| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 02 Mart 2025 14:08

Trabzonspor deplasmandan 3 puanla dönüyor!

Trabzonspor Petrol Ofisi Kadın Futbol Takımı, Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi’nin 18. haftasında Amed Sportif Faaliyetler’i deplasmanda 2-0 mağlup etti.

Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi’nin 18. haftasında Trabzonspor Petrol Ofisi Kadın Futbol Takımı, deplasmanda Amed Sportif Faaliyetler ile karşı karşıya geldi.

Seyrantepe 1 Nolu Çim Saha’da oynanan mücadelede Bordo-Mavililer, rakibini 2-0 mağlup ederek önemli bir galibiyete imza attı.

Trabzonspor’a galibiyeti getiren goller, 49. dakikada Fatlinda Ramaj ve 88. dakikada Azra Ardos’tan geldi. 

k.webp

k3.webp

k2.webp

 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!