| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 11 Aralık 2017 08:32

Trabzonspor deplasmana da alıştı

Bordo mavililer dışarıda da kazanmaya başladı

Süper Lig'de ilk deplasman galibiyetini 13'üncü haftada Demir Grup Sivasspor karşısında alan Trabzonspor, 15'inci hafta mücadelesinde Kasımpaşa'yı da İstanbul'da 3-0 gibi net bir skorla mağlup ederek bu sezon 2'inci deplasman galibiyetini de elde etti.

Deplasmanda oynadığı son 2 maçını kazanan bordo-mavililer, ligde dış sahada oynadığı ilk 6 karşılaşmadan 4 beraberlik ve 2 mağlubiyet almıştı
.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!