| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 06 Mart 2018 15:01

Trabzonspor eski yöneticisi Nevzat Aydın: Trabzonspor satılamaz

Trabzonspor eski yöneticisi Nevzat Aydın, Beşiktaş maçını izlemek için Trabzon'da.

Haber61 / Spor Servisi / Özel

Beşiktaş maçına dakikalar kala Trabzonspor eski yöneticisi Nevzat Aydın Medical Park Stadyumu'na geldi. Trabzonspor'un son durumu hakkında konuşan ve Beşiktaş'ı değerlendiren Aydın şöyle konuştu: 

"Sadri Şener ile attığım fotoğrafta başka bir anlam yok. Benim doğum günümde çekilmişti. Çok keyifli bir kareydi o an atmak istedim o kadar. Başlangıcımız fena değildi. Harcanan rakama göre Trabzonspor bir mantık çerçevesinde kadro kurdu. Başarısızlık artınca 30 yaşın üzerindeki bir çok oyuncuya anlamsız paralar vererek saçma bir duruma gelindi. Bu satten sonra bu işin nasıl döneceğini ben gerçekten bilmiyorum. Trabzonspor bundan sonraki süreci iyi değerlendirmeli. Elindekileri gözden geçirmeli. Trabzonspor’un satılması sözkonusu bile olmaz bence. Böyle bir durum olduğu takdirde ben mi yoksa Ktarlılar mı daha çok düşünür diye o tweeti atmıştım. "

Yorumlar (15)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
Kologlu
8 yıl önce

iyide yarisan bir takim olmadiktan sonra bu kadar taraftar neyi izlecek..

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

O zaman para vereceksin öyle paraları çarçur etip daha sonra senin gibi kaçmak deyil bu kadar borcu kim nasıl kapatacak siz borcu yapın gidin hesap soran yok konuşmak çok kolay borcun kapanması için kaç lira verdin borç milyarı geçti

D
DuRsUnTeMeL
8 yıl önce

TrabzonSPOR da olmak meziyet ister yemek işi değil bu...

M
metin
8 yıl önce

futbol en tabandan en üst yöneticisine kadar ekip oyunu bu oyun kuruldu mu, bu oyunu ateşleyecek bir hoca da oldu mu başarı kaçınılmaz, bunların hiç biri yok.

E
Ercan
8 yıl önce

Senin gibi beceriksiz yönetimlere mahkum olmayız enazından.Satılmasa bile Kayyum çok yakın duruyor

Tüm Yorumlar (15)

K
Kologlu
8 yıl önce

iyide yarisan bir takim olmadiktan sonra bu kadar taraftar neyi izlecek..

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

O zaman para vereceksin öyle paraları çarçur etip daha sonra senin gibi kaçmak deyil bu kadar borcu kim nasıl kapatacak siz borcu yapın gidin hesap soran yok konuşmak çok kolay borcun kapanması için kaç lira verdin borç milyarı geçti

D
DuRsUnTeMeL
8 yıl önce

TrabzonSPOR da olmak meziyet ister yemek işi değil bu...

M
metin
8 yıl önce

futbol en tabandan en üst yöneticisine kadar ekip oyunu bu oyun kuruldu mu, bu oyunu ateşleyecek bir hoca da oldu mu başarı kaçınılmaz, bunların hiç biri yok.

E
Ercan
8 yıl önce

Senin gibi beceriksiz yönetimlere mahkum olmayız enazından.Satılmasa bile Kayyum çok yakın duruyor

A
akıl
8 yıl önce

akıl değil para ver...

O
O.yıldız
8 yıl önce

Sen ne verdın trabzonspora bukadar kesin konuşuyorsun merak ettim trabzonsporun sahibi gibi konuşuyorsun kaçıp giden sen degilmisın iyi reklam yapıyosun trabzonspor sayedsinde

M
murt
8 yıl önce

bencede satmayın yoksa baska oyuncak nasıl bulacaksınız

E
Ercan
8 yıl önce

Siz sallayıp kendi reklamınızı yapmaya devam edin yakında TS diye bir şey kalırsa onu satarsınız

R
ramis kılıc
8 yıl önce

Trabzonu ne hale getirdiniz .hisseleri satilsin belki yuzumuz guler. Trabzonspora gelen basari diyor. Ama sende geldin yine basari goremedik rant kapisi yaptilar bu guzelm takimi

T
Taka61
8 yıl önce

Trabzonspor'un kurtuluşu vede 7 milyon taraftara yakışan takımın kurulması vede Trabzonspor'dan menfaatlaladan kurtuluşun yolu satılmalıdır

K
Kadirsen
8 yıl önce

Bence satılması lazım katarlılar alirda.sizin gibi yöneticilerden kurtuluruz.trabzonspor kötü yönetimlerin yüzünden bu durumlara düşdü.kulüb batmış durumda.gerce ben trabzonu bildim bileli hep zor durumda bir gün göstermediniz şu taraftara sizlere yazıklar olsun.

H
Horyanlı kazim
8 yıl önce

Satilsin TS yerinde alıp götüremezlerya yeterki bu fomanin hakı verilsin pisokolojimiz bozuldu,

D
Dursun Varank
8 yıl önce

Niye satılamaz? Trabzonspor satılırsa üzerinden pirim yapma şansınız ortadan kalkar.Parayı veren adam sizi niye konuştursun.

L
Lazo
8 yıl önce

daha önce biz burdayız diyordu simdi trabzonspor satılamaz diyor öylemi? okudu tabi yorumları. Biz burdayız ne demek? TS satılıkmıdırda biz burdayız dedin ilk yorumlarda???