| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 26 Mart 2017 13:12

Trabzonspor en fazla golü onlara attı!

Trabzonspor bu sezon fazla golü iki takıma karşı kaydetti.

Trabzonspor 2016-17 sezonunda bir maçta en çok golü Adanaspor ve Gaziantepspor maçlarında kaydetti.


Trabzonspor, söz konusu karşılaşmalarda Adanaspor’u 4-1, Gaziantepspor’u ise 4-0 mağlup etti.

Bordo mavililer bu sezon en farklı yenilgisini ise Kardemir Karabükspor deplasmanında aldı. Ligin 6’ncı haftasında oynanan söz konusu karşılaşmada Trabzonspor rakibine 4-0 mağlup oldu.
 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!