| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 01 Şubat 2020 14:58 Güncellenme tarihi: 12 Ekim 2025 15:01

Trabzonspor Fenerbahçe maçlarında ilk galibiyet. 01.02.2020

Trabzonspor U17 Takımı Fenerbahçe U17 takımını mağlup etti.

Spor Toto Süper Lig’in 20. haftasında bu akşam saat 20.00’de Medical Park Stadyumu’nda oynanacak Trabzonspor – Fenerbahçe derbisi öncesinde, iki kulübün U17 takımları da sahne aldı.

Kadir Özcan Tesisleri’nde oynanan mücadelede Trabzonspor U17 takımı rakibi Fenerbahçe U17’yi 2-0 mağlup etti. Bordo-mavili ekibin gollerini Süleyman ve Batuhan kaydetti.

Maç boyunca üstün bir oyun sergileyen genç Trabzonsporlular, hem savunmada hem hücumda etkili bir performans ortaya koyarak derbi öncesinde camiaya moral verdi.
Karşılaşmayı çok sayıda altyapı antrenörü ve kulüp yöneticisi de tribünden takip etti.

Bordo-mavili taraftarlar, genç takımın galibiyetini sosyal medyada kutlarken, akşam oynanacak A takım maçında da aynı başarının tekrarlanmasını temenni etti.

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Ahmet
6 yıl önce

Hadi bakalım şimdi sıra abilerinizde