| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Şubat 2018 18:11

Trabzonspor eski yöneticisi Yiğit Alp: Yönetmek nedir sözlüğe baksınlar

Trabzonspor eski yöneticisi Mehmet Yiğit Alp, Başakşehir yenilgisi sonrası sert konuştu.

Haber61 / Spor Servisi / Özel

Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında Başakşehir'i ağırlayan Trabzonspor maçtan 1-0 mağlup ayrıldı. Yenilgi sonrası sinirler gerilirken Muharrem Usta yönetiminden istifa eden eski yöneticilerden Mehmet Yiğit Alp Haber61'e konuştu.


Yönetime seslenen Yiğit Alp şöyle konuştu: "Maçla ilgili konuşmaya gerek yok. Yenersin, yenilirsin. Galatasaray maçını kazandıktan sonra bu galibiyetin keyfini sürelim sonrasında şapkamızı önümüze koyalım düşünelim demiştim. Alınan kötü sonuçlar Trabzonpor’u bu noktaya getiriyor. Yenmek yenilmek problem değil. Bizim dememize gerek yok, kendileri oturup karar versinler. Yönetmek ne demek sözlüğe baksınlar. Yönetme erki olmayan insanların idare etmeye çalıştığı bir kulüp var. İdare etmeye çalışıyorlar, yönetirseniz böyle olmazdı.”
 

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

I
isa
8 yıl önce

Trabzonspor anca PTT 2. liginde şampiyon olur. Boşuna hayal kurmayın. Her yıl aynı terane.

Şevket
8 yıl önce

Başkanım 50.yıl dediniz bizi rezil rusva ettiniz

A
ahmet
8 yıl önce

Hepiniz yemeye geldiniz. Bırakın bu boş lafları. Yenmiyor artık

çakıroğlu
8 yıl önce

50. yılın şampiyonu Usta.. en son istanbuldaki paha biçilmez hazine arazisine hastane yapacağım diye konmuştu :)