| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 20 Eylül 2017 22:22

Trabzonspor deplasmanındaki o taraftara jest

Genölerbirliği, Trabzon deplasmanındaki o taraftara jest yaptı.

Trabzonspor'un Medical Park stadı'nda Gençlerbirliğini mağlup ettiği karşılaşmada, misafi takım tribününde takımını tek başına destekleyen ve takımının attığı gole çılgınca sevinen fazıl Nas'a siyah kırmızılı takımdan jest geldi.

Bir seri video çekerek #buformanereyegidiyor hastagı ile twitterda paylaşılan videolar sonrası imzalı bir formanın Fazıl Nas'a teslim edildiği görülüyor.

Ayrıca Gençlerbirliği resmi hesabından yapılan paylaşımda "Trabzonspor deplasmanında bizi yalnız bırakmayan Fazlı Nas'a teşekkürler" denildi.

işte o videolar.
 

#buformanereyegidiyor pic.twitter.com/gG3gsRqQxf

— Gençlerbirliği SK (@kirmizikara) 19 Eylül 2017

"O torbada ne var?" pic.twitter.com/9Yp78VvyaW

— Gençlerbirliği SK (@kirmizikara) 20 Eylül 2017

Forma uzun bir yolculuğun ardından adresine ulaştı. #buformanereyegidiyor pic.twitter.com/C3TyP1vkfq

— Gençlerbirliği SK (@kirmizikara) 20 Eylül 2017

Trabzonspor deplasmanında bizi yalnız bırakmayan Fazlı Nas'a teşekkürler pic.twitter.com/EqOKB4NQIq

— Gençlerbirliği SK (@kirmizikara) 20 Eylül 2017

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!