Trabzonspor derken Malatya'ya...
Trabzonspor'un stoper arayışında ismi geçen Doria'nın Malatyaspor'la anlaştığı kaydedildi.
İddialara göre; Yeni Malatyaspor, Marsilya'nın Brezilyalı stoperi Doria ile sezon sonuna kadar kiralık anlaşması sağladı.
Devre arası transfer döneminde sürpriz bir anlaşmaya varan Yeni Malatyaspor, Marsilya'dan Doria'yı kiralıyor. Oyuncu ve kulübüyle sezon sonuna kadar el sıkışan Süper Lig ekibi, yakın zamanda transferi resmiyete kavuşturacak.
ADI GALATASARAY VE TRABZONSPOR İLE ANILDI
Yeni Malatyaspor'un kiralık olarak kadrosuna katmaya hazırlandığı Doria, ara transferde Trabzonspor ile anılıyordu. Trabzonspor'un listesinin ilk sırasında yer alan Doria özellikle hava toplarındaki hakimiyeti ile tanınıyor. Geçmişte adı Galatasaray ile anılan 23 yaşındaki Brezilyalı stoper Yeni Malatyaspor'u tercih etti.
Tüm Yorumlar (8)
Molla
8 yıl önceNişantaşında etin kilosuyla trabzondaki kasapta etin kilosu aynı mı değil ama et aynı et.Müşteri portföyü farkı varmış! müşterisi sözüm ona güya elit . Futbolcuyu maddeleştirmek istemiyorum yanlız trabzonspora yersespor yapıyorlar.Sizin ucuz futbolcuyla işiniz olmaz çünkü elalem ne der siz koskoca Trabzonsporsunuzzzzz algısı yapılarak menajerlerin cepleri cukka cukka kop kop.
ugur
8 yıl önce23 yasindaki adami ne yapicazki zaten Allah askina.biz bikere 30 yasina basmamis ve avanta yiyemiycegimiz oyuncuyla asla ugrasmayiz.
soners
8 yıl önceklasik menajer oyunları..
asi
8 yıl öncetüh yazık oldu
Tahir
8 yıl önceBize yaşi tutmuyor 32 yaşindan bir gün alması lazımki Trabzons gelebilsin.Oyun sistemimize uymaz çok genc olmaz
Rüstem Hacıdokuzoğulları
8 yıl önceUğur doğru söylüyor. Oyuncu en az 30 yaşında olmalı. Menejer parası bonservis parasından çok olmalı. Hoca elimde stoper yok diyor duyan yok.
Tursun
8 yıl önceBu sene şampiyonluk yok o zaman altyapıdan oyuncu takviyesiyle zaten forma ilk 4 olur bakın krizler fırsat doğurur ben hem solbek hem stoper gençlerimizi çok beğendim ver bir fırsat hocam. Ben takımımı evladım gibi seviyorum
erdem
8 yıl önceTrabzonspor da transferler neye göre yapılıyor bilmem ama herkes sakalını alıyor .Bu camiadan bir şey bekleyen taraftara sesleniyorum kandırılorsunuz bu takım yine Avrupaya gidemeyecek son 5 maç yine el fireni çekilecek kulüb ekonomik olarak batmış her gelen nemasını almış oyuncu bile Malatyaya gidiyorsa söylenecek kelime yok.Muhammer veya bir başkası takım raydan çıktı artık düzelmez.10 kişi kalmış konyayı yenemiyorsan büyüklükden bahsetme yeter.