Trabzonspor, oyuncusu Denis Draguş’un geçici transferiyle ilgili Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) bildirimde bulundu. Bordo-mavili kulüpten yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Profesyonel futbolcumuz Denis Draguş’un 2025/2026 futbol sezonu sonuna kadar Eyüpspor Kulübü’ne geçici transferi konusunda anlaşma sağlanmıştır."
Transferin detaylarıyla ilgili bilgi verilmezken, oyuncunun yeni sezonda Trendyol Süper Lig ekiplerinden Eyüpspor forması giyeceği belirtildi.
Tüm Yorumlar (12)
Dragus
11 ay önceBos alan topcusu
Ali
11 ay önceBüyük takım oyuncusu değil. İsterse orada ronaldo olsun. Kurtulduk. Bunun yerine paf takımdan eleman oynasa aynısı olur
Ülkücü
11 ay önceNasıl bir kiralama. Trabzonspor’un bu kiralamadan kazancı ne oldu. Mesela Trabzonspor bu kiralama karşılığı para alacak mı ve Draguş’un maaşını kim ödeyecek. Neden bunları sçıklamıyorlar.
ÖZŞİMŞİR
11 ay önceDRAGUŞ UN EYÜPTE BAŞARILI OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM, ROMANYA MİLLİ TAKIM OYUNCSU,TS NİN KADROSU TAMAMLANAMADI, HOCA İKİ ORTA SAHA BİR SOL KANAT BİR STOPER İSTİYOR HERKES 8 VE 10 NUMARALARA 2 İSPANYOL GELECEK DİYOR AMA İSPANYOLLAR BANA GÖRE GELMEYECEK, BU İKİ OYUNCU 3 CÜ ALTERNATİFTİ AMA ONLAR DA OLMAYACAK, KISACASI BU SENE YİNE KABUSLAR YAŞANACAK GİBİ GÖRÜYORUM,,
Yalnız TS
11 ay önceBedavadır. Ücret alınmamıştır.Dua edelim de maaşını da biz odemeyelim
Mesut
11 ay önceSermaye artımına gidip yatırımcısını zarara uğratan bir yönetimden hiçbir şey beklenmez. Sermaye artırımında gelen küçük yatırımcının parasıda bu şekilde çarçur edilmektedir. Yüzde 500 ün üzerinde bedelli veren bir hissenin yatırımcısının hissesinde hisesinde hiç artış olmayan bir hisse borsa tarihinde görülmemiştir. Allah Trabzonspor'un yardımcısı olsun. İşi çok zor.
Ali Altun
11 ay önceİnşallah yarı parasını Trabzonspor ödemiyor dur.
Ts612828
11 ay önceKüçük takımların büyük futbolcusu
Klm
11 ay önceGencleri kiralayın dedelerle gelecek sezon oynarsınız
Çınar
11 ay önceÜstte 200 000 euro vererek gönderildi. Geriye kalanı Eyüpspor ödeyecek.(1.750.000euro) - en son haberler böyleydi. Düşmüş olduğumuz duruma bakar mısın? 3 yıldır vasat transferler yapıldı onlarca. Şimdi de gönderemiyoruz, üstte para veriyoruz. Bir de diyeceksiniz kulübün paralarını çar çur etmeyelim diye transferde acele etmiyoruz. Borçsuz kulüp yapacağız, bilmem neler…
ALİ KARA
11 ay önceÇOK PİŞMAN OLUNACAK BİR KARAR, SAHADA YÜRÜYEREK FUTBOL ONADIĞINI ZANNEDENLERİ TUTUP, GENÇ VE HIZLI OYUNCULARI GÖNDEREREK NEYE HİZMET EDİYORSUNUZ, ÇOK YAZIK.
kadir6118
11 ay önceEnis kalıyor bu adam gidiyorsa... bu takımı, bu kafayı bu senede izlemenin bir alemi yok.