Trabzonspor eski yöneticisi Nevzat Aydın: Trabzonspor satılamaz
Trabzonspor eski yöneticisi Nevzat Aydın, Beşiktaş maçını izlemek için Trabzon'da.
Beşiktaş maçına dakikalar kala Trabzonspor eski yöneticisi Nevzat Aydın Medical Park Stadyumu'na geldi. Trabzonspor'un son durumu hakkında konuşan ve Beşiktaş'ı değerlendiren Aydın şöyle konuştu:
"Sadri Şener ile attığım fotoğrafta başka bir anlam yok. Benim doğum günümde çekilmişti. Çok keyifli bir kareydi o an atmak istedim o kadar. Başlangıcımız fena değildi. Harcanan rakama göre Trabzonspor bir mantık çerçevesinde kadro kurdu. Başarısızlık artınca 30 yaşın üzerindeki bir çok oyuncuya anlamsız paralar vererek saçma bir duruma gelindi. Bu satten sonra bu işin nasıl döneceğini ben gerçekten bilmiyorum. Trabzonspor bundan sonraki süreci iyi değerlendirmeli. Elindekileri gözden geçirmeli. Trabzonspor’un satılması sözkonusu bile olmaz bence. Böyle bir durum olduğu takdirde ben mi yoksa Ktarlılar mı daha çok düşünür diye o tweeti atmıştım. "
Tüm Yorumlar (15)
Kologlu
8 yıl önceiyide yarisan bir takim olmadiktan sonra bu kadar taraftar neyi izlecek..
Takım taraftarı
8 yıl önceO zaman para vereceksin öyle paraları çarçur etip daha sonra senin gibi kaçmak deyil bu kadar borcu kim nasıl kapatacak siz borcu yapın gidin hesap soran yok konuşmak çok kolay borcun kapanması için kaç lira verdin borç milyarı geçti
DuRsUnTeMeL
8 yıl önceTrabzonSPOR da olmak meziyet ister yemek işi değil bu...
metin
8 yıl öncefutbol en tabandan en üst yöneticisine kadar ekip oyunu bu oyun kuruldu mu, bu oyunu ateşleyecek bir hoca da oldu mu başarı kaçınılmaz, bunların hiç biri yok.
Ercan
8 yıl önceSenin gibi beceriksiz yönetimlere mahkum olmayız enazından.Satılmasa bile Kayyum çok yakın duruyor
akıl
8 yıl önceakıl değil para ver...
O.yıldız
8 yıl önceSen ne verdın trabzonspora bukadar kesin konuşuyorsun merak ettim trabzonsporun sahibi gibi konuşuyorsun kaçıp giden sen degilmisın iyi reklam yapıyosun trabzonspor sayedsinde
murt
8 yıl öncebencede satmayın yoksa baska oyuncak nasıl bulacaksınız
Ercan
8 yıl önceSiz sallayıp kendi reklamınızı yapmaya devam edin yakında TS diye bir şey kalırsa onu satarsınız
ramis kılıc
8 yıl önceTrabzonu ne hale getirdiniz .hisseleri satilsin belki yuzumuz guler. Trabzonspora gelen basari diyor. Ama sende geldin yine basari goremedik rant kapisi yaptilar bu guzelm takimi
Taka61
8 yıl önceTrabzonspor'un kurtuluşu vede 7 milyon taraftara yakışan takımın kurulması vede Trabzonspor'dan menfaatlaladan kurtuluşun yolu satılmalıdır
Kadirsen
8 yıl önceBence satılması lazım katarlılar alirda.sizin gibi yöneticilerden kurtuluruz.trabzonspor kötü yönetimlerin yüzünden bu durumlara düşdü.kulüb batmış durumda.gerce ben trabzonu bildim bileli hep zor durumda bir gün göstermediniz şu taraftara sizlere yazıklar olsun.
Horyanlı kazim
8 yıl önceSatilsin TS yerinde alıp götüremezlerya yeterki bu fomanin hakı verilsin pisokolojimiz bozuldu,
Dursun Varank
8 yıl önceNiye satılamaz? Trabzonspor satılırsa üzerinden pirim yapma şansınız ortadan kalkar.Parayı veren adam sizi niye konuştursun.
Lazo
8 yıl öncedaha önce biz burdayız diyordu simdi trabzonspor satılamaz diyor öylemi? okudu tabi yorumları. Biz burdayız ne demek? TS satılıkmıdırda biz burdayız dedin ilk yorumlarda???