hakemin faul çalarak atağımızı kesmesini kimse konuşmuyor… Galip olsaydık bile hakem bu maçı bize vermezdi.
cevdet demırcı
2 ay önceilk önce bir şeye ınanmak lazım cok yazık olmuş benım alayışım 2 cılık başarı değıl söylenecek söz seneye cok calışmak lazım futbolculara bız şampıyon oluruz dıye kafalarına sokmak lazım her macı 100 ün üzerınde oynamaları lazım alanya macı yüzde 35 böyle olursa zor emın olun şansımız cok .
Mesut
2 ay önceŞampiyonluk ayağına gelmiş elinin tersi ile itiyorsun. Neymiş ben bu kadro ile hedefime ulaştım. Artık benden fazlasını istemek haksızlık olur demeçleri veren bir antrenör ile olmuyor işte. Ve bunu pompalayanda 3 semt takımın yorumcuları. Avrupa'da yoksun kendi oyuncularının çoğunu göndermişsin ve yerine aldıklarınıda kulübeye hapsetmişsin. Yazıklar olsun.
avanoz
2 ay öncesayın tekke Anthony Nwakaeme sevdasından vazgeç artık son 20 dakika oynar topu tutar o kadar deplasmanda ilerde Umut Nayir Zubkov Augusto orta saha Ernest Muci yoksa yerine Christ Inao Oulaï arkada ozan Tim Jabol-Folcarelli macera neden arıyorsun
Ts612828
2 ay önceÜzüldüğüm tek şey hiç kimsenin Trabzonsporu bu duruma gelebileceğini tahmin bile ediniyorken takımı surtlayabilecek 2 tane adam gibi futbolcu transfer edilememiş olması. Şuan belkide liderlik. 7-8 puan geride olmuş olsaydık bu kadar üzülmezdim..