Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, İstanbul’da düzenlenen basın toplantısında kulübün hedeflerine, mali yapısına ve projelerine dair açıklamalarda bulunurken, Trabzonspor – Fenerbahçe maçı öncesine dair flaş açıklamalarda bulundu.
“Hakem Maçtan Önce Rize’ye Götürüldü”
Başkan Doğan, hakem atamaları ve Merkez Hakem Kurulu (MHK) yapısına sert eleştirilerde bulunarak, 17 Mart’ta oynanan Trabzonspor – Fenerbahçe maçı öncesinde hakem Oğuzhan Çakır’ın olağan dışı bir şekilde Trabzon’dan Rize’ye götürüldüğünü söyledi.
“Her kulüp hakemler konusunda şikayetçi. Ancak bu yapının kökten değişmesi gerekiyor,” diyen Doğan, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Trabzonspor – Fenerbahçe maçının hakemi normalde Trabzon’da kalacaktı. Ama bir telefon geliyor ve hakem apar topar Rize’ye götürülüyor. Kimin aradığını da, hangi otelden alınıp nereye götürüldüğünü de biliyoruz.
Şimdi bu hakem o psikolojiyle sahaya çıkıyor. Maçın başında iptal edilen anlamsız bir gol var. Şimdi biz bunların etkisinde kalıp kalmadığını sorgulamayacak mıyız? Elbette aklımıza bu sorular gelecek.”
“MHK Komple Değişmeli”
Doğan, MHK'nin mevcut yapısının güven vermediğini belirterek, “Sadece Trabzonspor için değil, tüm Anadolu kulüpleri adına konuşuyorum. Bu yapı değişmeden Türk futbolu sağlıklı ilerleyemez” ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (6)
musuğli
1 yıl öncekorkma kim aradığınıda söyle nolur
ZORLU
1 yıl önceHayır başkan sen sadece Trabzonspor adına konuş. Anadolu takımları adına konuşma. Senin İNSANİ olatak Savunmaya çalıştığın o Anadolu takımları, sahalarında maç yaparken ağza alınmayacak küfürlerle TRABZONSPOR KÜMEYE diye nara atıyorlar. Sen neden Samsun'u, Rize'yi, Kayseri'yi, Antep'i Antalya'yı savunuyorsun. Bırak ne halleri varsa görsünler
Tamtra
1 yıl önceSorgula o zaman suç duyurusunda bulun anca konuşuyorsun
TS
1 yıl önceMHK KOMPLE HAKEMİ BAŞKANI YÖNETİMİ TS UN ALEHİNE TS U BİTİRME ADINA NE VARSA HER HAFTA TS U SAHADA DOGRUYOR ÇOK NET VE BUNLARI YAPARKEN ÇOK RAHATLAR , TS BAŞKANI BUNU ÇÖZMELİ ANKARADAN ÇÖZMELİ.
Hayri
1 yıl önceFederasyon bakıyor laf çok icraat yok ,aynen devam,korkaklar asla zafer kazanamaz başkan,ilk iş iho nun ihraç istemiyle olağanüstü genel kurul ikinci iş kim TS için dümen çeviriyorsa suç duyurusu ve dava açmak ve takipcisi olmak,böyle boş gürültüden kargalar bile zamanla alışıp kaçmıyor..Madem elinde kanıt var hepsine dava aç yoksa sus suski bir ağırlığın olsun…
Son soz
1 yıl önceBahis baronları MHK'yı satın almışlar, istediği gibi at koşturuyorlar.